2024. Április 28. - Valéria

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-04 08:43 mazda-auto.hu részére

 Kimaradt: megrendelés a követező email címre írt név, cím adatokkal: varga@mazda-auto.hu.

mazda-auto.hu | 2013-07-03 16:02 Vikito részére

 Az ára 9471 Ft, és postai utánvéttel fizethető. A postaköltség kb. 2000,-Ft, azt is a postásnak kell fizetni.

mazda-auto.hu | 2013-07-03 16:00 Flingel részére

 Igen, volt ilyen csereakció, de lehet, hogy azóta meghibásodott a cserélt darab.

mazda-auto.hu | 2013-07-03 15:59 Flingel részére

 Nem UV szűrősek.

Vikito | 2013-07-03 14:54

 Érdeklődnék, hogy Mazda 3 (lépcsőshátú) 2006-os (modelfrissítés előtti) típushoz, gyári szövetszőnyeg milyen áron kapható, illetve postai úton feladható-e Dunakeszire, s az mennyibe kerülne. Fizetés milyen módon történne ebben az esetben. 
Köszönettel: Viktor

Flingel | 2013-07-03 09:18 mazda-auto.hu részére

 Úgy tudom, hogy ez a munkahenger garanciális cserés. Amikor a kocsi márkaszervizben jár, cserélik. (nekem legalábbis, pedig 2. tulaj vagyok, a kocsi 8 éves)

Flingel | 2013-07-03 09:17

 Tisztelt Varga úr!

 

Lehet, hogy buta a kérdés, de sajnos sehol nem találtam megbízható infót arról, hogy a Mazda 3-asok (pl. 2004-es évjárat) ablaküvegei UV szűrősek-e?

 

Tisztelettel:

Flingel

mazda-auto.hu | 2013-07-03 08:04 mazda-auto.hu részére

 ...és az alsó műanyag kuplung munkahenger is hajlamosabb hőmérsékletfüggő elváltozásra, amikor már nem új. Ez is szerepet játszhat a hidegindítás utáni rosszabb adagolhatóságban. 

mazda-auto.hu | 2013-07-02 07:50 szviktor87 részére

 Nem teljesen zárt rendszer. Mivel kizárólag az első hidegindítás után jelentkezik a rángatás, ezért nehéz másra gondolni. Túlzás korróziónak nevezni, inkább csak "megragadnak" az alkatrészek, mely elsősorban a kopottságuk miatt érezhető. Például a kinyomócsapágy is akadozhat a számára kialakított felöntésen.

szviktor87 | 2013-07-01 17:24 mazda-auto.hu részére

 Akkor ha jól értem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor a féktárcsa is pár nap állás után "berozsdásodik" de az elsö 1-2 fékezés után a betétek le is takarítják azt a felületi rozsdát.A féknél ez a jelenség érthetö is, mivel a tárcsa közvetlenül "érintkezik" a külsö nedves,párás levegövel. De a kuplung,váltó, az elvileg egy zárt rendszer,nem!?Oda elvileg nem tud bejutni a nedvesség,pára!?

 

Üdv Viktor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó