2024. Május 2. Csütörtök - Zsigmond

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


norbee92 | 2016-12-13 10:23

Tisztelt Mazda Auto!

Nemrég vettem egy 2005/11 évjáratú Mazda 3 1.6 diesel személygépjárművet. Amennyiben lehetséges, szeretnék valamicskét megtudni az előéletéről. Az alvázszáma JMZBK14Y261325691

A szükséges dokumentumokat elküldtem a benko@mazda-auto.hu e-mail címre.

 

Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm!

jsulyan | 2016-12-06 21:40

Üdv! Van egy olyan problémám, hogy a gyújtáskapcsolóból a kulcsot ki kell tépni. Simán belemegy, simán elfordul, de kiszedni lassan fogóval kell. Keresgéltem megoldást, elvileg egy szolenoid “marasztalja” a kulcsot, amit a váltóban egy mikrokapcsoló vezérel. Ha ez igaz, hol van ez a mikrokapcsoló? (2005, 1.4 Manuális váltó)

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:15 Trek részére

E-mailben válaszoltunk

Trek | 2016-11-22 09:42

Tisztelt Mazda Autó!

Vásároltam egy Mazda 3,  1,6 benzin, JMZBK14Z241119579 alvázszámú , 2004.02.25. dátumon Németországban forgalomba helyezett gépjárművet. Érdeklődni szeretnék az autó előéletéről.

Köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu | 2016-11-14 14:13 FaZeK részére

Ebbe elég a sima  BKR5E-11 gyetya, nem kell iridium vagy platina bele. A lambdaszonda csere előtt ki kellene takarítani a fojtószelep házat és a szelepeket.

mazda-auto.hu | 2016-11-14 13:52 karaokegirl részére

Az autó járt rendesen szervizbe, kivéve az idei évet. A szervizperiódus 1 év vagy 20000 km, amelyiket hamarabb eléri. A kezelési kézikönyvben benne van a szerviz táblázat, aszerint kell cserélni/ellenőrizni az alkatrészeket. Ha elküldi a lakcímkártya és forgalmi másolatát a benko@mazda-auto.hu címre, akkor elküldjük az előéletét az autónak.

karaokegirl | 2016-11-14 11:17

Tisztelt Mazda Autó!

Vásároltam egy Mazda 3,  1,4 CE Sport , 2008-as, JMZBK14J281690206 alvázszámú , Ausztriából behozott gépjárművet. Érdeklődni szeretnék az autó előéletéről , valamint kérdezném, mikor kell szervizbe vinnem és milyen teendők lesznek?

Köszönöm válaszát!

FaZeK | 2016-11-07 10:28

Tisztelt Mazda Auto!

Az autóm kb 2 hete folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)

Hol kell keresni a hibát?

Az autó fogyasztásával nincs gond, az ereje ugyanúgy megvan nem rángat, viszont egyes indításnál főleg reggel mintha visszább esne a fordulat egy pár másodpercre és utána áll be az emelt alapjárat. Ez a jelenség 10 indításból mostanság kb 4 x jelentkezik, eddig nem tapasztaltam ilyet. Melegen egyáltalán nem jelentkezik. Ezt azért említettem meg, hogy esetleg lehet-e köze a hibakódhoz.

A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömités csere. Mindenből minőségi márka lett választva.

2004 Mazda3 1.6 Sedan  benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )

Az előző kérdésemre hivatkozva megtörténet a levegő örvényeltető szelep ellenőrzése és tisztítása. Egy hétig sikerült check lámpa nélkül közlekednem ugyanis a reggeli órákban újra kivillant a hibajelző lámpa a P2096 os hibakóddal. Ön szerint mit lehetne még tenni a hiba ellen? Javasolták a hátsó lambdaszonda cseréjét is. Milyen tüneteket produkálhat még a 2. lamddaszonda meghibásodása? A szondákat párban érdemes cserélni? (110 ezer km van az autóban) 

Válaszát előre is köszönöm! :)

 

 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:55 forgo03 részére

A szelephangra nem válaszoltam, mert csak tippelni lehetne a távolból.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:54 forgo03 részére

Mi ebbe a típusba a Castrol 0W-30 EDGE Professional  C3 olajat használjuk, de jo bele az 5W-30, esetleg a 10W-40, de a hosszú csereperiódus miatt inkább az elsőt ajánljuk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó