2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-07-06 12:20 SM13 részére

Tegnapi privát e-mailt megkapta a benko@mazda-auto.hu címről ?

mazda-auto.hu | 2017-07-06 12:16 Mazdásjóska részére

Amennyiben a szonda univerzális volt, tehát szerelni kellett, akkor az továbbra is gond lehet.

SM13 | 2017-07-05 12:18 mazda-auto.hu2 részére

 

206.000 km-er van a kocsiban... Nem javasolt most cserélni a vízpumpát is még akkor is, ha jó állapotban van? Ki tudja mikor lesz legközelebb hozzányúlva, kibírhat a vízpumpa még egy csereciklust? Nem tudom mennyire van igénybe véve a vezérlés többi alkatrészéhez képest?

Köszönöm!

Mazdásjóska | 2017-06-30 13:17

Tisztelt Mazda-Auto.hu!

Szakértelmükre lenne szükségem!
Az autóm egy fél éve a következő hibakódot produkálja:

P2096 – Katalizátor utáni kipuffogógáz keverék túl szegény.

A hibajelenségről annyit kell tudni, hogy lomha gázreakcióval jár. Minden más rendben van.
Kopogásszenzor hibával együtt volt megtalálható a hibakód. Kopogásszenzor probléma megoldva, viszont a szegény keverékre nincs megoldás. Bosch szervízben járt az autó, az alábbiakat végezték el rajta:
Katalizátor utáni lambdaszonda csere ( Denso )
Fals levegő ellenőrzés többszöri alkalommal

Élő adatok olvasása hideg/meleg motorral közel 50 km es távon.

2x tisztítottak EGR szelepet

Folytószelepház patyolat tiszta.

Katalizátor és környéke továbbá a kipuffogó rendszer sértetlen.

Kompresszió, gyújtásrendszer, légtömeg, üzemanyagnyomás rendben.

A boschnál az mondták mivel minden eletromosan beküldött adat teljesen egyezik a gyárival így keressem fel a helyi márkaszervizet és kérjek ECU frissítést. Na most ezzel a szoftver frissítési kérelmemmel a helyi Mazda elhajtott. Tanácstalanul állok a dolgok előtt. Nem tudom hogyan tovább.
Külföldi mazda siteok szerint lehetséges a frissítés. Szeretném kérni a szakvéleményüket ezzel kapcsolatban, hogy lehetséges-e a frissítés továbbá, hogyan folytassam a hiba keresését?

Ui: Katalizátor utáni lambdaszonda csere előtt magasabb fordulaton hajtva eltünt egy kis időre a hibajelző lámpa. Az új szondával már ez a módszer nem működik. A fél év alatt egyszer a  tárolt hibák között a P2097 dús keverék is ami azóta nem fordult elő többször.

Autó tipusa: 2004 Mazda3 1.6 sedan benzin. 118 ezer kilóméterrel.

Mihamarabbi segítő válaszukat előre is köszönöm !

 

mazda-auto.hu2 | 2017-06-27 16:04 SM13 részére

Nincs előírva a cseréje, szétszedésnél derül ki, ha kell cserélni, de nem jellemző, főleg ez első nagyszerviznél.

SM13 | 2017-06-27 15:29 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Még egy utolsó kérdés, vízpumpát nem kell ilyenkor cserélni, vagy az mindegy milyet veszek, mert az nem volt az ajánlatban?!

mazda-auto.hu | 2017-06-27 13:48 SM13 részére

Vezérműszíj 9176.- Ft + Áfa, feszítő görgő 8354.- Ft + Áfa, vezető görgő 12455.- Ft + Áfa. A benko@mazda-auto.hu e-mail címen tudja megrendelni szállítási és számlázási név,cím, telefonszám megadásával. Utánvéttel tudjuk küldeni, melyek díja kb 2500.- Ft

SM13 | 2017-06-26 16:34 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ! Komplett vezérlést szeretnék cserélni. Tudnál ajánlatot adni rá, megtudom rendelni tőletek? Hiába keresem a nagyobb alkatrész webáruházakban nem találok gyárit!  Előre is köszi!

mazda-auto.hu2 | 2017-06-26 11:20 pepsi75 részére

Nem.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-26 11:19 SM13 részére

Vezérműszíjból csak gyárit használunk 9176.- Ft + Áfa, levegőszűrő pedig csak az egyik jó hozzá, az pedig az alvázszámtól függ, valószínűleg a kerek

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó