2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mada3 | 2016-07-16 10:52

Tisztelt Szakértő.   Abban szeretnék segitséget kérni? 2001-es mazda 323 2.0ditd 90le autom adagolóját hol javitják az országban? előre is köszönöm!

mrkopasz1980 | 2016-07-15 20:57

Tisztelt Szakértő!

2007-es dízel 2.0 143Le Mazda6-om van. Denso injektorom van. Kiszedni nem volt gond, kitakarította egy szaki és be is mérte. Cserélem a nagy nyomású oldalon a tömítő gyűrűket, az injektor gyűrűit a szelep dekniben és a tűzkarikát (remek szabadidős elfoglaltság). Viszont az injektor szárán nem találtam tömítést. Más típusoknál láttam már. Lehetséges, hogy nem is kell hogy legyen? Elég a tűzkarika? Bemarás van, de abban csak koszt találtam amikor ki vettem. 

Másik kérdésem az volna, hogy injektor beméréskor mit jelent az, hogy a résolaj visszavezetés értéke nem jó? Nekem egynél túl magas.

Válaszát előre is köszönöm!

samatagrav | 2016-07-13 11:15

Kedves Szakértő(k)!

Érdeklődnék, hogy a JMZGH14D601201195 alvázszámú 2008-as 6-os előéletéről mit lehet tudni. 2hónapja vettem, most van benne 169e km. Esetleg valami csalafintaság feltűnik-e a szervízelőéletében...

Valamint érdeklődnék, hogy a 140 lóerős 2.0l-es dízel blokkok hidrotőkések-e.

Köszönöm

ElGabo | 2016-07-10 08:30

Szia!

Tegnap vettem egy 2003-as Premacy-t 2.0 dieselt. Minden jó benne, annyi nem tetszik hogy amikor kapcsol a klíma eléggé meginog a fordulatszám. amikor bekapcsol akkor egy kicsit esik le, amikor lekapcsol akkor viszont eléggé. Esetleg valami ötletet tudnátok adni hogy mi lehet?

Elöre is köszönöm

fkatona | 2016-07-09 17:51

Kedves Szakértő!

Hallottam, hogy volt visszahívás légzsák miatt. Érdeklődöm, hogy az én mazdám érintett e benne. Illetve az is érdekelne valós e a kilóméter számláló állása, ami jelenleg 203000. JMZGY198271440639

nagya | 2016-07-05 20:02

Kedves szakértő(k)!

Vásárolni szeretnék egy Mazda 6-os gépjárművet , amely az óra állása szerint 166000 km-t futott. Valós ez? (Az utolsó szervíz a szervízkönyv szerint 150e km körül volt – pontosan nem emlékszem.)

Alvázszám: JMZGY193231124130

Előre is köszönöm!

spityu1 | 2016-07-01 10:20

Tisztelt Szakértő!

Autóm egy 2006-os MAZDA 5 2,0 diesel 143 LE motorral.

A probléma a következő: Az autó a napi első inditáskor darabosan jár illetve nagyon füstöl, kb 1percig aztán minden normális.

A következö inditásnál már minden normális!

Hiba kód nincs,porlasztó tűzkarikák kb 6000km ezelött cserélték.

Mi lehet a baj!? 

Üdvözlettel,

István

CsipkayMiki | 2016-06-30 13:50

Tisztelt  Szerviz!

Egy barátom Önket ajánlotta MAZDA6 tipussal kapcsoaltban, azonban én sopronban lakom, ezért választottam ezt a formát első tájékozódásnak.

Autóm egy 2006-os MAZDA 6 2,0 diesel 143 LE motorral
A kortörténet:
DPF probléma, lámpa kigyullad, villog, teljesítményt az autó visszaveszi.
Volt már ilyen problémám.

kb 2-3 hónapja Sopron-Bp úton egyszer csak kigyulladt a DPF lámpa, majd villogott, majd megjelent hozzá a motor jel és az a kis kacsázós autó (talán a kipörgésgátló jele amúgy). Kihívtam az assistance szerelőt, mert éppen volt még érvényes szolgáltatásom.
azt mondta vigyem haza nyugodtan a kocsit, ő ott nem tud mit csinálni vigyem el otthon szerelőhöz.

Egy soproni szerviz (nem hivatalos mazda) kivette a hibajelzést és azt mondta, szerinte a kiégetéshez hozzásegítő gázolajadagoló érzékelő lehet a rossz.
Nem volt ideje, hogy befogadj az autót szétszedésre, meg utána a hiba nem is jelentkezett.
Voltam Sopron-BP távon többször, 140-el végig autópályán, ami alatt elvileg végbe mehet a kiégetés és nem is jelentkezett hiba.

Majd most elindultam Olaszországba, Sopronból, és kb Klagenfurtnál kidobta megint a hibát, és visszavette a teljesítményt. Sajnos az utat muszáj volt megcsinálni, így mentem a kocsival még kb 1300 km-t.

Most, hogy kiütötte a a szerelő a hibát, egyenlőre nem jött vissza.

Honnan lehet tudni, hogy mi a helyzet a DPF szűrővel?
Csak ha kiszerelik és megnézik?
És hogy egyáltalán mit tegyek, mi a helyes út vagy mi a legcélravezetőbb. Persze az sem mindegy, hogy milyen költséggel jár. Főleg, hogy az autó tulajdonosa egyenlőre még a bank... :P

Az itteni szerviz szerint vagy szoftveres segítséggel ki kéne égettetni a DPF szűrőt, ami csak saját felelősségre, mert hogy egy nem teljesen ép motor bekönyökölhet a tartós magas fordulattól.
vagy
Iktassuk ki a DPF szűrőt (gyári hegesztésnél bont, valamit csinál, gyári hegesztés vissza és új program az autóba) ezt kb 100 000 Ft-ra mondta.

Bocsánat, a hosszadalmasságért, de talán így teljes a kép.
Köszönöm, ha elolvasta és tud hozzá tenni valamit.
Mit tegyek?

Tudom, hogy vannak olyan lehetőségek, amik megoldást jelentenek de nem felelnek meg minden esetben az előírásoknak.
Így ha válaszadás kényelmesebb telefonon, akkor szívesen visszahívom, h a kapok egy közvetlen telefonszámot.

előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel
Csipkay Miki
mobil: +36 30 969 9661

SzCsaba | 2016-06-30 11:42

Tisztelt Szakértő!

Páromnak vásároltunk tavaly egy 2005-ös évjáratú Mazda2 1.4 CD-t. Kezdettől fogva fennálló jelenség, hogy 2-es sebességben, 1800-1900-as fordulatnál is “meghal” az autó, ha meglátja a legenyhébb emelkedőt. Sima úton jól húz, ha az emelkedőn sikerül a 2000-es fordulat fölé kerülni, akkor kezd az erő visszatérni a motorba, de valami betegsége mégis kell, hogy legyen, csak nem tudom, merre kéne elindulni.

A napokban párommal fordult elő, hogy a Balatoni úton a Kamaraerdőnél felfelé próbált előzni és 3000-es fordulatnál, 3. sebességben nem gyorsult az autó.

Kérem, ha van ötlete, merre kéne a hibát keresni, írja meg! Előre is köszönöm!
 

Jambika | 2016-06-29 13:18 mazda-auto.hu2 részére

Emailben csatoltam a forgalmi másolatát ahogy azt beszéltük is. Köszönöm segítségüket! Szép napot!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó