2024. Április 15. Hétfő - Tas, Anasztázia

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-14 15:53 robi92 részére

Valószínűleg szelepszár szimeringek és a gyűrű szett cseréje lesz a megoldás

robi92 | 2016-11-06 18:11

Érdeklődni szeretnék hogy van egy 2004 es 3 as mazdám 1.4 benzines az lenne a probléma hogy néha menetközben rángat sz autó és eszi az olajat mi lehet a probléma? Válaszát elöre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:16 mazda 626 ditd részére

Ha itt lenne az autó, akkor se biztos, hogy rövid idő alatt megtalálnánk a hibát, de így még csak tippünk sincs.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:11 djjosy részére

Mivel csabai, el kell hozni az autót, és csak utána tudunk árat adni ha láttuk

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:07 kisspeter59 részére

Ha 4 szerelő is látta az autót, és az első futóművet szinte kicserélték, reménytelen látatlanban bármit is mondani.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:03 Takumi részére

A Mazda honlapján, a termékismertető és kezelési könyvnél, az alvázszám alapján meg kell nézni a videóját.

mazda 626 ditd | 2016-11-01 17:40

Tisztelt szakértő.Van egy 99’-es mazda 626 ditd autóm.Villog az izzítás lámpám de a gyertya jó az izzítás 15mp ig megy.Tehát gondolom ez jó.Világít az ABS lámpám .Kivillogtattam két hátsó jeladó csere .Kicseréltem próbáltam hibakódot törölni sikertelenül.Szereztem hozzá diag műszert.Itt azt adta hogy üzemi feszültség túl alacsony 9.6volt. Kimértem a generátort tényleg 9.6 voltot ad le alapjáraton, de ha kicsit elkezdem emelni a fordulatot felmegy 14.7 voltig. De ha elengedem a gázt vissza is esik. Kontakt hiba hátsó ablakfűtés és bal hátsó ablakemelő.Nem tudom gondolom a gerjesztéssel van gond de nem tudom ennél a tipusnál hogy van megoldva .Így gondolom az ABS is ezért nem megy.Tisztelettel köszönöm További szép napot.

djjosy | 2016-10-31 09:56

T. Szakértő!Mazda 626 2000 evj.  2.0DITD

Melegen nehezen indul vagy addig köszörülöm hogy lemerül az akksi.Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam,akksi feltöltve,generátor tölt.Megyek a kocsival pl 10km-t leállitom ... 1óra után nem akar indulni...sajnos be kellett tolni mert addig játszottam vele hogy az akksi lemerült.Kérdésem hogy az előtöltés szelep csinálhat e ilyet?Valamint hogy mennyi lenne önöknél a hiba feltárása?Békéscsabai vagyok ezért kérdem.Hidegen pöccre indul,alapjârat jó,jól megy és keveset is fogyaszt...Csak melegen Kis idő elteltével nem indul.De ha éjszaka áll akkor reggel elsőre beindul.

kisspeter59 | 2016-10-29 18:42

Tisztelt Mazda autó !

Van egy Mazda 3 BK autóm, melynél első alkalommal a bal oldali koppanásra, pattanásra lettem figyelmes akkor, amikor a kormány jobb oldali kitekert állapotban van. Mélygarázsba való beállásnál is ugyanez a koppanás volt észlelhető jobb kanyarnál. Később ez a hang egyre esősödött, sőt most már úthibáknál, szintkülönbségeknél is lehet hallani ezt a hangot, annyi különbséggel hogy menet közben inkább zörgő, nem koppanó a hang. 

Több autószerelőnél is volt a járgány. Ki lett cserélve a stab pálca, a lengőkar gömbfej, a kormánymű, a toronycsapágy szilenttel együtt. Volt futóművizsgálaton, volt lengéscsillapító ellenőrzésen. 

A hang bal oldalról jön, olyat is csináltunk, hogy a két gátlót kicseréltük elől, a hang ugyanúgy balról hallható. 

4 szerelő után a megoldás: A kocsi tökéletes állapotban van, megbízható és használható. Csak éppen kopog, és senki sem tudja miért. Az utolsó szerelő szerint a kasztni van valahol sérülve, de látható jele ennek még nincs, ezért nem is lehet javítni. 

Ez sem túl megnyugtató. 

Tudna-e valaki bármilyen tippet adni, mi lehet a probléma az autóval? Már fogalmam nincs mi lehet a probléma, de ami nagyobb baj, senki sem tudja. 

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!

Üdv

Kiss Péter

Takumi | 2016-10-29 17:40

Tisztelt mazda-autó! Idestova egy hónapja vagyok egy vadonatúj Mazda 3-as Takumi boldog tulajdonosa és már autóztam is vele 2000 km-et minden probléma nélkül. Roppant elégedett vagyok az autóval, csak egyetlen apróság okoz fejtörést: a nagy, hét colos kijelző jobb felső sarkában van egy töltöttséget jelző kis ikon, mint egy mobilban vagy egy tabletban. Ez kb. félig töltötett jelzett, amikor átvettem az autót és immáron csak egy vörös csík látszik, mintha lemerülni készülne...a kijelző ezek szerint nem tölti magát automatikusan? Le fog egyszer csak merülni? Kapcsoljam ki egy rövid időre, vagy hogyan lehet tölteni?

A gépkönyvben nem találtam ezzel kapcsolatban információt

Válaszát előre is köszönöm:

Lázár Balázs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó