2025. November 6. Csütörtök - Lénárd

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


spityu1 | 2015-10-06 21:15

Tisztelt szakértő! A következő problémában szeretnék segítséget kérni. Ausztriából behozott Mazda 5 vásároltunk az eladó állítása szerint 120 szerviznél volt vezérlés cseréje de ezt a digitális szerviz könyvben nem találom alvázszám:JMCZR19R660134286 rá nézne mert nem vagyok nyugodt miatta Köszönettel István Spityu1@freemail.hu

mazda-auto.hu2 | 2015-10-06 13:28 abarakadabra részére

Sajnos a kereskedői visszaélések miatt, már csak forgalmi és személyi másolat megküldése után tudunk kilómétert megadni. E-mail cím: garai@mazda-auto.hu

abarakadabra | 2015-10-06 12:15

Tisztelt Cím! 2003-as német 6-os érdekelne. Van szervizkönyve 2010-es utolsó bejegyzéssel . Alvázszáma:JMZGY19T241139880. Megtudható a futás teljesítménye? Köszönettel.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-06 07:54 kipe75 részére

Nem igazán lehet így a távolból erre válaszolni, de kérdés, hogy ki csinálta ezeket a cseréket, mert pl. a nagy bumszli szelepnél pontosan be kell állítani a nyomatékot, ha szakszerviz végezte nyilván tudja, ha nem lehet, hogy rosszul rakták vissza.

kipe75 | 2015-10-05 09:23

Tisztelt Szakértő! 2004-es gyártású Mazda Premacy 2.0 dieselem megmakacsolta magát! Hidegben vagy esős nyirkos időben nem indul egyáltalaán de ha jobb az idő pöccre képes indulni! ha melegitem a motort egy két percig akkor már nem áll le de ha beindulás után gáztadok egyből vagy pár méter megtétele után le is áll! Az előtöltés szabályzó és felül az a nagy bumszli szelep a gázállás visszajelző most lett cserélve izzitás van a relé jó! Önszerint mi okozhatja a problémát?

kipe75 | 2015-10-04 17:19 Petiz részére

petiz! Nekem ugyan ezek a hibák jöttek most elő! Érdekelne neked a relé cseréjével megoldódott e a gondod!?

mazda-auto.hu2 | 2015-10-02 07:57 jvg_m6_gta részére

Biztos, hogy gond van a fékkel, lehet vákumpumpa, vagy fékerőszabályozó, vagy valami más, de mindenképpen szakemberhez kell vinni. Ebben az autóban szinte biztos, hogy nincs fékasszisztens.

jvg_m6_gta | 2015-10-01 17:33 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ! A fékben igazából az a furcsa, hogy nem keményedik be a pedál mint egy normál féknél, hanem helyettem fékez az autó.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-01 16:36 oli1944 részére

Majd 240.000 km-nél lesz egy láncnyúlás ellenőrzés, de akkor is csak ha nagyon megnyúlt a lánc, akkor kell cserélni. A klímakompresszort megnézzük, és szólunk ha van.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-01 16:32 jvg_m6_gta részére

Sajnos nem. A Magyar felszereltségi listát elküldhetjük, ha kaunk egy e-mail címet, de az nem azonos a némettel. A fékasszisztant nem kapcsolható ki, de nem is lesz furcsa a fék működése miatta. Szakembernek meg kell mutatni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó