2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda MX-5 Kupé 2009.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Főni71 | 2016-07-31 08:28 Főni71 részére
Ki lehet mérni, hogy melyikkel van gond?
mazda-auto.hu2 | 2016-07-31 07:40 Főni71 részére
Valamiért nem indul el a regenerálás, márkaszervízben elvégeznek egy kényszerregenerálást, és megnézik miért nem indul el. Lehet, hogy valamelyik érzékelővel van gond.
Főni71 | 2016-07-30 09:40
Tisztelt Szakértő!
2008.10. havi Mazda6 2000cm diesel mazda tulajdonosa vagyok.
Autópályán elkezdett villogni a DPF lámpa majd kigyulladt később a motor hibjelző is. A hiba kiolvasás a következő P242F diesel részecskeszürő hatékonysága lecsökkent, hamufelhalmozódás. A műszer szerint az utolsó regerenálás a hiba bekövetkezte előtt 600 km-rel volt. Tudna ebben segíteni? Köszönettel.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:37 pici81 részére
A gyenge motor és fekete füst lehet injektor probléma, az olajfogyás szelepszárszimering, vagy gyűrű. Ez csak néhány leggyakoribb ok, ezen kívül sok más is okozhat hasonló problémát, da azt így nem lehet a távolból megmondani.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:33 roberttobel részére
Nem kell a szelephézagot állítani.
pici81 | 2016-07-29 15:20
Tisztelt Szakértő.Vásároltam Németországbol behozot 2004-es évjáratu 2.0 Diesel Mpv-t amit elvitem átnézetni a föb dolgokat kicserélték.De azt vetem észre pár hónapja hogy nagyon eszi az olajat és gyenge a motor valamit nagyterhelés alat fekete füst jönki a kipufogon.Mi lehet az oka és milyen megoldást javasol?
roberttobel | 2016-07-28 15:22
Üdvözlet!
2007-es évjáratú 3-as GT (2.0 benzin, 150 LE) boldog tulajdonosa vagyok. Az autóban közel 120 ezer km van, így - a felhasználói kézikönyv szerint - lassan szelephézagot kellene ellenőrizni, a beállítási értékek viszont nincsenek a könyvben. Tudnának ebben segíteni?
Köszönettel!
mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:22 nagya részére
Sajnos nem szerepel az autó a DSR rendszerben !
mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:17 samatagrav részére
Valósnak tűnik a km óra állása, amennyiben elküldi a forgalmi és lakcímkártya másolatot, elküldjük a szerviztörténetet, mert a tulajdonosnak kiadható !
mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére
A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell, 2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.