2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


spiller001 | 2016-04-14 19:33 bordino87 részére

A kilométer garantált, ismerőstől vettem. Sem a turbóval sem DPF-el nem volt probléma (ezt lekopogom) 10 ezrenként minden szűrő és a motorolaj cserélve van. Viszont a kormány még mindig rángat. Pedig tárcsák, betét és a féknyereg is ki lett cserélve. Nem értem...

mazdajani | 2016-04-14 15:30

Sziasztok érdeklődni szeretnék mazda6 kombimba szeretnék xenon izzót cserélni hozzá tudna valaki szólni hogy itthon házilag meg e tudom oldani ? Illetve hogy áljak neki ? köszi !

Zsolt1984 | 2016-04-14 08:54

Tisztelt Szakértő/fórumosok.

Kis segítséget szeretnék kérni.Mazda 6 tulajdonos lettem pár hónapja, eddig minden rendben volt vele, de a napokban a következő problémák merűltek fel. Amikor kinyitom a kocsit a központi zárral vagy kulcsal (mindegy) akkor az összes ajtón kattog a zár, amint beülök és lezárom belülről akkor abbahadj de ha megint kinyitom akkor addig kattog míg be nem zárom, +csak a bal oldali ablak emelő működik. Nem járok sokat vele 20Km/nap átlagban, én az akkumulátorra gondolok, de nem akarom addig kicserélni míg pár véleményt nem kapok, mert az is lehet, hogy más a baj.

 

Köszönöm.

mszabi | 2016-04-14 08:30

Kedves Szakértő!

A szakértelmére lenne szükség: 2006-os Mazda 6 2.0 diesel 121 LE, DPF kiszerelve. Kuplung pedál benyomásakor a motor hangosabbá válik, ha felengedem kb. 5 másodperc múlva visszahalkul. Ha csak kicsit rálépek úgyanúgy hangosabb lesz, de visszaengedésnél egyből elhakul. Másik tünet, hogy alacsonyabb (kb. 1700as) fordulatnál egyenletes sebesség tartásnál néha elkezd rángatni, de egy kisebb gázadásra elmúlik. Megbíható szerelő kizárta a a kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék hibát. Minden át lett rajta nézve (EGR, légtömegmérő stb.), de nem tudták megállapítani az okot. Válaszát előre is kösznöm.

ali53 | 2016-04-13 19:23

Tisztelt Szakértő!

Vásároltam egy Xcarlink mp3 adaptert, amit be is szereltem 2004-es 6-osomba. Ennél az évjáratnál ugye le kell bontani az audió részt a kiszerelt középkonzolról, szét kell szedni a rádiótunert és áthidalni az L716 pozíciószámú alkatrészt (a többi Yatour, stb adaptereknél is). Ez nem okozott problémát, kitűnően működik a beszerelt adapter, viszont azóta nem világít a középkonzolon a rádiórész és a felső kijelző gombjainak megvilágítása. Lent a klíma panel gombjainak világítása működik. Mi lehet az oka? Nem találok kapcsolási rajzot ehhez a részhez, a nélkül meg nem szeretnék próbálkozni több évtizedes műszerész tapasztalattal sem, ha nem muszály. Gondoltam arra, hogy a tuner/cd részről nem megy át valahol a feszültség az előlapi világításra. Nem gondolom, hogy külön biztosítékja lenne ennek a résznek. Előre is köszönöm, ha tud valamilyen ötlettel/megoldással szolgálni.

gabby13 | 2016-04-12 19:55

Sziasztok. Autóvásárlás előtt állok, néztem 1 mazda 6 2.0 CD CE 89kW 121 LE 2004-es sedant és 1 Mazda 6 Sport 2.0 CD CE 89kW 121 LE 2003-as Kombit. Véleményeket tudtok mondani ? Mert néztem több oldalon hogy milyen hibákat írtak és ez 1 kicsit elvette a kedvem :( Miket nézzek meg jobban vásárláskor? Előre is köszönöm a válaszokat. 

Gyuszi78 | 2016-04-12 15:47 Ladis részére

Köszönöm.

Ladis | 2016-04-11 17:59 Gyuszi78 részére

Hello.Igen tekerni kell menetes vagyis nekem a 2002-ben úgy van.

Gyuszi78 | 2016-04-11 17:03 EnergieLaczy részére

Csak egy kérdés, a váltógomb hogy kell levenni, csavarni kell?

mazda-auto.hu2 | 2016-04-11 16:37 spiller001 részére

Ez a tünet általában a tárcsa hibájára utal, biztos jól rakták össze? Tárcsacsere után azonnal jelentkezett?

A futómű alkatrészeket fölösleges volt mindet cserélni, mert gondolom nem gyári lett beépítve, és a gyári lehet még tovább bírta volna, mint a most berakottak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó