2017. November 24. Péntek - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


KissJózsef | 2010-01-25 09:07

Tiszteletem!

Hasonló problémám van, mint sollag-nak!
A különbség annyi, hoy nekem 1.8as benzinesem van. Jól tudom, hogy a benzinesnek láncos a vezérlésle? Mert a Mazda Fousnál azt mondták, hogy valószínűleg a vezérműlánc feszítő adja ki ezt a hangot!
Ti mit szóltok ehhez?
Az már biztos, hogy 15ös kerékkel nem csinálja, de ha rá kerül a 17es és megkapja a terhelést, 1600 és 1800 as fordulatszám környékén zörgő hang jön elölről!
Előre isöszi a választ!

mazda-auto.hu | 2009-12-17 12:01 sollag részére

Nincsenek bevált sémák erre a dologra, ezért lehetetlen még használható tippet is adni így a távolból.

sollag | 2009-12-17 11:13

Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy a 143 LE motor van benne.

sollag | 2009-12-17 11:07

Sziasztok!

Sokáig csak olvasgattam a hozzászólásokat, nagyon érdekesek és hasznosak! Sajnos eljött az a pont, amikor tanácstalan vagyok a saját 6osommal kapcsolatban. Az áldozat 2007es DPF dízel 59000 km-rel. Eddig semmi komoly gondom nem volt az autóval. A mostani is leginkább csak idegesít (hogy vmi komolyabb probléma előjele). A motorból kb 1800 és 3000 fordulat között zörgő hangot hallani felnyitott motorháztetőnél ill enyhe motorfékes állapotban 1600-1800 fordulat között menet közben is. A legutóbbi szervízlátogatásnál egy, a főtengelyen lévő vmilyen jeladó tárcsa csavarjait húzták meg, bár nem voltak meglazulva. (Azért erre gyanakodtak, mert eddig ilyen jellegű problémával találkoztak) Amúgy sajnos nem lehet meghatározni a hang forrását. Nem is mindíg jelentkezik, eddig nem tudtam hideg vagy meleg motorhoz sem kötni. Mivel az ország nyugati felében lakom, egyelőre nem tervezek látogatást Békéscsabára. Tudom nem nagyon lehet emailben egy zörgő hangot leírni, inkább ötleteket várok, a hang forrását illetően.
Előre is köszi: sollag

UI hogy ilyet is megosszak: Soha nem volt problémám a DPF-fel (kop-kop-kop :) )

mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:33 N.I. részére

Amennyiben garanciális a Mazda6, és nem állapítható meg külsérelmi nyom a kormányzáshoz tartozó alkatrészeken, akkor térítésmentes. A többire a másik fórumban már válaszoltam.

N.I. | 2009-09-17 13:11

Hello !

2008 as régi kasztnis M6 ról lenne szó. ( 2,0 diesel )
- kb.40 e km van a kocsiba és a kuplungja nagyon kemény ( nehéz benyomni a pedált ) ez szériajelenség vagy munkahengerprobléma ? ha igen aakor ez garis javítás ?
- valamint a kormánylötyögés ( ez garis vagy a munkadíjjat kifizettetik velem ? )

köszi az infót előre is

mazda-auto.hu | 2009-08-12 11:27 ammerunia részére

Mint már az előzőekben írtam, a töltés mértéke nem függ az akkumlátortól. Pl.: meg lehet méri mennyire tartja a töltöttségét, mennyire veszi a töltést?

ammerunia | 2009-08-12 08:40

Oszi: köszönöm az infókat, így már tisztábban látok. Nem értettem ezt a vehetnek helyette új dolgot sem, de most már leesett. Ez miből derül ki, hogy az aksit a rossz töltés esetleg tönkretette? Nem fog felmenni az érték 13,5-14,5 közé? Vagy másban nyilvánul meg?

Oszi | 2009-08-10 18:36 ammerunia részére

rossz a kovetkeztetesed!

Garanciaalis javitast az importor 100%-ig kifizeti a szerviznek!es az importornek meg a alkatresz gyartoja!

Semmivel sem jobb vagy rosszabb a garancialis javitas egy markaszerviznek mint a fizetos vagy is max az ido amig kiegyenlitik a szamlat lehet hosszabb.

ha rossz a fesszabalyzo akkor csak kikell cserelni es nem tudom mit kene nyulkalni a vezerloben de vegulis mindegy.

A 2eves akksi mar nem garis en arrol irtam,hogy te most vettel egy uj akksit ami tonkre mehet a rossz toltestol! es ezt kell majd nekik kicserelni amiert huztak az idot!
igazabol nem hiszem,hogy par napnal tovabb tart engedelyeztettni egy garis javitast.

ammerunia | 2009-08-10 14:49

Ma felhívtak a szervízből, csütörtökön mérnek, és valószínűleg generátor csere esedékes garanciálisan. Szóval úgy tűnik, rendeződnek a dolgok, és ez végre: jó!
Köszönöm a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó