2025. Augusztus 2. Szombat - Lehel
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Csaba68 | 2016-08-13 18:13
Tisztelt Szakèrtő!
Mazda cx7 adblue fűtőszàlproblèm van. Hibakód DTC P20B9.
A kèrdèsem az lenne, hogy hol javítjàk,esetleg hol lehet az alkatrèszt beszerezni ès kb. mennyibe kerül az alkatrèsz ès a javìtàsi költsèg.
Vàlaszàt előre is köszönöm!
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:46 Lantos749 részére
Látni kellene, lehet hogy csak meglazult egy bilincs.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:43 gyik87 részére
Nem kell a vízszivattyút cserélni, csak ha meghibásodik.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:42 Főni71 részére
Igen az ellenállás értékekből lehet következtetni rá.
Lantos749 | 2016-08-04 10:44
Üdv!
Nemrég átesett az autóm egy nagyobb szervizen… (időszakos+fékolaj+fékbetét+hűtővíz termosztáttal cserén)
Az elmúlt hetekben sikeresen teljesítettem egy 3600 km -es Görög utat, mindenféle hiba és rendellenesség nélkül.
Tegnap előtt viszont amikor átugrottam egy szomszédos városba (50 km) az egyik lámpánál arra lettem figyelmes, hogy füstöl a motortér….
Gyorsan félreálltam, felnyitottam a motorteret és megnyugodtam, hogy csak gőz…, ami a kipufogóleömlő alól ered valahonnan. Az autó alatt pedig hűtővizet véltem felfedezni, ami hol nagyobb, hol kisebb, hol pedig 0 intenzitással csepegett. (megjegyezném, hogy a műszerfalon a vízhófok visszajelző végig normál állapotot mutatott)
Vészüzemmódban (sűrű megállásokkal, vízutántöltéssel, és nem megeröltető, alacsony motorfordulattal) hazaautókáztam, azóta nem indítottam be, mivel, hogy a szerelő csak jövőhéten ér rá… :(
Tudna esetleg valaki valamiféle magyarázatot adni a jelenségre?
(az autó ‘01-es Mazda 626 – 1.8 benzin motorral – FP9A motorkóddal)
gyik87 | 2016-08-01 14:24
Tisztelt Szakértő!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2001-ben gyártott Fp motorkódú Mazda Premacynak 1.8 100Le. Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz hogy két márkaszervízben is jártam vezérléscsere ügyében és érdekes módon az egyik helyen azt mondták hogy ennél a motornál kell vízpumpát cserélni a vezérléssel együtt a másik helyen pedig nemleges választ kaptam akkor most mi az igazság?
Válaszát előre is köszönöm
Főni71 | 2016-07-31 08:28 Főni71 részére
Ki lehet mérni, hogy melyikkel van gond?
mazda-auto.hu2 | 2016-07-31 07:40 Főni71 részére
Valamiért nem indul el a regenerálás, márkaszervízben elvégeznek egy kényszerregenerálást, és megnézik miért nem indul el. Lehet, hogy valamelyik érzékelővel van gond.
Főni71 | 2016-07-30 09:40
Tisztelt Szakértő!
2008.10. havi Mazda6 2000cm diesel mazda tulajdonosa vagyok.
Autópályán elkezdett villogni a DPF lámpa majd kigyulladt később a motor hibjelző is. A hiba kiolvasás a következő P242F diesel részecskeszürő hatékonysága lecsökkent, hamufelhalmozódás. A műszer szerint az utolsó regerenálás a hiba bekövetkezte előtt 600 km-rel volt. Tudna ebben segíteni? Köszönettel.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:37 pici81 részére
A gyenge motor és fekete füst lehet injektor probléma, az olajfogyás szelepszárszimering, vagy gyűrű. Ez csak néhány leggyakoribb ok, ezen kívül sok más is okozhat hasonló problémát, da azt így nem lehet a távolból megmondani.