2018. Október 19. Péntek - Nándor

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-10-10 14:51 FaZeK részére

A levegő örvényeltető szelepet kellene megnézni

Menya | 2016-10-10 11:15 Menya részére

Tárgytalan a dolog, nem voltam eléggé figyelmes

Menya | 2016-10-10 09:27

Tisztelt Szakértők/Fórumozók!

2005-ös évjáratú 3-as Mazdámban elromlott a szivargyújtó (így nem tudok sem telefon, sem GPS-t tölteni) Kérdés, tudna valaki egy áttekinthető biztosíték táblát küldeni, amin elmagyarázza, hogy melyik miért felelős? Előre is köszönöm a segítséget!

FaZeK | 2016-10-05 14:34

Tisztelt Mazda Auto!

Az autóm kb 2 hete folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)

Hol kell keresni a hibát?

Az autó fogyasztásával nincs gond, az ereje ugyanúgy megvan nem rángat, viszont egyes indításnál főleg reggel mintha visszább esne a fordulat egy pár másodpercre és utána áll be az emelt alapjárat. Ez a jelenség 10 indításból mostanság kb 4 x jelentkezik, eddig nem tapasztaltam ilyet. Melegen egyáltalán nem jelentkezik. Ezt azért említettem meg, hogy esetleg lehet-e köze a hibakódhoz.

A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömités csere. Mindenből minőségi márka lett választva.

2004 Mazda3 1.6 Sedan  benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )

Segítő válaszát előre is köszönöm! 

Üdvözlettel: József

mazda_gta | 2016-09-30 07:52

Üdv!

Kezembe akadt egy szervizkönyv és abban van szó szelephézag ellenőrzésről, de nekem nem tiszta, hogy a 2.0-s benzines motornál (LF) lehet-e állítani, vagy hidrotőkés, és csak ellenőrizni kell időnként biztos ami biztos. Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2016-09-16 14:29 jsulyan részére

2005 januári osztrák forgalomba helyezés, nem szerepel a DSR-ben. A vezérlése láncos, nincs csereperiódusa.

jsulyan | 2016-09-15 11:30

Tisztelt Mazda-Autó!

Egy osztrák/német 2005-ös (2003-as gyártású) Mazda 3 Sport 1.4 TE típusú SZGKt vettem, az átírása folyamatban van. Viszont nincsen hozzá szervízkönv. Nem tudok rájönni, a vezérlés láncos-e, vagy szíjas, milyen időközönként kell cserélni, és hogy mikor volt cserélve, aktuális-e.

A km óra most 95ezret mutat, az alvázszám pedig JMZBK14J251211105. Meg lehet-e tudni valamit az autó előéletéről?

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:18 KisBundi88 részére

Első körben a szervóolajat kellene kicserélni és szervónyomást ellenőrizni. Ha nem javul, akkor szervószivattyú csere javasolt

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:15

Az autó tényleg németországi szerepel a DSR-ben, de nem végig vezetett. A km óra állása valósnak tűnik. Ennél többet csak a tényleges tulajdonosnak adhatunk ki.

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:05 mazda3sk részére

A szívótorok örvényeltető rendszerének vizsgálata szükséges

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó