2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szviktor87 | 2013-06-29 10:57 Alex részére

 Szia!

 

Nekem is ugyanilyen problémám volt.A hömérséklet állító tekerögomb hátulján van 2 kis érzékelö, ha az egyik letörik akkor onnanstól kezdve nem tudod állítani a höfokot.

Belinkeltem nedem a mazda 3 klub egyik oldalát, itt ezt a hozzászólást keresd:

TECH / 1595. Laca - 2010-02-08 21:38:54

 

 

http://mazda3klub.hu/forum/index.php?text_search=h%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet

Itt képekkel  mellékelve le van írva a szerelés,szétszedés folyamata.
 
Üdv Viktor
 

Alex | 2013-06-28 17:41

Sziasztok,

Olyan probléma merült fel digit klímámmal, hogy nem tudom állítani a hőmérsékletet elméletileg semmilyen külső behatás nem érhette a rendszert egyik napról a másikra a kijelzőn 24 fok jelent meg és azt nem lehet semmerre sem mozdítíni, a külső hőmérséklet kijelzése szerintem normálisnak mondható, de a visszaváltok klíma beállításaira csak a 24 fok az elérhető. Probáltam biztosíték vagy az akkumlátorsaru eltávolításával "resetelni" de semmi eredmény.... Van esetleg valamiféle ötlet mi lehet a probléma, esetleg megolható szervíz nélkül is? Németországban vagyok és itt nem éppen olcsó dolog a szervíz segítségét kérni...

Mazda3 1.4CE Sport 2005 benzin

Köszönöm a segítséget

mazda-auto.hu | 2013-06-20 08:07

Hamarosan megújul honlapunk. A tartalom kibővül, bár még jónéhány dolog nem lesz feltöltve. A fórum belépési adatai nem változnak senki esetében Sajnos az utóbbi egy hét fórum bejegyzései valószínűleg elvesznek.

sweetwater | 2013-06-16 17:46

Sziasztok, Mazda 3-a

Flingel | 2013-06-03 19:01 szviktor87 részére

Szia Viktor! Igen, emlékszem.. És nagyon idegesített a hang, de most már végre nekem is csodamazdám van. :) A szereléskor a kipufogó leömlő mögötti hővédőt kell félrehúzni, hátrafelé a kocsi hátulja felé. De ezt csak úgy tudod, ha a többi, a kocsi alatt futó hővédőket is félrehajtod. Ha ez megvan, alulról a billenésgátló motortartó környékéről tudsz hozzáférni egy hosszabb, de vékony csővel. Nekem simán vissza kellett pattintani a helyére, és csend lett. :) Remélem megoldódik a te problémád is! :) Üdv.: Gábor

Flingel | 2013-06-03 18:57 ungyi részére

Én még régebben írtam a motorbakok ügyében a komáromi Klipács és Tóth-nak, és nagyon szimpatikusan válaszoltak, és nekem úgy tűnt, ügyfélcentrikusak. Talán próbáld meg őket. Vagy a szlovák komárno-i szervizt. Tudnak magyarul, írhatsz is nekik.

ungyi | 2013-06-03 15:25 ungyi részére

Kérem:tud valaki a veszprémi szalonon kivül egy normális mazda szervízt? Mondjuk Székesfehérvár v. Győrben. Bákéscsabának szerencséje van, de hozzám majd 400 Km-re vannak-sajnos!! Köszönöm.

ungyi | 2013-06-03 15:22 Flingel részére

Helo. Köszönöm a válaszod, sajnos dermesztő, amiket írtál, de nekem is igen rosz véleményeme van a szalonokról,szerelőkről. Hála istennek igen kitűnő autószerelőm van, tényleg párját ritkítja, de amíg a 3-as jótállásos, hogyan vigyem hozzá?? Egy biztos: nekem a 3-as kordémban 180 ezerért nem cserél kuplungot a mazda szalon!!

szviktor87 | 2013-06-03 15:08 Flingel részére

Szia Flingel! Na ez jó hír!Ha emlékszel akkor pár hónapja mi is tágyaltuk ezt a témát.Nekem is ugyanez a problémám volt/van jelenleg is.Engem is mindig leráztak hogy ez ilyen, nem kell ezzel foglalkozni.Ha legközelebb szerelönél járok akkor mostmár célirányosan ezt az alkatrészt fogom vele leellenöriztetni.Hátha nekem is ez a gond.Mindenféleképpen visszajelzek hogy jó-e lett! Elöre is köszi, Üdv Viktor

Flingel | 2013-06-03 12:59 ungyi részére

Egy újpesti szerelő volt, akinek a címét véletlenül kaptam. Neki is Mazda 3-asa volt. Gondoltam elmegyek, megmutatom neki. De a lényeg nem ez. Olyan szerelőhöz vidd el, aki nagy tapasztalattal rendelkezik, és az alap habitusa olyan, hogy akkor is megtalálja a hibát, ha a fene fenét eszik. A márkaszervizek többségében sajnos alkalmazottak vannak, azok pedig akkor is kapnak pénzt, ha nem, vagy ha rosszul dolgoznak. Van, akiket át lehet ejteni, engem nem. Sajnos árajánlat bizonyítékaim vannak, hogy márkaszervizek milyen költségekkel akarták "orvosolni" a problémát. (pl. kuplungcsere 180ezerért - papíralapú bizonyítékom van rá... de a motortartó bak csere se olcsó mulatság) Összesen 2500 Ft-ot fizettem a hiba elhárításáért. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó