2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Flingel | 2013-06-03 12:59 ungyi részére

Egy újpesti szerelő volt, akinek a címét véletlenül kaptam. Neki is Mazda 3-asa volt. Gondoltam elmegyek, megmutatom neki. De a lényeg nem ez. Olyan szerelőhöz vidd el, aki nagy tapasztalattal rendelkezik, és az alap habitusa olyan, hogy akkor is megtalálja a hibát, ha a fene fenét eszik. A márkaszervizek többségében sajnos alkalmazottak vannak, azok pedig akkor is kapnak pénzt, ha nem, vagy ha rosszul dolgoznak. Van, akiket át lehet ejteni, engem nem. Sajnos árajánlat bizonyítékaim vannak, hogy márkaszervizek milyen költségekkel akarták "orvosolni" a problémát. (pl. kuplungcsere 180ezerért - papíralapú bizonyítékom van rá... de a motortartó bak csere se olcsó mulatság) Összesen 2500 Ft-ot fizettem a hiba elhárításáért. :)

mazda-auto.hu | 2013-06-03 07:52 Flingel részére

Örülünk, hogy megoldódott a probléma, köszönjük a visszajelzést!

ungyi | 2013-06-02 14:39 Flingel részére

Szia! Én emlékszem rá és örülök,hogy megtalálta egy autószerelő! a hibád. Hol sikerült rájönni a hibára?

ungyi | 2013-06-02 14:37

Kérem szépen! Veszprém megyei vagyok,ifriss Mazda 3-m van, de MÁR rájöttem,hogy a márkaszervizemben /?/ semmihez nem értenek! AKI TUD VESZPRÉMHEZ MINÉL KÖZELEBB MAZDA MÁRKASZERVÍZT, az kérem mondja meg tapasztalataival együtt, lényegében hova érdemes vinni. Varga úrhoz vinném, de majd 400 Km-re va. Ami nem zárja ki, hogy valamiért oda vigyem! Köszönöm mindenkinek, aki válaszol!!

Flingel | 2013-06-01 20:56

Js, és ami a legfontosabb: most már érzem a Mazda-feelinget! :) Csodásan megy az autó, a váltások és a kuplungolás vajpuhák. :)

Flingel | 2013-06-01 20:54

Sziasztok! Nem tudom emlékeztek-e, de régebben volt problémám a kuplunggal... illetve azt gondoltam, hogy azzal... aztán elmentem különféle szervizekbe, ás a klattyanó, nyekkenő hangot váltáskor/terhelésváltáskor SEMELYIK szerviz nem tudta elhárítani. A legbosszantóbb, hogy a márkaszervizek sem. A válasz: EZ ILYEN. Nos: figyelmükbe ajánlom ezt a képet: http://www.thaimazda3.com/svmanual/esicont/en/srvc/html/images/B3E0516W001.png Az 5-ös alkatrész ami a bowdeneket tartja, lelazulhat. Ez adta azt az idegesítő hangot. Egy idősebb maszek autószerelő 30 perc alatt megtalálta a problémát. Sajnos a "márkaszervizek" vagy elintézték annyival, hogy "ez ilyen", illetve kuplungot, vagy motorbakokat akartak cserélni... persze az én kontómra. Sajnos bebizonyosodott, hogy a márkaszervizek többsége csak alkatrészcserélő, és nem diagnoszta. Külön köszönet Varga úrnak és a fórumnak a segítségért, és a baráti hozzáállásért. Remélem segíthettem autóstársaimnak. :) (még annyit, hogy alulról lehet jól hozzáférni, a hővédő lemezek levételével/félretolásával) Üdv.: Flingel

mazda-auto.hu | 2013-05-30 08:12 kovacgabor részére

Természetesen az is lehet, de akkor az nem szelephang.

kovacgabor | 2013-05-29 17:17

igen halatszodnak a szelepek csörög ha menet közben gyorsulok .NEM lehtséges hogy a porlasztó?

mazda-auto.hu | 2013-05-29 08:41 kovacgabor részére

Erre így látatlanban nehéz válaszolni, főleg, hogy a hangot is feltételesen (mintha) írod. Hidraulikus a szelephézag kiegyenlítés, így lehet, hogy például rendkívül szennyezettek az olajjáratok, és lassan épül fel a nyomás a hengerfej járataiban, vagy más probléma van, akár a hidraulikus elemekkel.

kovacgabor | 2013-05-28 20:24

Még hozzáfözném 2004

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó