2024. Április 26. Péntek - Ervin

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:37 pici81 részére

A gyenge motor és fekete füst lehet injektor probléma, az olajfogyás szelepszárszimering, vagy gyűrű. Ez csak néhány leggyakoribb ok, ezen kívül sok más is okozhat hasonló problémát, da azt így nem lehet a távolból megmondani.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:33 roberttobel részére

Nem kell a szelephézagot állítani.

pici81 | 2016-07-29 15:20

Tisztelt Szakértő.Vásároltam Németországbol behozot 2004-es évjáratu 2.0 Diesel Mpv-t amit elvitem átnézetni a föb dolgokat kicserélték.De azt vetem észre pár hónapja hogy nagyon eszi az olajat és gyenge a motor valamit nagyterhelés alat fekete füst jönki a kipufogon.Mi lehet az oka és milyen megoldást javasol? 

roberttobel | 2016-07-28 15:22

Üdvözlet!

2007-es évjáratú 3-as GT (2.0 benzin, 150 LE) boldog tulajdonosa vagyok. Az autóban közel 120 ezer km van, így - a felhasználói kézikönyv szerint - lassan szelephézagot kellene ellenőrizni, a beállítási értékek viszont nincsenek a könyvben. Tudnának ebben segíteni?

Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:22 nagya részére

Sajnos nem szerepel az autó a DSR rendszerben !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:17 samatagrav részére

Valósnak tűnik a km óra állása, amennyiben elküldi a forgalmi és lakcímkártya másolatot, elküldjük a szerviztörténetet, mert a tulajdonosnak kiadható !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére

A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell,  2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban  visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:37 mada3 részére

Filep Diesel Székesfehérváron, ők profik az adagolóban

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:34 spityu1 részére

Nem szabadna füstölnie a DPF szűrő miatt !A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az intercoolert ellenőrizni. Az alátét cseréjekor cserélték a résolajcső tömítéseit is ?

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:29 fkatona részére

Nem érintett az autó a kampányban, a km óra állása valósnak tűnik

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó