2024. Április 25. Csütörtök - Márk
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2016-08-16 11:43 Csaba68 részére
Privátban megbeszéltük, várom az e-mailt
Csaba68 | 2016-08-13 18:13
Tisztelt Szakèrtő!
Mazda cx7 adblue fűtőszàlproblèm van. Hibakód DTC P20B9.
A kèrdèsem az lenne, hogy hol javítjàk,esetleg hol lehet az alkatrèszt beszerezni ès kb. mennyibe kerül az alkatrèsz ès a javìtàsi költsèg.
Vàlaszàt előre is köszönöm!
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:46 Lantos749 részére
Látni kellene, lehet hogy csak meglazult egy bilincs.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:43 gyik87 részére
Nem kell a vízszivattyút cserélni, csak ha meghibásodik.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:42 Főni71 részére
Igen az ellenállás értékekből lehet következtetni rá.
Lantos749 | 2016-08-04 10:44
Üdv!
Nemrég átesett az autóm egy nagyobb szervizen… (időszakos+fékolaj+fékbetét+hűtővíz termosztáttal cserén)
Az elmúlt hetekben sikeresen teljesítettem egy 3600 km -es Görög utat, mindenféle hiba és rendellenesség nélkül.
Tegnap előtt viszont amikor átugrottam egy szomszédos városba (50 km) az egyik lámpánál arra lettem figyelmes, hogy füstöl a motortér….
Gyorsan félreálltam, felnyitottam a motorteret és megnyugodtam, hogy csak gőz…, ami a kipufogóleömlő alól ered valahonnan. Az autó alatt pedig hűtővizet véltem felfedezni, ami hol nagyobb, hol kisebb, hol pedig 0 intenzitással csepegett. (megjegyezném, hogy a műszerfalon a vízhófok visszajelző végig normál állapotot mutatott)
Vészüzemmódban (sűrű megállásokkal, vízutántöltéssel, és nem megeröltető, alacsony motorfordulattal) hazaautókáztam, azóta nem indítottam be, mivel, hogy a szerelő csak jövőhéten ér rá… :(
Tudna esetleg valaki valamiféle magyarázatot adni a jelenségre?
(az autó ‘01-es Mazda 626 – 1.8 benzin motorral – FP9A motorkóddal)
gyik87 | 2016-08-01 14:24
Tisztelt Szakértő!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2001-ben gyártott Fp motorkódú Mazda Premacynak 1.8 100Le. Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz hogy két márkaszervízben is jártam vezérléscsere ügyében és érdekes módon az egyik helyen azt mondták hogy ennél a motornál kell vízpumpát cserélni a vezérléssel együtt a másik helyen pedig nemleges választ kaptam akkor most mi az igazság?
Válaszát előre is köszönöm
Főni71 | 2016-07-31 08:28 Főni71 részére
Ki lehet mérni, hogy melyikkel van gond?
mazda-auto.hu2 | 2016-07-31 07:40 Főni71 részére
Valamiért nem indul el a regenerálás, márkaszervízben elvégeznek egy kényszerregenerálást, és megnézik miért nem indul el. Lehet, hogy valamelyik érzékelővel van gond.
Főni71 | 2016-07-30 09:40
Tisztelt Szakértő!
2008.10. havi Mazda6 2000cm diesel mazda tulajdonosa vagyok.
Autópályán elkezdett villogni a DPF lámpa majd kigyulladt később a motor hibjelző is. A hiba kiolvasás a következő P242F diesel részecskeszürő hatékonysága lecsökkent, hamufelhalmozódás. A műszer szerint az utolsó regerenálás a hiba bekövetkezte előtt 600 km-rel volt. Tudna ebben segíteni? Köszönettel.