2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


HorvathPatrik | 2011-11-07 21:02

Köszönöm szépen a válaszokat, sajnos bontókban nem nagyon találtam CD-s fejegységet és eBay-en még a nem mp3-képes (2006 előtti) darabokért is elég súlyos összegeket kérnek el. Más: az itt (http://www.mazda-auto.hu/mazda-kia-alkatresz-bongeszde-bonto.html) meghirdetett Mazda 3 gyári bőrkormánynak lehet tudni az árát, illetve, hogy mennyi idő és pénz átszerelni egy másikból a légzsákot és a maradék dolgokat?

mazda-auto.hu | 2011-11-07 11:51 HorvathPatrik részére

1. Előfordul a Mazda3 esetében is kerékjárati korrózió, de lényegesen ritkább, mint például az ebből az időből származó Hatosoknál. Egy festék vastagság mérővel a törésmentesség ellenőrizhető. 2. A kazettás fej feletti részen lehet a CD modul nyílását elhelyezni, illetve mögötte a rendelhető egységet. Létezik többféle hangbemeneti megoldás, de iPod adapter nélkül csak az audio jeleket kezeli a fejegység. 3. A "kardánalagút" konzol ezen a részen egy egységet képez, nem rendelhetőek külön az oldalai. Érdemesebb egy komplett bontott konzolt keresni, vagy a gyári új 150e Ft.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 11:40 mazon részére

Minőség, illetve gáztöltésű az olajtér felett vagy nem. A gyári már darabonként 40e ft körül van, utángyártottakból elsősorban a nevesebb KYB, SACHS, MONROE? BILSTEIN gyártmányok drágább típusait.

HorvathPatrik | 2011-11-06 21:16

Még egy kérdés. Az autóban van váltózár, ha azt ki akarom szedetni, akkor mennyibe kerül a váltótól jobbra lévő oldallemez újonnan?

HorvathPatrik | 2011-11-06 20:18

Sziasztok! Mazda 3 vásárlás előtt állok (jelenleg inkább nézelődöm) és az lenne a kérdésem, hogy a bal hátsó kerékjárati ív rozsdásodása mennyire típus hiba? Az egyik autóról (szedán 2004/1, 1.6 TE) azt mondta az eladó (Mazda márkakereskedés...), hogy a tulajdonos ezt kezeltette, de hogyha én amúgy is beleástam magam a típusba, akkor tudnom kell, hogy ez típushiba... Na most, én nem olvastam még ilyen hibáról, amit inkább el tudok képzelni, hogy rommá törték a hátulját és emiatt keletkezett ott rozsda. Más: az autóban legnagyobb meglepetésemre a TE felszereltségi szint ellenére egy kazettás gyári fej van. Kérdés: ezt lehet cserélni CD-sre valahogy (be lehet-e még szerezni CD-s gyári fejet), esetleg ha USB-ről vagy SD kártyáról szeretnék zenét hallgatni, akkor le tudja-e kezelni az .mp3 fájlokat ez a típusú fejegység? Bemenet az elvileg van hozzá hátul, hogy rá lehessen csatlakoztatni valami külön gyártott adaptert, amit aztán - gondolom - a kesztyűtartóba lehet elrejteni a szem elől.

tamassmn | 2011-11-06 09:57

Szia ÉNRG! Köszi!

mazon | 2011-11-05 21:42

SZiasztok, EGy 2006-us mazda3-som van. Úgy tűnik, hogy mindkét első lengéscsillapító gátló trapára ment. A neten 13-tól egész 30e-ig látok gátlókat. MI lehet a különbség, és mit ajánlotok? Előre is köszi a választ!

EnergieLaczy | 2011-11-05 14:07 tamassmn részére

Szia tamassmn! Ez enyémben HB3U jelölésű van. 12V 60W-osak ezek az izzók. Újítottak, foglalattal egybe van építve és csatlakozótól kell cserélni. Balra tekerve kilazul, egy negyed fordulatot sem kell tekerni rajta. Üdv ÉNRG

tamassmn | 2011-11-05 10:53

Sziasztok! Lenne egy banális kérdésem. A 2005-ös 3-asom (1.4 TE) bal első helyzetjelző izzója kiégett. Hogyan tudom az izzót a foglalatból kiszedni? A foglalat könnyedén kiszerelhető a lámpából, de az izzó nyitjára nem jöttem rá. Elkell fordítani, vagy nyomás után fordítani, vagy esteleg csavarhúzóval "kihúzni"? Pontosan miyen típusú ez az izzó? W5W? Ez maga a típus jelző? Köszi

mazda-auto.hu | 2011-10-17 08:38 mojszi részére

Valószínűleg a stabilizátor rúd szilentjei nyikorognak. Nem drága a cseréjük, de kenéssel is lehet próbálkozni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó