2024. Április 19. Péntek - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tokmány | 2016-09-15 09:10

Tisztelt Szakértő!

Van egy 2006-os Mazda 3 1,6 CD autóm,és olyan probléma jelentkezett,hogy menet közben alacsony fordulaton ha kinyomom a kuplungot néha leáll. Ujra inditok beindul,és kettes,hármas fokozatban rángat,de nem mindig..Magasabb fordulaton megy rendesen. A szerelőmmel üzemanyagszűrőre gyanakodtunk,kicseréltük,de a probléma nem szünt meg.

Kérem segítségét,válaszát előre is köszönöm! Jani

denox | 2016-09-12 16:07 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszát! 

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 16:01 denox részére

Nincs semillyen bejegyzése, garanciális javítása se volt. Csak annyit látni, hogy Németországban helyezték forgalomba 2002.12.18-án.

denox | 2016-09-12 15:02

Tisztelt Szakértő!

Érdeklődnék, egy német piacos 2002-es Mazda MX-5 NBFL típusú autóval kapcsolatban, hogy van-e elektronikusan is vezetve a szervizkönyve és hogy a 117.000km futásteljesítmény mennyire reális.

Alvázszáma: JMZNB186220232334

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:51 Petya007 részére

Igen, az önöndítóval kellene kezdeni.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:50 samatagrav részére

- Mindenképpen szakszervízben kell megnézetni a kormányművet!

- a porlasztó hibájára utal.

- a kormánymű átvizsgálása szükséges.

djjosy | 2016-09-10 08:48

Üdv Problémámat a 626 topikban feltettem,de gondoltam ide is feltenném önnek.Következő a problémám.Van hogy inditózok és nem indul az autó.Kucs ki ,kis várakozás.Kulcs vissza és indul.Van hogy kulcs ki,lezárom,kinyitom a központival és utána indul.Induláskor amikor beindul van hogy az immobilizer lámpa felvillan.Lehet az okozza?Szakértőt is kérdezném ki lehet ezt kötni valahohogy?

Ha igen jó lenne,Békéscsabai vagyok nem messze a szervíztől.

Csabi626 | 2016-08-29 23:30

Tisztelt Szakértő!

A 626-os topicba is beírtam, de itt is megkérdezem, hátha hamarabb sikerül megoldani a problémát:
93-as 626-2.5/v6-nál túl hamar bekapcsol a hűtőventillátor, sacc. 50-60 fok környékén.
Mi lehet az oka?
Én a felső hűtőfolyadékbeöntő melletti gombára gyanakszok.
Ki tudom e ezt mérni ellenállásmérővel, ha igen, mennyinek kell lennie hidegen, és melegen, vagy csak nyitott/zárt állapota van?

A segítséget előre is köszönöm.

Petya007 | 2016-08-26 11:43

Tisztelt Szakértő!

Segítséget szeretnék kérni.Nemrég vettünk egy 2.3 TE benzines,2003-as évjáratú  MPV-t,de ma délután fogta magát és se kép se hang.Gyújtás után nincs indítózás.Akksi jó,szerintem minden relé műxik,biztiket átnéztem.Én az önindítóra gyanakszom.Esetleg ötlet?

Várom megtisztelő válaszát.

samatagrav | 2016-08-26 03:52

Tisztelt Szakértő!

Érdeklődnék pár meglévő problémával kapcsolatban. Egy Mazda 6 GH GT 2.0 diesel autóról lenne szó.

- Nagyobb sebességnél (pl autópálya fel-lehajtó) a kormány lassú, egyenesbe történő fordításakor enyhe akadás érezhető. Mi lehet a hiba oka?

- A motor hidegen kelepelős hangon jár, menet közben ezt nem hallani. Ha bemelegedett, az alapjárat szép, de pl a klíma bekapcsolásával a kelepelés visszatér. Amikor a klímakompresszor kikapcsol, a kelepelés is enyhül, amikor visszakapcsol, a kelepelés is visszatér. Értelemszerűen a terhelés hatására jön elő a hang. Tudna esetleg segíteni, hogy hol kezdjem a probléma megoldását? A porlasztó kalibráción már túlestem.

- Az autó húz jobbra. Futómű állítás után sem szűnt meg a gond, pedig az értékek tökéletesek. Olyan érzés vezetni, mintha a 18-as kerekek nagyok lennének rá. A legkisebb útegyenetlenség is elviszi az irányból és erősen ellen kell tartani. Olvastam, hogy az előző szériánál a toronycsapágy hiánya okozta ezt, de amennyire tudom, ebben már van. Esetleg valamilyen ötlete lenne, hogy miként orvosoljam a gondot?

 

Nagyon köszönöm a segítségét.

Üdv: Varga Tamás

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó