2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:39 arsenaljee részére

Láncos, és a Mazda műszer megadja a láncnyúlás mértékét, így csak ha szükséges a csere, akkor kell hozzányúlni.

Egy héttel előtte kellene bejelentkezni, a normál szervízhez képest csak a váltóolaj csere jön ilyenkor, ha nincs gond mással.

mpasztor85 | 2015-12-04 11:31 mazda-auto.hu2 részére

Nagyszerű! Akkor megnyugodtam! :) Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:26 mpasztor85 részére

Reális a 200 ezer.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:24 Morzsi007 részére

Nem kell bele 100-as benzin. Egyébként egy szenzor folyamatosan figyeli az égést, és az üzemanyag változása esetén is az optimális keveréket adja be.

arsenaljee | 2015-12-04 11:11

Tisztelt Mazda Autó!

Következő kérdésem lenne, 2011-es, 2.2 129le, dízel 6-osban láncos vagy szíjas a vezérlés? 200.000 km-nél miket kellene cserélni az autóban? Önökhöz mennyivel előtte kell bejelentkezni egy átvizsgálásra?

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:53 alk3sh részére

Ha a váltó és motortartó bak rendben van, akkor valószínű a kettőstömegű lendkerék. Erre az akció menüpontunkon vannak árak is.

mpasztor85 | 2015-12-04 10:49 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ!

Ha minden jól megy, kedden tudom elhozni az autót. A km-re nem emlékszem, a hirdetés pedig már nincs fent. Ha nálam lesz az autó, akkor megnézem és megírom pontosan. Egyébkén közel 200.000 km rémlik, hát őszintén  szólva én neccesnek érzem ezt az értéket.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:48 galjano részére

Nem jelzi.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:45 Akos1994 részére

Lehet kettőstömegű lendkerék, motortartó bak, de igazából látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:43 bal700 részére

Először az akkumulátort kellene megmérni, hogy jó-e, illetve hogy a generátor rendesen tölt-e.

Ha ezek jók, az üzemanyagrendszer tömítettsége a következő, az is okozhat ilyen tüneteket.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó