2024. Április 19. Péntek - Emma
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
tokmány | 2016-09-15 09:10
Tisztelt Szakértő!
Van egy 2006-os Mazda 3 1,6 CD autóm,és olyan probléma jelentkezett,hogy menet közben alacsony fordulaton ha kinyomom a kuplungot néha leáll. Ujra inditok beindul,és kettes,hármas fokozatban rángat,de nem mindig..Magasabb fordulaton megy rendesen. A szerelőmmel üzemanyagszűrőre gyanakodtunk,kicseréltük,de a probléma nem szünt meg.
Kérem segítségét,válaszát előre is köszönöm! Jani
denox | 2016-09-12 16:07 mazda-auto.hu2 részére
Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszát!
mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 16:01 denox részére
Nincs semillyen bejegyzése, garanciális javítása se volt. Csak annyit látni, hogy Németországban helyezték forgalomba 2002.12.18-án.
denox | 2016-09-12 15:02
Tisztelt Szakértő!
Érdeklődnék, egy német piacos 2002-es Mazda MX-5 NBFL típusú autóval kapcsolatban, hogy van-e elektronikusan is vezetve a szervizkönyve és hogy a 117.000km futásteljesítmény mennyire reális.
Alvázszáma: JMZNB186220232334
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:51 Petya007 részére
Igen, az önöndítóval kellene kezdeni.
mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:50 samatagrav részére
- Mindenképpen szakszervízben kell megnézetni a kormányművet!
- a porlasztó hibájára utal.
- a kormánymű átvizsgálása szükséges.
djjosy | 2016-09-10 08:48
Üdv Problémámat a 626 topikban feltettem,de gondoltam ide is feltenném önnek.Következő a problémám.Van hogy inditózok és nem indul az autó.Kucs ki ,kis várakozás.Kulcs vissza és indul.Van hogy kulcs ki,lezárom,kinyitom a központival és utána indul.Induláskor amikor beindul van hogy az immobilizer lámpa felvillan.Lehet az okozza?Szakértőt is kérdezném ki lehet ezt kötni valahohogy?
Ha igen jó lenne,Békéscsabai vagyok nem messze a szervíztől.
Csabi626 | 2016-08-29 23:30
Tisztelt Szakértő!
A 626-os topicba is beírtam, de itt is megkérdezem, hátha hamarabb sikerül megoldani a problémát:
93-as 626-2.5/v6-nál túl hamar bekapcsol a hűtőventillátor, sacc. 50-60 fok környékén.
Mi lehet az oka?
Én a felső hűtőfolyadékbeöntő melletti gombára gyanakszok.
Ki tudom e ezt mérni ellenállásmérővel, ha igen, mennyinek kell lennie hidegen, és melegen, vagy csak nyitott/zárt állapota van?
A segítséget előre is köszönöm.
Petya007 | 2016-08-26 11:43
Tisztelt Szakértő!
Segítséget szeretnék kérni.Nemrég vettünk egy 2.3 TE benzines,2003-as évjáratú MPV-t,de ma délután fogta magát és se kép se hang.Gyújtás után nincs indítózás.Akksi jó,szerintem minden relé műxik,biztiket átnéztem.Én az önindítóra gyanakszom.Esetleg ötlet?
Várom megtisztelő válaszát.
samatagrav | 2016-08-26 03:52
Tisztelt Szakértő!
Érdeklődnék pár meglévő problémával kapcsolatban. Egy Mazda 6 GH GT 2.0 diesel autóról lenne szó.
- Nagyobb sebességnél (pl autópálya fel-lehajtó) a kormány lassú, egyenesbe történő fordításakor enyhe akadás érezhető. Mi lehet a hiba oka?
- A motor hidegen kelepelős hangon jár, menet közben ezt nem hallani. Ha bemelegedett, az alapjárat szép, de pl a klíma bekapcsolásával a kelepelés visszatér. Amikor a klímakompresszor kikapcsol, a kelepelés is enyhül, amikor visszakapcsol, a kelepelés is visszatér. Értelemszerűen a terhelés hatására jön elő a hang. Tudna esetleg segíteni, hogy hol kezdjem a probléma megoldását? A porlasztó kalibráción már túlestem.
- Az autó húz jobbra. Futómű állítás után sem szűnt meg a gond, pedig az értékek tökéletesek. Olyan érzés vezetni, mintha a 18-as kerekek nagyok lennének rá. A legkisebb útegyenetlenség is elviszi az irányból és erősen ellen kell tartani. Olvastam, hogy az előző szériánál a toronycsapágy hiánya okozta ezt, de amennyire tudom, ebben már van. Esetleg valamilyen ötlete lenne, hogy miként orvosoljam a gondot?
Nagyon köszönöm a segítségét.
Üdv: Varga Tamás