2019. Február 18. Hétfő - Bernadett

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-03 15:59 Flingel részére

 Nem UV szűrősek.

Vikito | 2013-07-03 14:54

 Érdeklődnék, hogy Mazda 3 (lépcsőshátú) 2006-os (modelfrissítés előtti) típushoz, gyári szövetszőnyeg milyen áron kapható, illetve postai úton feladható-e Dunakeszire, s az mennyibe kerülne. Fizetés milyen módon történne ebben az esetben. 
Köszönettel: Viktor

Flingel | 2013-07-03 09:18 mazda-auto.hu részére

 Úgy tudom, hogy ez a munkahenger garanciális cserés. Amikor a kocsi márkaszervizben jár, cserélik. (nekem legalábbis, pedig 2. tulaj vagyok, a kocsi 8 éves)

Flingel | 2013-07-03 09:17

 Tisztelt Varga úr!

 

Lehet, hogy buta a kérdés, de sajnos sehol nem találtam megbízható infót arról, hogy a Mazda 3-asok (pl. 2004-es évjárat) ablaküvegei UV szűrősek-e?

 

Tisztelettel:

Flingel

mazda-auto.hu | 2013-07-03 08:04 mazda-auto.hu részére

 ...és az alsó műanyag kuplung munkahenger is hajlamosabb hőmérsékletfüggő elváltozásra, amikor már nem új. Ez is szerepet játszhat a hidegindítás utáni rosszabb adagolhatóságban. 

mazda-auto.hu | 2013-07-02 07:50 szviktor87 részére

 Nem teljesen zárt rendszer. Mivel kizárólag az első hidegindítás után jelentkezik a rángatás, ezért nehéz másra gondolni. Túlzás korróziónak nevezni, inkább csak "megragadnak" az alkatrészek, mely elsősorban a kopottságuk miatt érezhető. Például a kinyomócsapágy is akadozhat a számára kialakított felöntésen.

szviktor87 | 2013-07-01 17:24 mazda-auto.hu részére

 Akkor ha jól értem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor a féktárcsa is pár nap állás után "berozsdásodik" de az elsö 1-2 fékezés után a betétek le is takarítják azt a felületi rozsdát.A féknél ez a jelenség érthetö is, mivel a tárcsa közvetlenül "érintkezik" a külsö nedves,párás levegövel. De a kuplung,váltó, az elvileg egy zárt rendszer,nem!?Oda elvileg nem tud bejutni a nedvesség,pára!?

 

Üdv Viktor

mazda-auto.hu | 2013-07-01 08:08 szviktor87 részére

 Könnyen elképzelhető, hogy a nyomólap, illetve a lendkerék "csupasz" fém felfekvő felülete oxidálódik, illetve a tárcsa már nem újszerű. Ezt az oxidációt az első indulás után ledörzsöli a tárcsa.

szviktor87 | 2013-07-01 06:46

Sziasztok!

 

Érdeklödni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az általam leírt jelenséget.Hidegindítás után, amikor a külsö hömérséklet 10C-fok alatt van, vagy esös, nedves,párás a levegö,akkor az elsö 1-2 egyesben való indulásnál az egész autó beremeg, a pedál pedig veri a talpamat.De amint kicsit megmelegszik a motor,váltó rögtön abbahadja, ill. ha jó idö van(15-20 fok), akkor sem jelentkezik a probléma!!!Nem akarok hülyeséget írni, de olyan mintha a hideg, nedves idöben valahogy „lepárásodna“ a kuplungtárcsa!!!???

 

Válaszokat elöre is köszönettel!

 

Viktor

szviktor87 | 2013-06-29 10:57 Alex részére

 Szia!

 

Nekem is ugyanilyen problémám volt.A hömérséklet állító tekerögomb hátulján van 2 kis érzékelö, ha az egyik letörik akkor onnanstól kezdve nem tudod állítani a höfokot.

Belinkeltem nedem a mazda 3 klub egyik oldalát, itt ezt a hozzászólást keresd:

TECH / 1595. Laca - 2010-02-08 21:38:54

 

 

http://mazda3klub.hu/forum/index.php?text_search=h%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet

Itt képekkel  mellékelve le van írva a szerelés,szétszedés folyamata.
 
Üdv Viktor
 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó