2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-04-28 10:23 Leevonjay részére

 Köszönjük tapasztalataid megosztását. Így tovább!

Leevonjay | 2014-04-27 21:39

 Üdv!

Rx8 és az olaj.

Nekem a 231-le változat van,158.oookm a motorban.Használtan vásároltam 1o2.ooo km volt benne,persze felujitott motor.Amikor megvettem rögtön cseréltem a benne lévö Dexeliat Mobil1 ow3o Fuel Economyra.Az auto extrém igénybevételnek van kitéve.Németországba járok vele,azon belül is Duisburgba.16ookm tartós menet az autópályán,2 személy,csomagok,csak tankolási szünetet tarva.Havi szinten 42ookm megyek az autóval,télen-nyáron munkahelyre stb.... Hidegen melegen jól indul.Olajfogyasztásom rapszodikus,van hogy 1ooo km alatt nem fogy semmi,máskor meg 8dl-t is rá kell öntenem.Premix-et átalában 1:5oo keverek Castrol 2t szintetikus keverékolajat,de azt se mindig.Van amikor premix nélkül használom.Fogyasztásom 1o-11L 12o-14o km/h-s tempónál.Olajcserét 7-8ezer után szoktam csinálni.Tehát a véleményem,hogy az eddiek alapján tökéletesen megfelel a ow3o az autónak......

Csak ezt szerettem volna elmondani.

Köszönöm!

Üdv!

mazda-auto.hu | 2014-03-26 08:16 RX-8 & LPG részére

 Nem, nem "felejtheti el" a szoftvert. Talán túldúsúltak a kamrák a gyenge akksival indítózás miatt.

RX-8 & LPG | 2014-03-25 16:22

 Sziasztok!

az rx ben lemerült az akksi (egyik pillanatról a másikra) ami nem is nagy baj, de kb egy hét volt, mire ki tudtam cserélni. Pár száz métert tudtam csak menni vele utána, mert folyamatosan leállt, nem tartotta az alapjáratot se gázzal, se benzinnel. létezhet, hogy a sok állás kinyírta a computer-ét, s elfelejtett "mindent" az autó? :S :/

előre is köszi a választ!

mazda-auto.hu | 2014-02-19 13:57 mazda-auto.hu részére

 A nyomásmérő műszer árát tévesen kaptam meg, így elvileg az is annyi, mint a többi műszeré.

mazda-auto.hu | 2014-02-19 12:20 RX-8 & LPG részére

 43900,-Ft a két fázis, három darab jó minőségű 52 mm-es műszer (sötétített, illetve piros világítással), felső beépítéssel együtt 95000,-Ft, a klasszikus (olaj- hő, nyomás, vízhőf.) kiosztással. A feltöltő nyomás műszer az összes kellékével együtt önmagában 150000,-Ft.  Hozott műszerek esetén az árat csak nagyságrendileg tudom előzetesen megírni. 1 nap alatt megoldható.

RX-8 & LPG | 2014-02-18 14:33 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszokat!

az első-második fázis, valamint felülre a 3 műszer (vízhőfok helyett turbó nyomás kijelző - e legutóbbi egyelőre bekötés nélkül) elvégzése/beépítése 1 nap alatt megoldható nálatok? Tudnátok ajánlatot adni? :)
 

mazda-auto.hu | 2014-02-18 13:35 RX-8 & LPG részére

 A fázisok a motor kenését érintő beavatkozások, így a motor üzemanyagától függetlenül ajánlottak. Az üzemanyagba kevert motorolaj kenési hatásfoka a Renesis esetében nem bizonyított.  

RX-8 & LPG | 2014-02-18 11:49 mazda-auto.hu részére

 A többi, rx eket érintő "fázisok" elvégzését sem ajánljátok? Nem tudom, gáz esetében hogy lehet plusz olajat tenni az üzemanyagba, hisz a gáz nem folyékony, az olaj viszont igen (elnézést, ha hülyeséget kérdezek)

mazda-auto.hu | 2014-02-18 08:35 RX-8 & LPG részére

 Vannak utólagosan beszerelhető üzemanyag-fogyasztás visszajelzők, melyek több szenzor adatai alapján jelzik az értékeket. Esetleg egy ilyennel lehet próbálkozni.

 

 Az órát bármikor be lehet szerelni, már a turbó beépítése előtt is.

 

 Az Eco-Tak elvileg csak benzin, vagy gázolaj esetében alkalmazható. Valójában folyamatos használat esetén érzékelhető, illetve mérhető legnagyobb mértékben a hatása.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó