2018. Október 22. Hétfő - Előd

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


roberttobel | 2016-07-28 15:22

Üdvözlet!

2007-es évjáratú 3-as GT (2.0 benzin, 150 LE) boldog tulajdonosa vagyok. Az autóban közel 120 ezer km van, így - a felhasználói kézikönyv szerint - lassan szelephézagot kellene ellenőrizni, a beállítási értékek viszont nincsenek a könyvben. Tudnának ebben segíteni?

Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:22 nagya részére

Sajnos nem szerepel az autó a DSR rendszerben !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:17 samatagrav részére

Valósnak tűnik a km óra állása, amennyiben elküldi a forgalmi és lakcímkártya másolatot, elküldjük a szerviztörténetet, mert a tulajdonosnak kiadható !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére

A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell,  2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban  visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:37 mada3 részére

Filep Diesel Székesfehérváron, ők profik az adagolóban

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:34 spityu1 részére

Nem szabadna füstölnie a DPF szűrő miatt !A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az intercoolert ellenőrizni. Az alátét cseréjekor cserélték a résolajcső tömítéseit is ?

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:29 fkatona részére

Nem érintett az autó a kampányban, a km óra állása valósnak tűnik

mada3 | 2016-07-16 10:52

Tisztelt Szakértő.   Abban szeretnék segitséget kérni? 2001-es mazda 323 2.0ditd 90le autom adagolóját hol javitják az országban? előre is köszönöm!

mrkopasz1980 | 2016-07-15 20:57

Tisztelt Szakértő!

2007-es dízel 2.0 143Le Mazda6-om van. Denso injektorom van. Kiszedni nem volt gond, kitakarította egy szaki és be is mérte. Cserélem a nagy nyomású oldalon a tömítő gyűrűket, az injektor gyűrűit a szelep dekniben és a tűzkarikát (remek szabadidős elfoglaltság). Viszont az injektor szárán nem találtam tömítést. Más típusoknál láttam már. Lehetséges, hogy nem is kell hogy legyen? Elég a tűzkarika? Bemarás van, de abban csak koszt találtam amikor ki vettem. 

Másik kérdésem az volna, hogy injektor beméréskor mit jelent az, hogy a résolaj visszavezetés értéke nem jó? Nekem egynél túl magas.

Válaszát előre is köszönöm!

samatagrav | 2016-07-13 11:15

Kedves Szakértő(k)!

Érdeklődnék, hogy a JMZGH14D601201195 alvázszámú 2008-as 6-os előéletéről mit lehet tudni. 2hónapja vettem, most van benne 169e km. Esetleg valami csalafintaság feltűnik-e a szervízelőéletében...

Valamint érdeklődnék, hogy a 140 lóerős 2.0l-es dízel blokkok hidrotőkések-e.

Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó