2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
alk3sh | 2015-12-03 09:53 Morzsi007 részére
Mymazda
személyesen bemész egy hivatalos kereskedőhöz s ott a kocsi papírjaival s a sajátoddal tudsz regisztrálni. Mivel telefonon nem adnak ki infót. Vagy elkéred előző tulaj hozzáférését...
Morzsi007 | 2015-12-03 08:47
Tisztelt Mazda-autó!
2008-as autó már támogatja a 100-as benzint? Úgy tudom, időközönként csinál egy próbát a rendszer és az üzemanyaghoz állítja a gyújtást.Régebbi autóknál ami csak max 95-re van tervezve, teljesítmény szempontjából felesleges elméletileg.
A másik kérdésem, hogy a Mymazda szolgáltatásba, hogy tudok belépni, használt autó esetén(nem én regisztráltam). Nem tudom a regisztrált e-mail címet és a jelszót sem.
köszönöm az infót.
galjano | 2015-12-02 17:05
Tisztelt Mazda-autó!
Már egyszer megköszöntem válaszukat, de felmerült bennem az a kérdés, hogy a nagynyomású szivatty szelepének meghibásodását nem jelzi a motordiagnosztika? A hirtelen leállás jelenségét melegebb körülmények között is produkálta, hibajelzés nem jött.
Előre is köszönettel és tisztelettel
Gál János
Banesz | 2015-12-02 16:27 volvofl részére
Akos1994 | 2015-12-02 12:59
bal700 | 2015-12-02 12:18
Tisztelt Mazda-autó!
2003 mazda 6 136Le 185ezer, mostanában furcsa jelenséget produkál:
ha áll pár napot az autó (mindegy h kint vagy garázsban) elsőre nehezen indul el, ill csak másodszorra indul el (benyomott kuplunggal indítva ott érződik valami kattanás ilyenkor, illetve a motortérből egy sziszogo suhogó hang ) ezután minden működik jól és szépen :) ha naponta használom a kocsit elmúlik 1 hétig elő sem jött, ismét állt az autó 2-3 napot és újra előjött a jelenség, nem indult elsőre, vagy indításnál leállt vagy csak 3x ra, és kuplungnál kattanás és sziszegő hang a motortérből. Így nem tudom szervizbe elvinni mert 2 napja megint jó :) Mi lehet ez?
Köszönöm válaszukat!
mpasztor85 | 2015-12-02 12:02
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2006-os Mazda6 2.3 vásárlása előtt állok. Az autó természetesen külföldről behozott. Kérdésem/kérésem az lenne, hogy tudnának bármilyen információval szolgálni az autóról (utolsó szervíz, akkori km, vezérlés volt-e, ha igen mikor volt cserélve, stb...)?
Alvázszám: JMZGY193671450491
Előre is köszönöm válaszukat!
galjano | 2015-12-01 16:48 mazda-auto.hu2 részére
Nagyon szépen köszönöm az információt.
Gál János
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:29 galjano részére
Első körben az üzemanyag szűrőt kellene kicserélni, ha attól nem lesz javulás, valószínű, hogy a nagynyomású szivattyú szelepe lesz cserés.
Nincs ilyen vezérlőelem.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:25 arsenaljee részére
Nem normális, a turbó se hidegen, se melegen nem adhatna hangot.
Szakemberrel meg kell nézetni, hogy honnan jön a hang.