2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2016-05-02 15:27 bjoc részére

Nem igazán vettem észre akusztikai különbséget, de mivel én sohasem várom meg a “véget” mindig jó állapotban van az autóm. A csapágy sem volt még döglött de mivel 191 ezret futott, kicseréltem. 6-os dízelen 120-ezernél csak vezérszíjat cseréltem patronnal (ami szintén teljesen száraz volt), mert minden más újszerű volt. Ha a csapágy kopott, hangja is van –persze állapottól függően kevésbé, vagy jobban.

bjoc | 2016-05-02 15:01 pusi65 részére

Köszönöm a segítséget. Esetleg a hangján is javított a csere..? 

pusi65 | 2016-05-02 14:14 bjoc részére

Egy tapasztalat: Laza és mellesleg öreg vezérműszíj + kopott csapágy cseréje után feltűnően stabil lett az alapjáratom egyik autómon. Nem kizárt, hogy itt is hasonló eset van.

bjoc | 2016-05-02 14:03

Tisztelt Fórumtársak!

Mazda6 sport 2.0 diesel, 143LE, 2007

Melegen alapjárat 700-800 között járkál.

Ha egyenletes gázt adok, akkor is marad az ingázás...

MAF szenzort most tisztítottam..

Mi lehet…?

KÖSZÖNÖM!

 

Johnybegud | 2016-05-02 12:47

Tisztelt Mazda Autó!
Jelen 2006 benzin 1.8TE 170ekm gépjármű (jelenleg Ford 10w40 olajjal) 1200km alatt megette a pálca optimális szintjéről 0-ig az olajat (nem a minimum csíkig, hanem az aljáig).
A motortérben sehol egy csepp. Mit gondolnak hol szökik meg ez a rengeteg olaj?
PVC,szimering,esetleg csak az olaj híg neki? Avagy irány a mazda-szervíz :)
Köszönettel:
Johnybegud

Mr.Rain86 | 2016-05-02 10:22

Tisztelt Mazda-Autó!

Nemrég vásároltam egy 2008-as Mazda 6 2.5 GTA-t. Az autó leellenőrizhető, meg is tettem vásárlás előtt. Egy Németországi márkaszervíz bemutató autója volt anno, és később egy ottani szerelő tulajdonába került. Onnan hozta be egy kereskedő és én tőle vettem meg.

Lenne pár kérdésem, sokat segítenének, ha válaszolnának. 

  1. Az autó vásárlás előtti, márkaszervízben történő átvizsgálása során kiderült, hogy az autó korához mérten szuper állapotban van. De!Az olaj félig volt csak a motorban, pontosan a min és a max jel között. Saccra kb. 1000 km-et mehetett így. Azóta utántöltöttem egy olcsóbb, (azért olcsóbb, mert 2-3 napon belül vásárlás utáni olajcsere, szűrő csere stb. lesz, de ez amúgy esedékes is) 2x1 literes 5w30-as szintetikus olajjal. Okozhatott-e problémát, hogy az autó jóideig félig lévő olajszinttel ment? (a szerviz nem talált hibát és a kocsi azóta szépen fut, a hangja is szép, nincs gond és a könyvében ez a szint még megfelelő)
  2. Vezetett szervízkönyves kocsi, de nem szerepel benne a 100 000-res gyertya csere. A gyertyáknál meg lehet-e állapítani, hogy újak-e? (Tudom, elvileg akkor a szervízkönyvben szerepelnie kellene, de lásd 3. pont)
  3. Az eladó véletlenül elszólta magát, hogy a kuplung 80 000-nél cserélve volt. Kérdeztem, hogy miért nincs benne a szervízkönyvben, nem tudta.Én arra gondolok, hogy mivel vonóhorog is van hozzá(bár nem volt felszerelve vásárláskor) talán sokat utánfutóztak, vontattak vele és a kuplung tönkrement. Ezt meg a szerelő tulaj kicserélte maga, ezért nincs a szervízkönyvbe. A kuplung egyébként tökéletes! Mit gondolnak?
  4. Hidegen indítva a moto 1,5 ezren jár pár percig, majd szépen visszakúszik  500-600-700 köré. Szép a hangja, nem zörög, simán, csendesen, egyenletesen jár. Ez így rendben van?
  5. A 4 elektromos ablakot be lehet-e programozni, hogy a kocsit bezárva felhúzódjanak? Esetleg nyitáskor meg le?(pl. nyáron jól jönne) Ha igen, milyen módon? (a kocsi keyless go-s)
  6. Korábban írták, hogy emailben tudnak tippet adni chiptuning cégre. Megtennék? mrrain86.ke@gmail.com Köszönöm!
  7. 6 sebességes az autó, még nem volt ilyen és ekkora teljesítményű sem. Mik a legjobb váltások ha a fogysztást helyezem előtérbe? Én ha nem kell gyorsítanom, akkor 50-nél 5.ben vagyok és 60-nál 6. ban. 1,5 ezernél van a fordulatom így mindkét esetben. Ha ezekről gyorsítok, akkor egyet visszaváltok. (vagy kettőt ha kis adrenalint is akarok. :D) Ez így rendben van-e?
  8. 3 márkaszervíz árait kérdeztem meg olajcserével kapcsolatban, 60-65 000 forintot mondtak. Korábban itt azt olvastam, hogy Önök 25-30 000 forint körül megcsinálják. Létezhet ekkora különbség?

Sok kérdés, tudom. Ha lenne türelmük, sokat segítenének a válaszok.

Köszönöm, hogy elolvasták!

üdv.

gee2006 | 2016-05-02 09:50

Tisztelt Mazda -autó!

Szeretnék megvásárolni egy dízel Mazda 6.A gépjármű 2007 4 ik havi hatchback.Összeségében ellégé rendezett a szervízmúltja és a korának megfelelő állapotban van.A problémám az lenne ,hogy az eladó felhívta a figyelmemet arra hogy a csomagtartó beázik és nem tudja ő sem hogy hol.A belső burkolatok nem vizesek csak a kárpit a pótkerék felett.A kérdésem az lenne hogy ez a probléma könnyen orvosolható vagy inkább nézzek meg egy másik gépjármüvet?Az autóban kissé dohos szag érezhető.Gyakori jelenség ez ezeknél az autóknál?Segítségüket előre is köszönöm.

Üdvözlettel Sándor .

kokenyendre | 2016-05-01 21:48

Tisztelt Mazda-autó!

Olyan problémám lenne, hogy tavaly újítattam fel a turbómat az autómon, de ami belekerült ugyan úgy fogyasztja az olajat mint az előző. A szívó oldalra is átkerül valahogy az olaj. Az autó kéken nem füstöl. Most szeretném visszaküldeni ahol felújították, de már most vannak olyan kifogások, hogy lehet, hogy nem a túrbóval van baj. Lehet, hogy a kipufogórendszer van el dugulva. Az lenne a kérdésem, hogy tényleg lehetséges e, hogy emiatt ereszti át az olajat a turbó? Egyébként egy 2.0 dizel 136 lőerős autóról lenne szó. Válaszát előre is köszönöm. üdvözlettel: Endre

beripeti | 2016-04-29 23:39

Üdv!

A közeljövőben tervezem egy Mazda 6 kombi vásárlását. MIndenképpen benzinest szeretnék, ezen belül is 1.8-ast. A jelenlegi kiszemelt egy 2008.02. havi példány 152e km-rel.

A kérdésem annyi lenne, hogy az 1.8-as benzin motorok közvetlen- vagy szívócsőbefecskendezésesek?

Köszönettel:

Péter

mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 15:52 lacika6 részére

Olyan 10-13.000.-Ft nettó körül lenne.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó