2025. December 23. Kedd - Viktória

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Norbica | 2016-11-24 11:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát. Izzító gyertya illetve relé hiba kizárva. Adagoló problematikája lesz, Mazda szervízben legalább is ezt mondták. 

Zotya1 | 2016-11-24 03:47

Üdv!

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy 1.8 premacym, és hozzá némi problémám.
Mitől lehet, hogy álló helyzetben, szépen jár a motor, viszont ha nagyobb erőt kell kifejtenie úgy kerepel, mint egy kama3 megrakva?
Ha eléri a 2000 körüli fordulatot, elcsendesedik.
Ez előre, 1,2,3 ig hallható, illetve rükvercben is hallható és ilyenkor erőtlenné válik a szerkezet.
Tudnál nekem tanácsot adni, mit és miért csinájak, csnáltassak meg.
Előre is köszönöm.

Zoli

gtom | 2016-11-22 18:46

Sziasztok,

Egy 2009-es CX7-esnek lötyög a vezető ülése (egyben az egész, nem külön a háttámla). Valahol alul érzékelem a mozgást. Mi lehet probléma? Lehet valamit cserélni? Meghúzni?

Előre is köszönöm a tanácsokat.

üdv.

 

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:31 Norbica részére

Ugyanolyan izzítógyertyák lettek beletéve, mint a gyári ? Lehet izzítórelé vagy adagoló hiba is

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:28 22szabi részére

Az akksi cseréhez nincs, vagy nem tudjuk hogy lenne köze a távirányítóhoz, inkább véletlen egybeesés lehet. A távirányítójának a vevőegységét kellene ellenőrizni, hogy nem felejtette-e el a távirányítókat. Az alapjárat menet közben “megtanulja” magát

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:21 Csiga1992 részére

A futóművet kellene meg vizsgáltatni, látatlanba nehéz megmondani mi miatt kopog.

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:18 Shakin részére

Valamelyik szenzor vagy vákum szelep lehet a hibás. Mivel hibalámpát villantott, biztos tárolt is hibát, ami alapján el lehet indulni.

Norbica | 2016-11-22 08:16

Szép jónapot!

Van egy 2003- as Mazda Premacy 2.0 DiTD-m. Két hete vettem, utána vezérlés, olaj, olajszűrő, levegszűrő, aksi, gázolajszűrő és izzítógyertya csere volt. Reggelente nem akaródzik neki csak hosszas nekirugaszkodás után életre kelni. Utána nincs vele gond nap többi szakában, csak ez a reggeli lustálkodás. Mi lehet a probléma. Segítséget előre is k

22szabi | 2016-11-19 23:17

Hello,

Mazda 6 2006 2.0 benzines 108 kw aljának rendbetétele után az akku sarut visszatéve au alábbiakat tapasztaltam: mindkét távirányitó elvesztette a kapcsolatot az autóval (a kulcselfordítós, ajtó nyitogatós módszerre – szakszervízben – sem reagál, lép be a programba.

Valamint azóta az alapjárat ingadozik, általában aláesik a szokásos alapjárati fordulatnak és csak 5-10 sec múlva áll be, de olykor le is áll. Van egy javaslat, miszerint akku saru le, hidegen vissza, beindítani és hagyni alapjáraton bemelegedni, ezt még nem próbáltam, nem tudom segíthet-e, ilyen módon újratanulja-e ezt.

Kérem ha tudnak segítsenek merre induljak, eddig ilyen problémák nem voltak a kocsival, nagyon meg vagyok vele elégedve, köszönöm előre is.

Csiga1992 | 2016-11-19 17:19

Jó estét. Érdeklödnék hogy vettem 1 mazda 6 kombit 2006 os dizel . Menet közben balra forditom a kormányt és a bal keréktöl jön 1 kopogo hang. Mi okozhatja ezt?  Válaszát elöre köszönöm .

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó