2017. November 21. Kedd - Olivér

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-01-12 09:57 szeredasf részére

A leírtak alapján elsősorban mindenképpen izzítógyertya problémára gondolnánk.

szeredasf | 2009-01-10 12:27

Sziasztok! Van egy 2004-ös 2 literes dízel Mazda6-om. A mínuszok beálltával reggelente csak nagyon nehezen indul (3, 4 kisérlet) és az is csak úgy sikerül, ha rálépek egy kicsit a gázra. Ha beindult, akkor már nem áll le, és utána napközben már azonnal elsőre elindul, gáz nélkül, ahogy kell. Viszont ha reggel elmegyek dolgozni, majd csak este 7 körül próbálom újra indítani, akkor ua. a helyzet, mint reggelente. Tegnap voltam a Mirainál és ott megnézték, de nem találtak hibakódot, az akku rendben. Az üzemanyagszűrőt kicserélték és azt mondták, hogy víz volt benne, ami a rossz minőségű üzemanyagtól lehet. Így még egy üzemanyagrendszer tisztítást is csináltak. (Shellnél és Agipnál tankolok és most még a jobb minőségű gázolajat is tettem bele. Ma reggel viszont még rosszabb lett a helyzet, csak kínkeservesen sikerült elindítani:(.
Az autóban még csak 96e km van.
Mi lehet a gond? Olvastam a fórumban, hogy esetleg a nagynyomású szivattyú, nyomásszabályozó szelepe?? Kérlek segítsetek. A Miraiban már nem bízok egyáltalán, már eddig is voltak problémák, de ez már sok volt.

Köszi,Feri

pierke | 2008-12-11 17:39

az evesnel olajcsere es pollen/olaj/legszuro volt (elvileg) + legkonditisztitas.
akarhogy is, koszonom ismet a segitseget mazdaauto.

pierke | 2008-12-11 17:36

lampan hibajelzes nincs, probaltam mar kihuzatni, siman es autopalyan is, hatha ugy tisztul. meg arra tippelek hogy a benzin a ludas, megprobalok mas kutnal majd ha lemegy ez a tank.

pierke | 2008-12-11 17:32 mazda-auto.hu részére

elso eves szerviz volt kb. 14e kmrel. a hatso futes nem megy, de a klima auto funkcioban megy (ugy latom eco-ban). ha lekapcsolom a legkondit, akkor sem egyenletes az alapjarat, nega rangat rajta egyet.

mazda-auto.hu | 2008-12-11 10:02 pierke részére

Milyen műveleteket végeztek a szervízben? Hány kilométeres szervíz volt? Nem lehet, hogy a hátsó szélvédő fűtés be van kapcsolva, vagy economy (takarékos)állásban van a klíma? A hűtővíz szinjtje megfelelő? Programozási hiba biztosan nem lehet, és ha nem világít a motor hibajelző lámpa, akkor túl nagy gond nem lehet.

pierke | 2008-12-10 06:45

egy gyors kérdésem lenne, még szintén 1.8 benzin. éves szervíz óta az alapjárat ugrál, ha a légkondi is be van kapcsolva (1-2 percenként megugrik az alapjárat 750 fölé, és beindul a hűtőventillátor elöl, aztán abbamarad és visszaáll a fordulatszám 750 környékére).
Éves szerviz előtt egyszerűen stabilan magasabb volt az alapjárat 750-nél, ha ment a légkondi. Ez jelent problémát? KÖszi.

pierke | 2008-12-03 09:44

oooooigen koszonom!

mazda-auto.hu | 2008-12-03 09:01 pierke részére

1. Valószínűleg nagyon tapad az ablakvezető sínben az üveg, vagy a mechanika szenved kenőanyag hiányban.

2. Első körben mi is a kipufogó kúptömítésre gondolnánk, de ha ez nem segített, akkor valószínűleg emelőn megemelt autó alatt kellene hallgatózni.

pierke | 2008-12-02 20:31

ja igen persze köszönöm :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó