2025. December 21. - Tamás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Főni71 | 2016-07-30 09:40

Tisztelt Szakértő!

2008.10. havi Mazda6 2000cm diesel mazda tulajdonosa vagyok.

Autópályán elkezdett villogni a DPF lámpa majd kigyulladt később a motor hibjelző is. A hiba kiolvasás a következő P242F diesel részecskeszürő hatékonysága lecsökkent, hamufelhalmozódás. A műszer szerint az utolsó regerenálás a hiba bekövetkezte előtt 600 km-rel volt. Tudna ebben segíteni? Köszönettel.

 

mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:37 pici81 részére

A gyenge motor és fekete füst lehet injektor probléma, az olajfogyás szelepszárszimering, vagy gyűrű. Ez csak néhány leggyakoribb ok, ezen kívül sok más is okozhat hasonló problémát, da azt így nem lehet a távolból megmondani.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:33 roberttobel részére

Nem kell a szelephézagot állítani.

pici81 | 2016-07-29 15:20

Tisztelt Szakértő.Vásároltam Németországbol behozot 2004-es évjáratu 2.0 Diesel Mpv-t amit elvitem átnézetni a föb dolgokat kicserélték.De azt vetem észre pár hónapja hogy nagyon eszi az olajat és gyenge a motor valamit nagyterhelés alat fekete füst jönki a kipufogon.Mi lehet az oka és milyen megoldást javasol? 

roberttobel | 2016-07-28 15:22

Üdvözlet!

2007-es évjáratú 3-as GT (2.0 benzin, 150 LE) boldog tulajdonosa vagyok. Az autóban közel 120 ezer km van, így - a felhasználói kézikönyv szerint - lassan szelephézagot kellene ellenőrizni, a beállítási értékek viszont nincsenek a könyvben. Tudnának ebben segíteni?

Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:22 nagya részére

Sajnos nem szerepel az autó a DSR rendszerben !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:17 samatagrav részére

Valósnak tűnik a km óra állása, amennyiben elküldi a forgalmi és lakcímkártya másolatot, elküldjük a szerviztörténetet, mert a tulajdonosnak kiadható !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére

A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell,  2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban  visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:37 mada3 részére

Filep Diesel Székesfehérváron, ők profik az adagolóban

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:34 spityu1 részére

Nem szabadna füstölnie a DPF szűrő miatt !A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az intercoolert ellenőrizni. Az alátét cseréjekor cserélték a résolajcső tömítéseit is ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó