2018. Február 25. - Géza

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


KissJózsef | 2010-01-25 12:49

Elég miniatűr lehet az a szűrő, mert kiszedtük a pumpát és nem igazán láttuk.
Én is úgy gondolom, hogy felnimérettől csak a terhelés függ..

Mennybe kerül önöknél egy ilyen láncfeszítő?

mazda-auto.hu | 2010-01-25 10:52 KissJózsef részére

Láncos a vezérlése a benzines Mazda6 motoroknak. A motorból jövő zaj (főleg a vezérlés zaja) nem függhet a felnimérettől.

A tankban található üzemanyag pumpának van egy cserélhető szűrője, de nincs intervallumhoz kötve előírva a cseréje.

KissJózsef | 2010-01-25 09:39

U.i.: Végre van valakitől megkérdezzem, aki igazi mazdás : Tényleg nincs üzemanyagszűrő ebben a típusban?

Eddig 4ből 3 szerelő elhervadt amikor kerestük, de nem találta :) Kiszedtük az ac-t is, mindenfelől néztük de nincs meg. Ha tényleg így van, mi volt az oka amiért kihagyták?
Az utángyártott alkatrészekkel foglalkozó cégek progrmjai hozzák ugyan, de az a diesel-é. És a könyvében is csak a dieselhez hoz hozzá.

Létezik, hogy japánban minden kutas korrekt, és csak minőségi üzemanyag van?!

KissJózsef | 2010-01-25 09:07

Tiszteletem!

Hasonló problémám van, mint sollag-nak!
A különbség annyi, hoy nekem 1.8as benzinesem van. Jól tudom, hogy a benzinesnek láncos a vezérlésle? Mert a Mazda Fousnál azt mondták, hogy valószínűleg a vezérműlánc feszítő adja ki ezt a hangot!
Ti mit szóltok ehhez?
Az már biztos, hogy 15ös kerékkel nem csinálja, de ha rá kerül a 17es és megkapja a terhelést, 1600 és 1800 as fordulatszám környékén zörgő hang jön elölről!
Előre isöszi a választ!

mazda-auto.hu | 2009-12-17 12:01 sollag részére

Nincsenek bevált sémák erre a dologra, ezért lehetetlen még használható tippet is adni így a távolból.

sollag | 2009-12-17 11:13

Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy a 143 LE motor van benne.

sollag | 2009-12-17 11:07

Sziasztok!

Sokáig csak olvasgattam a hozzászólásokat, nagyon érdekesek és hasznosak! Sajnos eljött az a pont, amikor tanácstalan vagyok a saját 6osommal kapcsolatban. Az áldozat 2007es DPF dízel 59000 km-rel. Eddig semmi komoly gondom nem volt az autóval. A mostani is leginkább csak idegesít (hogy vmi komolyabb probléma előjele). A motorból kb 1800 és 3000 fordulat között zörgő hangot hallani felnyitott motorháztetőnél ill enyhe motorfékes állapotban 1600-1800 fordulat között menet közben is. A legutóbbi szervízlátogatásnál egy, a főtengelyen lévő vmilyen jeladó tárcsa csavarjait húzták meg, bár nem voltak meglazulva. (Azért erre gyanakodtak, mert eddig ilyen jellegű problémával találkoztak) Amúgy sajnos nem lehet meghatározni a hang forrását. Nem is mindíg jelentkezik, eddig nem tudtam hideg vagy meleg motorhoz sem kötni. Mivel az ország nyugati felében lakom, egyelőre nem tervezek látogatást Békéscsabára. Tudom nem nagyon lehet emailben egy zörgő hangot leírni, inkább ötleteket várok, a hang forrását illetően.
Előre is köszi: sollag

UI hogy ilyet is megosszak: Soha nem volt problémám a DPF-fel (kop-kop-kop :) )

mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:33 N.I. részére

Amennyiben garanciális a Mazda6, és nem állapítható meg külsérelmi nyom a kormányzáshoz tartozó alkatrészeken, akkor térítésmentes. A többire a másik fórumban már válaszoltam.

N.I. | 2009-09-17 13:11

Hello !

2008 as régi kasztnis M6 ról lenne szó. ( 2,0 diesel )
- kb.40 e km van a kocsiba és a kuplungja nagyon kemény ( nehéz benyomni a pedált ) ez szériajelenség vagy munkahengerprobléma ? ha igen aakor ez garis javítás ?
- valamint a kormánylötyögés ( ez garis vagy a munkadíjjat kifizettetik velem ? )

köszi az infót előre is

mazda-auto.hu | 2009-08-12 11:27 ammerunia részére

Mint már az előzőekben írtam, a töltés mértéke nem függ az akkumlátortól. Pl.: meg lehet méri mennyire tartja a töltöttségét, mennyire veszi a töltést?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó