2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Babosadam.9284 | 2016-04-16 14:58

Kedves Mazdások ! 

Fél éve vásároltam egy 2006 os Mazda 6 sedant, ami 143 lóerős dízel  motoros. Az autó jo állapotban van ezt a márka szerviz is megerősítette. Elhatároztam hogy chiptuningolni szeretném , de pontosan nem tudom hogy ezt a típust hova érdemes vinni . Az autokorbelt chiptuning céget  néztem ki az interneten , mert jó véleményeket hallottam róla..Ti mit tanácsoltok ? Választ előre is köszönöm ! 

McBJani | 2016-04-16 11:26

Tisztelt mazda-autó és tulajok!

 

Érdeklődnék, hogy van-e különbség 2002-es évjáratú 4 és 5 ajtós ülésgarnitúra között?

Akár elől, akár hátul.

Köszönöm!

Üdv.: Jani

Zsolt1984 | 2016-04-15 22:57 spiller001 részére

Végig kellene nézni a lámpával a biztiket,szemmel nem mindig észrevehető a hiba. 

spiller001 | 2016-04-15 19:32 spiller001 részére

Szia. 

Lámpám van, 12 V nincs. :-)

spiller001 | 2016-04-15 19:32 spiller001 részére

Szia. 

Lámpám van, 12 V nincs. :-)

Zsolt1984 | 2016-04-15 07:22 spiller001 részére

Szia nincs próbalámpád amivel ki tudnád mérni ,hogy a tompított vezetéken 12v van-e?

spiller001 | 2016-04-14 19:56 spiller001 részére

A gumik újak, bár elég gagyik. Azzal kezdtem, hogy kicentíroztattam. A féltengelyre gondoltam, de miért vsak fékezésnél remeg? Láttam  már fura dolgokat, de ez kifog rajtam, Igaz, hogy a vizsgaállomáson is… Nincs kedvem a teljes autót kicserélni. De köszi a tippet, rákérdezek a vizsgaállomáson is.

spiller001 | 2016-04-14 19:52 spiller001 részére

Újabb csapás! Valaki segítsen! :-)))

A jobb első tompított lámpa nem világít. Kicseréltem az izzót, továbbra sem. Biztosítékok (amiket találtam) épek. A bal első, és a hátsó kettő világít. Valami tipp esetleg?

Köszönöm.

pusi65 | 2016-04-14 19:46 spiller001 részére

Ha tényleg “minden jó” akkor sajnos van egy tippem: agy, illetve féltengelyestül az egész. Nekem vot régen egy oldalirányú padkás ütközésem. Felni kuka, gumi kuka. Olyan remegés maradt, mint a kiegyensúlyozatlan kerék. Akkora erők voltak, hogy nagyon picit deformálódott az agy. Érdekes módon sem trapéz, sem gömbfej nem sérült. Mivel biztosító fizette, féltengely és agy csere oldotta meg. A féltengely csukló sérülés is okozhat kiegyensúlyozatlan állapotot. Más: a gumi is rendben van?? Kívülről láthatatlan belső sérülések is okozhatnak remegést!

spiller001 | 2016-04-14 19:45 mazda-auto.hu2 részére

Szerelő rakta össze, és nem azonnal jelentkezett. egyszer megszorult a fék, gondolom a dugattyu berohadt. Ez okozhatott hőterhelést, bár a tárcsán nem látszott vetemedés. Ezt kizárandó, most lecseréltem a tárcsát és a féknyerget a dugattyúval. Tárcsa, betét új, a nyereg bontott. A jelenség ugyanaz: fékezésnél beremeg. Kerékagy csapágy, vagy kerékagy üthet így? Vagy egy kanna gázolajjal jobb, ha körbelocsolom és felgyújtom? 

köszönettel M. L.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó