2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


FaZeK | 2016-10-05 14:34

Tisztelt Mazda Auto!

Az autóm kb 2 hete folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)

Hol kell keresni a hibát?

Az autó fogyasztásával nincs gond, az ereje ugyanúgy megvan nem rángat, viszont egyes indításnál főleg reggel mintha visszább esne a fordulat egy pár másodpercre és utána áll be az emelt alapjárat. Ez a jelenség 10 indításból mostanság kb 4 x jelentkezik, eddig nem tapasztaltam ilyet. Melegen egyáltalán nem jelentkezik. Ezt azért említettem meg, hogy esetleg lehet-e köze a hibakódhoz.

A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömités csere. Mindenből minőségi márka lett választva.

2004 Mazda3 1.6 Sedan  benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )

Segítő válaszát előre is köszönöm! 

Üdvözlettel: József

mazda_gta | 2016-09-30 07:52

Üdv!

Kezembe akadt egy szervizkönyv és abban van szó szelephézag ellenőrzésről, de nekem nem tiszta, hogy a 2.0-s benzines motornál (LF) lehet-e állítani, vagy hidrotőkés, és csak ellenőrizni kell időnként biztos ami biztos. Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2016-09-16 14:29 jsulyan részére

2005 januári osztrák forgalomba helyezés, nem szerepel a DSR-ben. A vezérlése láncos, nincs csereperiódusa.

jsulyan | 2016-09-15 11:30

Tisztelt Mazda-Autó!

Egy osztrák/német 2005-ös (2003-as gyártású) Mazda 3 Sport 1.4 TE típusú SZGKt vettem, az átírása folyamatban van. Viszont nincsen hozzá szervízkönv. Nem tudok rájönni, a vezérlés láncos-e, vagy szíjas, milyen időközönként kell cserélni, és hogy mikor volt cserélve, aktuális-e.

A km óra most 95ezret mutat, az alvázszám pedig JMZBK14J251211105. Meg lehet-e tudni valamit az autó előéletéről?

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:18 KisBundi88 részére

Első körben a szervóolajat kellene kicserélni és szervónyomást ellenőrizni. Ha nem javul, akkor szervószivattyú csere javasolt

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:15

Az autó tényleg németországi szerepel a DSR-ben, de nem végig vezetett. A km óra állása valósnak tűnik. Ennél többet csak a tényleges tulajdonosnak adhatunk ki.

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:05 mazda3sk részére

A szívótorok örvényeltető rendszerének vizsgálata szükséges

KisBundi88 | 2016-09-08 10:55

Kedves Mazda-autó!

Egy 2004-es 1,6-os benzines Mazda3 tulaja vagyok és olyan problémám akadt, hogy a szervo elég nehézkés számomra. Miután beindítom a motort van rásegítés, de számomra elég nehéz és van hogy bizony 2 kézzel is tekernem kell belekapaszkodva. Mik lehetnek a problémák?

Üdvözlettel

Gábor

mutanstehen | 2016-08-26 11:12

Tisztelt mazda-auto!
Szeretnék egy Mazda 3-as boldog tulajdonosa lenni. Több hónapnyi keresgélés után leszűkítettem a kört és a kiszemelt példánnyal kapcsolatban érdeklődnék.

Az autó Németországból származik, szervízkönyve van, melyet láttam is, de az előéletéről nem tudtak semilyen információval szolgálni, és egy nagyobb összes kiadása előtt szeretnék mindenről megbizonyosodni, legfőképp persze a megtett kilométerek valósságáról.

Az autó adatai:

2005.09.15. az első forgalombahelyezés dátuma 
Mazda 3 1.6 (benzin) TX
134.000 km
Alvázszám: JMZBK14Z261309478

Előre is köszöm segítségüket

  

mazda3sk | 2016-08-03 22:37

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? 2005-os 1.6 benzines Mazda 3-asom azt csinalja, hogy hidegen beinditas utan vagy gazelvetelkor azonnal visszaesik a fordulat es leall a motor. Kb. 2-3 perc utan, mikor picit melegszik a motor mar minden rendben van. Segitenetek, mi lehet a gond? Szamitogep nem ir semmilyen hibakodot, es a vizhomerseklet-jeladot mar kicsereltem, nem segitett. Koszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó