2025. Augusztus 2. Szombat - Lehel

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:21 Iceman részére

Vásárlás előtt szakemberrel meg kellene nézetni, mert pl. a 2,2 -es már láncos motor, aminek a megnyúlását Mazda műszerrel lehet megnézni, a 2,0-es meg még szíjas, és 240.000km-nél következik a nagyszervize. Így egy szakember rögtön tudja milyen esetleges kiadásokra kell számítani. Motorikus meghibásodástól nem kell tartani egyik motornál sem, ha előírás szerint megcsinálták a kötelező szervizeket, és ügyeltek az olajszintre.

kori18t | 2016-02-01 11:21

Tisztelt Szakértő!

2010-es 1.6-os Mazda 3 autómban szeretnék akkut cserélni.Kérdésem,hogy a saruk levétele után elfelejti az autó a beállításokat?Pl: alapjárat,ablakemelő végállás,rádió beállítások,bluetooth eszközök,stb.Válaszát köszönöm! 

kopek | 2016-01-31 20:46

Tisztelt Mazda-Autó,

Van egy 2006 ban vásárolt 2005 gyártású Mazda 3 sedanom. Eddig semmi gond nem volt vele. Tavaly a féklámpa “világítás” megszűnt. Ez orvosolva lett. Motorikusan sem volt semmi gond, kivétel a a mai napig. Az autópályán egyszercsak gondolt egyet és elkezdett esni a fordulat, majd amikor majdnem megállt a kocsi -még gurultam kb 50-70km/h val-akkor a gázpedál nyomkodására ismét elindult. Ezt megcsinálta négyszer hazafelé az úton. 263ezer km van benne. Tudnak nekem segíteni, h milyen problémára utal ez? Motorikus v elektronikai? Volt már ilyen hibájuk? JAvítható?

Köszönettel, Kovács Norbert

Fecóó | 2016-01-31 13:32

Tisztelt Mazda Autó!

1997 -es 323f mazda , a problémám , hogy  hidegen nem indul, behuzzuk utánna pöccentésre indul, Alapjárat stabil aku hajt csak nem indit mi lehet az oka?  Köszönöm előre válaszát Üdv Fecó

Fecóó | 2016-01-31 13:32

Tisztelt Mazda Autó!

1997 -es 323f mazda , a problémám , hogy  hidegen nem indul, behuzás után  már ha melegedett 1 kicsit,pöccentésre indul, Alapjárat stabil aku hajt csak nem indit mi lehet az oka?  Köszönöm előre válaszát Üdv Fecó

Iceman | 2016-01-29 16:40

Üdvözletem!

Előre is bocsánat, ha nem jó helyen teszem fel a kérdésemet!

Kocsi csere előtt állunk. A jelöltjeink Mazda 6 Sport CD vagy GTA 2009-2010 2.0-2.2. A km állások a jelölteknél 160.e km-től  220.e km-ig vannak jellemzően. A kérdésem a következő lenne: milyen hibalehetőségekkel lehet-kell számolni az ennyi km futott mazdáknál, leginkább a motorikus meghibásodásokra gondolok! Próbáltam tájékozódni különböző fórumokon de elég vegyes volt a vélemény. Nekem ez idáig csak benzines kocsim volt, semmi tapasztalatom nincs a dieseles kocsikkal. 

Előre is köszönöm a segítséget!

Schmiedt Tamás

mazda-auto.hu2 | 2016-01-29 10:48 Zsolt részére

Egy alapbeállítást kell csinálni az autón.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-29 10:47 akyy részére

Az alapjárati szabályzó szelepet kellene először megnézni.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-29 10:45 Solt Soldier részére

Sokminden okozhatja, műszerre kell tenni.

Solt Soldier | 2016-01-28 10:44

Üdvözlöm!

Egy 2008-as évjáratú Mazda2-m van, 176000km-el. Eddig nem sok hibája volt, amit jelenleg tapasztaltam, hogy fogy belőle az olaj, kb 5-6000 km alatt 1-1,5 liter, illetve néha ugrál az alapjárat. Mai napon egy nem igazán terhelő út (pálya, kb 110-es tempó, 60km táv) és egy rövid megállás után égve maradt a check engine lámpa. Próbálom mihamarabb szervíz felé juttatni legalább a hibakód kiolvasása végett, csak érdeklődnék, vélhetően mi lehet a hibája, a motor hangján, járásán nem változott alapvetően semmi az utóbbi időben, a fordulatszám ingadozása random jön elő, régóta csinálja.

Előre is köszönöm a válaszát és szép napot kívánok!

Azóta kiolvastuk,a lambda szonda fűtése nem megy, az alkatrész megrendelve. Az olajfogyás viszont aggasztó, a szerelő riogatott a motor felújításával, az meg valószínűleg nem lesz kevés pénz...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó