2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:40 albertkeramia részére

Ha leveszik a DPF szűrőt, akkor belevilágítva látni lehet mennyire van eltömődve, de hogy meddig lehet így használni, menet közben kiderül, mivel nyomáskülönbséget nem fog érzékelni, de regenerálni fog 200-300 km-enként. Várható a hibakód és a teljesítmény csökkenés. Ha menthetetlen a DPF szűrő, akkor kb bruttó 200ezer körül van az utángyártott. Mindenesetre a befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az EGR rendszert kitakarítani.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:15 gzoly részére

Valószínű, hogy a klímagáz mennyisége kevés, azért nem kapcsol be, csak ha melegebb az idő.

vlala2 | 2016-11-28 13:00

Tisztelt Mazda Autó, Tisztelt Fórumozók!

Segítséget szeretnék kérni az alábbi észrevételekkel kapcsolatban!

Jármü: Mazda 5 CR1, 2005.évjárat, 1.8 benzin, 85kw.

1., Elfogadható, hogy a mostani téli idöszakban, a hütöfolyadék hömérséklet visszajelzö mutatója a müszerfalon, a skála beosztást nézve csak kb.1/4-ig emelkedik menet közben ! Elsö körben termosztát hibára gondoltam, miszerint csak a kis körön kering a hütövíz, de azonban álló helyzetben járó motornál felmegy a mutató az üzemi hömérsékletre, tehát a termosztát rendben van valószínüleg!

2., Nagyon sokszor elöfordul, hogy elsö indítózáskor nem indul a motor  (önindító teker rendesen ) aztán a második próbálkozásra tökéletesen indul! Ezt a jelenséget az esetek túlnyomó többségében meleg motornál produkálja! Az is elöfurdul, hogy az elsö indítózás végén, (3-4 mp.) amikor már épp visszafordul a kulcs a gyíjtáskapcsolóban, abban a pillanatban indulna a motor, de akkor már nem tud!

Remélem, elég részletesen és érthetöen tudtam leírni a problémát és választ kapok a kérdéseimre!

 

Köszönöm a segítséget!

Tisztelettel!

 

Halacska | 2016-11-26 14:40

Tiszteletem.

2087-es Mazda 5 kocsim van. A kiegészítő fűtés gyakran olyan erős füstöt nyom ki mintha kigyulladt volna az autó alja. Ez normális jelenség így? Ha igen, akkor lehet-e ezt kiiktatni, átalakítani?
Előre is köszönöm

biboros | 2016-11-25 17:09

Tisztelt szakértő!

Van egy mazda 5-ös autóm, ami 2007-es évjáratú, szeretnél rátenni egy 17-es felnit  7,5 J széles, et. 42 -ezek a paraméterek megfelelőek-e ?  Ha fel lehet tenni milyen méretű gumi kell hozzá?

 

Noky83 | 2016-11-24 12:56

Tisztelt Szakértő!

Van nekem egy mazda 5 2005-ös 1.8 benzines mazdám.Kb.2 éve vettem használtan.Eddig semmi nagyobb problémám nem volt vele.Nem tudom igazán most mi lehet a baja a hátsó kerekek nagyon befele dőlnek.Nem tudom ez probléma-e?Igazából megette a hátsó gumik belső felét.Vettem rá új gumikat ,a gumis azt mondta fútómű beállítást kell csinálni az autón.Na ma el is vittem,de szerintem most még jobban befelé dőlnek a hátsó kerekek az autón.Kérdésem a hátsó fútóművet lehet-e állítani?Vagy mi lehet az oka a kerekek befelé dőlésének?Tavaly cseréltem a 2 hátsó lengéscsillapítót nem gyári,hanem mazda5-höz való utángyártótat vettem.Lehet az a baj?Válaszát előre is köszönöm.Mások hozzászólását is szívesen veszem.Üdv.Noky83

albertkeramia | 2016-11-19 12:31 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő!

A korábbi hibakódokra DPF hibát diagnosztizáltak, de van fenntartásom, mert a DPF hibajelzés később jelentkezett. Úgy gondolom a rossz égés okozhatta a részecskeszűrő halálát (vagy mégsem?). Ön szerint is okozhatta az eltömődés a hibát? Az is érdekes hogy az elektronikában ki volt kapcsolva az autómatikus tisztítási mechanizmus.  A szervízben azt mondták sajnos nem tudják a részecskeszűrőt kitisztítani, így ideiglenesen kiiktatták (megfúrták), amíg kicseréltetem. Az eredeti gyári alkatrész horror árú, így utángyártottban gondolkodom. Milyen gyártmányú alkatrészt ajánlana, ami minőségben, megbízhatóságban megfelelő, és árban is vállalható? Lehet így közlekedni anélkül, hogy más probléma történjen. Kell-e az elektronikát ideiglenesen állíttatni a kiiktatott DPF miatt?

Köszönettel:

Albert Attila

gzoly | 2016-11-16 15:30

Üdvözletem szakaerto.

Olyan kerdesem lenne hogy:

Hideg idoben(0 fok korul) nem kapcsol a klimam(automata).Mikor a paratlanito funkciot hasznalom akkor se.Mazda 5 2005 1.8 benzin.

Ez normális??Ha nem akkor mi lehet a hiba??

Egy ismerosomnek mazda 3 van.Neki kapcsol mukodik.Mas autotipusnal is.De ha mar mondjuk 5-6 fok van akkor mar kapcsol az enyem is.

Koszonom.

gzoly | 2016-11-16 15:23

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2016-11-14 15:29 gzoly részére

Márkaszervizben a mesterkóddal életre keltik a rádiót. Az alapjárati szelep vagy légtömegmérő hibája is lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó