2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


McBJani | 2016-04-16 11:26

Tisztelt mazda-autó és tulajok!

 

Érdeklődnék, hogy van-e különbség 2002-es évjáratú 4 és 5 ajtós ülésgarnitúra között?

Akár elől, akár hátul.

Köszönöm!

Üdv.: Jani

Zsolt1984 | 2016-04-15 22:57 spiller001 részére

Végig kellene nézni a lámpával a biztiket,szemmel nem mindig észrevehető a hiba. 

spiller001 | 2016-04-15 19:32 spiller001 részére

Szia. 

Lámpám van, 12 V nincs. :-)

spiller001 | 2016-04-15 19:32 spiller001 részére

Szia. 

Lámpám van, 12 V nincs. :-)

Zsolt1984 | 2016-04-15 07:22 spiller001 részére

Szia nincs próbalámpád amivel ki tudnád mérni ,hogy a tompított vezetéken 12v van-e?

spiller001 | 2016-04-14 19:56 spiller001 részére

A gumik újak, bár elég gagyik. Azzal kezdtem, hogy kicentíroztattam. A féltengelyre gondoltam, de miért vsak fékezésnél remeg? Láttam  már fura dolgokat, de ez kifog rajtam, Igaz, hogy a vizsgaállomáson is… Nincs kedvem a teljes autót kicserélni. De köszi a tippet, rákérdezek a vizsgaállomáson is.

spiller001 | 2016-04-14 19:52 spiller001 részére

Újabb csapás! Valaki segítsen! :-)))

A jobb első tompított lámpa nem világít. Kicseréltem az izzót, továbbra sem. Biztosítékok (amiket találtam) épek. A bal első, és a hátsó kettő világít. Valami tipp esetleg?

Köszönöm.

pusi65 | 2016-04-14 19:46 spiller001 részére

Ha tényleg “minden jó” akkor sajnos van egy tippem: agy, illetve féltengelyestül az egész. Nekem vot régen egy oldalirányú padkás ütközésem. Felni kuka, gumi kuka. Olyan remegés maradt, mint a kiegyensúlyozatlan kerék. Akkora erők voltak, hogy nagyon picit deformálódott az agy. Érdekes módon sem trapéz, sem gömbfej nem sérült. Mivel biztosító fizette, féltengely és agy csere oldotta meg. A féltengely csukló sérülés is okozhat kiegyensúlyozatlan állapotot. Más: a gumi is rendben van?? Kívülről láthatatlan belső sérülések is okozhatnak remegést!

spiller001 | 2016-04-14 19:45 mazda-auto.hu2 részére

Szerelő rakta össze, és nem azonnal jelentkezett. egyszer megszorult a fék, gondolom a dugattyu berohadt. Ez okozhatott hőterhelést, bár a tárcsán nem látszott vetemedés. Ezt kizárandó, most lecseréltem a tárcsát és a féknyerget a dugattyúval. Tárcsa, betét új, a nyereg bontott. A jelenség ugyanaz: fékezésnél beremeg. Kerékagy csapágy, vagy kerékagy üthet így? Vagy egy kanna gázolajjal jobb, ha körbelocsolom és felgyújtom? 

köszönettel M. L.

spiller001 | 2016-04-14 19:33 bordino87 részére

A kilométer garantált, ismerőstől vettem. Sem a turbóval sem DPF-el nem volt probléma (ezt lekopogom) 10 ezrenként minden szűrő és a motorolaj cserélve van. Viszont a kormány még mindig rángat. Pedig tárcsák, betét és a féknyereg is ki lett cserélve. Nem értem...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó