2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-10-03 09:39 kaboca részére

:)

kaboca | 2008-10-02 21:49 Ko részére

A mazda-auto erre persze hivatalból sem tud reagálni, maradjunk abban, hogy nekik is van még bőven hova fejlődni. :)

Ko | 2008-09-29 14:38

A kérdés Budapestre vonatkozott.

Azt én is tudom, hogy Békéscsaba a legjobb. :)

Oszi | 2008-09-27 12:18 Ko részére

nem lesz egyszeru feladat amit kersz :) Talan a Mirai,de jellemzoen azt szoktak mondani,hogy 9L normalis fogyasztas :) mivel mar en is voltam naluk ilyen gondal :) es a vegen Bekescsaban kotottem ki :) pont kb 1honapja igaz az a DPF-es 6-osunk volt :)
Max amit fognak csinalni az egy szoftver frissites es egy befecskendezes korrekcio meg persze ha mondod akkor megnezik az Intercoolert.

Ha 100%-osan tudna kovetni a motorvezerlo szoftver a valtozasokat akkor nem lenne szukseg a befecskendezes korrekciora :) ezenk kivul a fejlesztesek szinte folyamatosak es ezrt vannak uj javitott szoftverek szerintem amik folyton optimalizalva vannak.

kaboca | 2008-09-27 12:17 Ko részére

Budapesten és környékén a Mirai Kft az egyetlen amit ajánlani merünk, de inkább szánj rá egy napot és vidd le Békéscsabára. Az Oszi rendszeresen megbánja amikor nem így tesz :)))))

Ko | 2008-09-27 10:12 Oszi részére

na ez igy ebben a formaban nem igaz ! :)

Ugyanis javithatnak elfuserált programokat, meg utánállithatják a kopásokhoz (ez nagyon vicces ugyan, de tegyük föl hogy a szoftver nem tudja magától ezt megcsinálni, majd a kovetkező release :), de ennek semmi köze a leirt esethez.

Inkább mondjatok egy használható szervizt Budapesten vagy környékén.

Oszi | 2008-09-26 12:15

Egyszer majd osszehozunk egy egesznapos autokazast es megmutatom neked ,hogy hogyan kell 9literes atlagot osszehozni :) tenyleg nem nehez :)

Te valoszinuleg betartod a takarekos vezeteshez szukseges osszes iratlan es irott szabalyt :)

nem egeszen ugy kell erteni,hogy kopot es nem kopott motorhoz keszul a szoftver,de egy uj autohoz is mas karakterisztika kell meg egy 140000km-t futott autohoz is.

Jo pelda mondjuk a befecs.korrekciora a mi autonk amin utoljara 20000km-nel volt elvegezve es utanna mazda-autoeknal 81000km-nel es osszehasonlitva az ertekekket mazda-autoek is megallapitottak,hogy nagyon nagy elteres van koztuk :)

ezen kivul a szoftver jelentosege is eleg nagy mivel az vezerli a befecskendezeseket es az a motor helyes mukodesehez szuksege osszes dolgot.
2004-es autokra van egy szoftver amit azert irt elo a gyar mert a nelkul nem tudta volna teljesiteni a zoldkartyahoz szukseges kovetelmenyeket es elozoleg rosszul megirt szoftver miatt,bar ezt nem tudom pontosan,de mazda auto biztos kisegit :)

kaboca | 2008-09-26 10:58 Oszi részére

Szerintem pedig nincs külön szoftver kopott és nem kopott motorokhoz, ráadásul egyik pillanatról a másikra nőtt meg a fogyasztása, úgyhogy szerintem sem szoftverhiba. Az más kérdés, hogy készül szoftverfrissítés ami javít(hat) hibákat. Arra meg kiváncsi lennék, hogy tudsz egy tankot napi használatban Magyarországon 9 es átlaggal kifogyasztani, hacsak nem rugdosod a gázpedált. Volt ilyen kollégám és mondhatom élmény volt vele autózni, vagy padlót nyomott vagy levette a gázról a lábát, köztes állapot nem volt. Az igaz, hogy az én autóm 121 LE-s és a mazda-auto szerint meglepően jól fogyaszt, most megismételtem 245km-re 84km/h átlag 6.0 fogyi. Mond meg hogy kell a 9 litert elérnem.

Oszi | 2008-09-25 17:46 Ko részére

na ez igy ebben a formaban nem igaz ! :)

a szoftvert folyamatosan optimalizaljak.Ha egy szoftver van a motorvezerlon egy dolog,sajnos kozben egy csomo dolog van ami valtozik,kopik stb.
ezen kivul pont a 2004 utani 121Le-s valtozathoz iden adtak ki egy szoftvert ami nagyon sokat modosit a vezerlon (ezt csak alvazszam alapjan tudja megmondani mazda-auto,hogy van e az autodhoz ilyen softver)

befecskendezes kalibracio,korrekcio ha regen volt akkor az is tud sokat rontani a fogyasztason.

barmikor tudok produkalni 9koruli fogyasztas a 136Le dizel kombimmal :) igaz sokkal kevesebbet is :) most az atlagom 7,5 korul van :)

Ko | 2008-09-25 17:13

Köszi a válaszokat !

Mondjuk én a szoftvert zárnám ki, az biztos nem változott. Lehet hogy van jobb is már, de a fogyasztánövekedést változatlan szoftver nem tud okozni.

Már hamarabb észleltem, hogy fogy a nafta, de megvártam a szokásos tankolást.

Akkor szerviz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó