2025. December 21. - Tamás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-10-07 09:25 Hoyoke részére

A gyári rendszerbe nem lehet Magyarországot feltenni.

mazda-auto.hu2 | 2016-10-07 09:24 tileschb részére

Reális a kilométer, és végig vezetve van a szervizkönyve.

mazda-auto.hu2 | 2016-10-07 09:21 szepkisg részére

Igen, Németországban helyezték forgalomba, 2012. júliusáig van vezetve a szervizkönyve, ha kapok egy kilóméter óra állást, megadom, hogy reális vagy sem, és ha meg lesz a névreírt forgalmi, elküldöm az előéletét.

Hoyoke | 2016-10-06 15:57

Bocs ! Az előbb nem írtam, természetesen Magyarország érdekelne !

Hoyoke

Hoyoke | 2016-10-06 15:55

Tistelt Szakértő !

Mazda CX 7-esemben a navigáció csak Németországot ismeri, a nyelv is német. Az SD kártya csere megoldás lenne? Ha igen hol lehet ilyet vásárolni ?

Üdv :Hoyoke

tileschb | 2016-10-06 15:47

Tisztelt szakértő!

Egy 2011-es németországi mazda 6 2.2 dízel autóval kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy van-e vezetett digitális szervízkönyve, valamint a hírdetésben szereplő 118ezer km reális futásteljesítmény mennyire életszerű a bejegyzések alapján.

Az autó alvázszáma: JMZGHA9B601465161

Előre is köszönöm a segítséget!

szepkisg | 2016-10-03 12:45

Tisztelt Szakértő!

Érdeklődnék, egy éve vásárolt német papiros 2006-os MAZDA 5 előéletéről.

Alvázszám: JMZCR19R670178764

E-mail : szepkisg@gmail.com

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2016-09-21 14:58 Edifice részére

A kezelési könyvben 7 dl / 1000km van leírva, de ez nagy mértékben függ az üzemeltetés körülményeitől, ami nem ismert. Viszonylag kevés olaj van benne, ezért sűrűbben kell figyelni a szintet és ha csak egyszer is a minimum alatt van a szint, onnantól kezdve biztosan többet kell utántölteni. Javasoljuk a tulajdonosoknak a 15000 km-kénti olajcserét. Ez egy német autó, szerepel a DSR-ben és járt is szervizbe. Ennél többet csak a tényleges tualjdonosnak adhatunk ki.

Csabi626 | 2016-09-20 21:25

Tisztelt Szakértő!

A 2016-08-29 23:30 -kor leírt jelenség után kicseréltem a hőérzékelőt, amitől a hiba megszűnt.
Most viszont előfordul, hogy folyamatos országúti haladás közben időnként 1-1 rövid időpillanatra bekapcsol a ventillátor, amit leginkább abból lehet észrevenni, hogy “megrántja” a feszültséget.
Ennek mi lehet az oka?

Edifice | 2016-09-19 19:08

Tisztelt Szakértő!

Egy szervíz előélettel kapcsolatban szeretném a segítségét kérni, illetve információt a 2.3-as 166 lóerős motor egykori gyári és a mostani, esetemben 145e km-nél megengedett olajfogysztásáról.

Alvázszáma: JMZGY193671469341

Köszönöm szépen!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó