2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2008-12-02 20:21

szakik, két problémám lenne, hátha küzdöttetek már vele.
1. az anyósülés ablakemelő-kapcsolója néha sípol miközben dolgozik. kis vékony hangon akkor, amikor le vagy fel megy az ablak.
2. van egy borzasztó nyikorgó hang, amely a kocsi aljáról jön. alacsony fordulaton, állóhelyzetben vagy menet közben illetve a gyújtás elvételekor nagyon jól hallani.
voltam már több szervízben, volt hogy szírozták, volt hogy cseréltek valamilyen kúptömítést(?), de néhány nap után mindig visszatér a hang.
valami ötlet? :/

kaboca | 2008-11-27 16:59 mazda-auto.hu részére

Csak nagyon halkan merem megjegyezni, hogy egy Optima nálam két év után ment a kukába. A Bosch aksik közül a zselések bírták kevesebb ideig. Ezekután a legjobb akku szvsz a belevaló kapacitású classic savas. A márka már hit kérdése is.

Ko | 2008-11-25 12:10 mazda-auto.hu részére

Tálcacserét nem ér meg a dolog. De ha befér, ez lesz.

Köszönöm a segitséget.

mazda-auto.hu | 2008-11-25 08:47 Ko részére

Az XP sorozat sok jó tulajdonsága mellett ki van hegyezve az indítóáramra, így biztos nem okoz csalódást. Határeset, hogy befér-e, elképzelhető, hogy nagyobb tálca kell alá.

Ko | 2008-11-25 08:34

Azt hiszem megtaláltam a megfelelő megoldást.

Az Exide XP30-asa ugyanakkora inditóáramot tud, mint a spirálcellásuk, szóval ez sem egy hagyományos technológia. Kapacitása viszont bő kétszerese, ára meg alacsonyabb, mint a spirálcellásé.

És talán még pont be is fér.

mazda-auto.hu | 2008-11-24 14:38 Ko részére

Köszönjük.

Igaz, hogy alapvetően az Ah érték határozza meg a kapacitást, de nem feltétlenül csak ebbe kell kapaszkodni.

Például ha egy teljesen feltöltött 55Ah-s síklemezes akksit 25 Amperes fogyasztóval terhelünk, akkor 85 perc alatt esik le a feszültsége 10,5 V-ra. Egy ugyanilyen 55Ah-s spirálcellásnak viszont csak 120 perc után esik le 10,5 Voltra a feszültsége.

2. Normál használathoz tényleg nem szükséges a DC modell.

Ko | 2008-11-24 12:54

Nahát, már megint előremutató cikkek a mazda-auto.hu -n :).

Két megjegyzésem volna hozzájuk:

1. Az "óriási" kapacitás sajnos nem áll meg. A legnagyobb amit itthon kapni lehet, 50 AH körüli. A jelenlegi, mint kideritettük, 95AH és ezért jóval magasabb kikapcsolt motor melletti fogyasztást támogat.

2. A Deep Cycle változat nagyon jó hifizéshez, ahol nem folyamatos az aksi töltése, de inditóakksiként nem sok hasznát látom. Viszont drágább.

mazda-auto.hu | 2008-11-24 08:22 Ko részére

A spirálcellás akkumulátorok általában minden autóba javasolhatóak.

Miért?:

http://www.mazda-auto.hu/spiralcella-akkumulator-optima-exide.html

Ko | 2008-11-23 22:37

Köszönöm a segitséget.

Utánnéztem, lehet kapni ebben a méretben 95 ill. 100 Ah -sat is.

Spirálcellással van valakinek tapasztalata ?
Az ugyan csak 50 aH kapacitással elérhető, viszont nagyobb áramot tud leadni inditáskor, mint a normál 100 -as.

Mondjuk az még kicsit felette is van a 40 ezernek.


Oszi | 2008-11-23 16:49 Fecó részére

95D3 -ban az elso ket szam 95Ah-orat jelzi :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó