2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2008-12-03 09:44

oooooigen koszonom!

mazda-auto.hu | 2008-12-03 09:01 pierke részére

1. Valószínűleg nagyon tapad az ablakvezető sínben az üveg, vagy a mechanika szenved kenőanyag hiányban.

2. Első körben mi is a kipufogó kúptömítésre gondolnánk, de ha ez nem segített, akkor valószínűleg emelőn megemelt autó alatt kellene hallgatózni.

pierke | 2008-12-02 20:31

ja igen persze köszönöm :)

pierke | 2008-12-02 20:21

szakik, két problémám lenne, hátha küzdöttetek már vele.
1. az anyósülés ablakemelő-kapcsolója néha sípol miközben dolgozik. kis vékony hangon akkor, amikor le vagy fel megy az ablak.
2. van egy borzasztó nyikorgó hang, amely a kocsi aljáról jön. alacsony fordulaton, állóhelyzetben vagy menet közben illetve a gyújtás elvételekor nagyon jól hallani.
voltam már több szervízben, volt hogy szírozták, volt hogy cseréltek valamilyen kúptömítést(?), de néhány nap után mindig visszatér a hang.
valami ötlet? :/

kaboca | 2008-11-27 16:59 mazda-auto.hu részére

Csak nagyon halkan merem megjegyezni, hogy egy Optima nálam két év után ment a kukába. A Bosch aksik közül a zselések bírták kevesebb ideig. Ezekután a legjobb akku szvsz a belevaló kapacitású classic savas. A márka már hit kérdése is.

Ko | 2008-11-25 12:10 mazda-auto.hu részére

Tálcacserét nem ér meg a dolog. De ha befér, ez lesz.

Köszönöm a segitséget.

mazda-auto.hu | 2008-11-25 08:47 Ko részére

Az XP sorozat sok jó tulajdonsága mellett ki van hegyezve az indítóáramra, így biztos nem okoz csalódást. Határeset, hogy befér-e, elképzelhető, hogy nagyobb tálca kell alá.

Ko | 2008-11-25 08:34

Azt hiszem megtaláltam a megfelelő megoldást.

Az Exide XP30-asa ugyanakkora inditóáramot tud, mint a spirálcellásuk, szóval ez sem egy hagyományos technológia. Kapacitása viszont bő kétszerese, ára meg alacsonyabb, mint a spirálcellásé.

És talán még pont be is fér.

mazda-auto.hu | 2008-11-24 14:38 Ko részére

Köszönjük.

Igaz, hogy alapvetően az Ah érték határozza meg a kapacitást, de nem feltétlenül csak ebbe kell kapaszkodni.

Például ha egy teljesen feltöltött 55Ah-s síklemezes akksit 25 Amperes fogyasztóval terhelünk, akkor 85 perc alatt esik le a feszültsége 10,5 V-ra. Egy ugyanilyen 55Ah-s spirálcellásnak viszont csak 120 perc után esik le 10,5 Voltra a feszültsége.

2. Normál használathoz tényleg nem szükséges a DC modell.

Ko | 2008-11-24 12:54

Nahát, már megint előremutató cikkek a mazda-auto.hu -n :).

Két megjegyzésem volna hozzájuk:

1. Az "óriási" kapacitás sajnos nem áll meg. A legnagyobb amit itthon kapni lehet, 50 AH körüli. A jelenlegi, mint kideritettük, 95AH és ezért jóval magasabb kikapcsolt motor melletti fogyasztást támogat.

2. A Deep Cycle változat nagyon jó hifizéshez, ahol nem folyamatos az aksi töltése, de inditóakksiként nem sok hasznát látom. Viszont drágább.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó