2025. December 14. - Szilárda

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-29 14:15 Kovács István részére

Természetesen hideg motrnál magasabb az alapjárat, de ez soknak tűnik. Márkaszervizben DPF regenerálással lehet rajta segíteni

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:42 Balázs részére

Amennyiben külső jele nincs a beázásnak, akkor elképzelhető, hogy nagynyomású gőzborotvás alvázmosás után a gyári nyílást is bezárták és lealvázvédőzték esélyt nem adva a víz kifolyásának.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:36 Csiga1992 részére

Elképzelhető, hogy csak a gyerekzár gombja lett véletlen benyomva. Ha nem, akkor a következőkképen kell tanítani. Gyújtás ráad és minden ablakot a saját ajtón lévő gombját folyamatosan nyomva mindkét végállásban kattanásig tartani, majd a bal első kapcsolóról megpróbálni vezérelni.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:26 Zotya1 részére

Mindenképpen szerelőnek kellene megnézni hogy motorikusan vagy a hajtásban van a gond. Vezérlés mikor volt cserélve ?

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:18 gtom részére

Az ülés vezető sínjét kellene ellenőrizni

Kovács István | 2016-11-28 22:10

Tisztelt Szakértő!

Van egy Mazda Cx-5 2013 skyaktiv motorral, diesel automata autónk.

Hidegen önmagától felemeli az alapjaratot kb 1800-as fordulatig, kivétel nélkül minden alkalommal ha hidegen van indítva az autó.  kb 10-20 másodperc után magától visszaáll a normál tartományba. 

Hibakod olvasó szerint nincs probléma az autóval. Kérdésünk az lenne hogy ez természetes jelenség ennél az autónál, és ha nem, akkor lehet tudni miért csinálja ezt?

Norbica | 2016-11-25 05:59 mazda-auto.hu részére

Üdvözletem!

Arra lettem figyelmes, hogy reggel, mikor először indítanám, ugye gyújtás rá és a motortérnből az izzítórelétől kattogó hangot hallok. Ha beindult, utána ez megszünik. Akkor valószinüsíthetően mégis csak izzítórelé lenne a baj?!

Balázs | 2016-11-24 22:12

Tisztelt Szakértő!

 

Van egy 2006-os évjáratú sedan mazda hármasom. A minap vettem észre, hogy a csomagtartóban a pótkerék alatt lévő szövet teljesen el van ázva. A szövetből csavarni lehetett a vizet, a pótkeréken pedig rozsdásodás kezdődőtt meg. A csomagtartó egyéb részei teljesen szárazak voltak. Magán a padlólemezen nem láttam semmi sérülést ill. olyan helyet, ahol a víz be tudna folyni. Tudna esetleg tippet adni, hogy hol kerssem a beázás okát? Miként tudnám a hibahelyet lokalizálni? A tömítés öregedhetett el és már nem zár rendesen? Nagynyomású mosoval lemosva az autót szivárgott be némi víz, de közel sem annyi, ami úgy eláztatná a szövetet, mint ahogy el volt. Tavasszal lealvázvédőztettem dinitrol alvázvédővel ill. üregvédelmet is csináltak rajta (http://www.alvazvedelem.com/index.html). Ennek lehet a beázáshoz köze?

Segítségét előre is köszönöm!

 

Üdvözlettel:

Balázs

Csiga1992 | 2016-11-24 20:18

Tisztelt szakértök. Mazda 6 2006 2.0 dizel elektromos ablakemelők a vezető oldaltol nem irányithatok csak a vezető oldali ajtó ablaka. Ezt belehet e tanitani az utonak hogy müködjön? És ha igen akkor hogy. Válaszuk elöre köszönöm.

Norbica | 2016-11-24 11:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát. Izzító gyertya illetve relé hiba kizárva. Adagoló problematikája lesz, Mazda szervízben legalább is ezt mondták. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó