2025. Október 27. Hétfő - Szabina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










galjano | 2015-12-01 16:48 mazda-auto.hu2 részére
Nagyon szépen köszönöm az információt.
Gál János
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:29 galjano részére
Első körben az üzemanyag szűrőt kellene kicserélni, ha attól nem lesz javulás, valószínű, hogy a nagynyomású szivattyú szelepe lesz cserés.
Nincs ilyen vezérlőelem.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:25 arsenaljee részére
Nem normális, a turbó se hidegen, se melegen nem adhatna hangot.
Szakemberrel meg kell nézetni, hogy honnan jön a hang.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:23 kacel részére
Meg kell nézni, hogy a termosztát, vagy a hőmérséklet jeladó a hibás.
Igen mindegyik Magyarországon forgalombahelyezett dízel Mazda 6-ban benne van a Webasto kályha, ami ha nem indul valószínű csak blokkolt. A blokkolás törölhető.
balinnyu | 2015-11-30 19:06 mazda-auto.hu2 részére
Tisztelt Mazda-autó!!
Nagyon szépen köszönöm, az izzóval kapcsolatos válaszukat :) !! Esetleg,ha megoldható, a folyadékokkal kapcsolatos kérdésemre is tudnának némi információval szolgálni ??
Köszönettel : Balázs
mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:12 bali részére
Rizs izzó.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:11 barlang részére
Szakszervízbe kell vinni a fogyasztás miatt, mert magas.
A szervízkönyve rendelhető a benko@mazda-auto.hu címen.
Ára 3.200.-Ft+ÁFA + postaköltség.
A postaköltség utánvéttel 1.760.-Ft utalással 1.170.-Ft.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:06 SokadikZsolt részére
Igen reális.
arsenaljee | 2015-11-30 13:02
Tisztelt Mazda-Autó!
2011-es, 2.2 - 129 lóerős mazda 6-osom van. Észrevettem, hogy hideg motornál a turbó bitang hangos, természetesen nem használom magas fordulaton hidegben max 2000-es fordulat, de ugye a turbo bekapcsol már 1600-as fordulat körül. Kérdésem az lenne, hogy ez normális ez a hangosabb működés hidegben vagy a turbo kezd meghalni a kocsiban? most 210.000 km van benne, meleg motornál nem hallani semmi furcsa hangot.
galjano | 2015-11-30 12:07
Tisztelt Mazda_Autó!
Nagyon érdekes dolgot produkál 2004-es Mazda 6 2.0 cd sport te autóm. Az alapjárattal már régebb óta voltak apróbb gondjaim, de amí meleg volt ez nem okozott komolyabb gondot. Az alapjárat hidegen nem colt egyenletes, de a motor nem állt le.
Most hogy bejött a hideg (tegnapelőtt 0 fok körüli hőmérséklet) a motor leállt indítás után, lehetett vele menni, de nem volt ereje, alacsonyabb fordulatnál leállt, hosszas indítózásra indult újra. Hazafelé jövet sikerült beállítani kb 1500-as fordulatot, úgy elment, de megállásoknál leállt.
Amint a külső hömérséklet kissé melegedett a hibe enyhült, de az autó nem volt tökéletes, de azért sikerült hazajönni vele.
Ma reggel a garázsban idítva, és a külső melegben (14 fok) működik rendesen, az apróbb hideindítási problémákkal.
Kérdésem az lenne, hogy van-e olyan vezérlőelem az elektronikában, amely a külső hőmérsékletet érzékeli, és befolyásolja a rendszer üzemanyag ellátását, a gyanúm az, hogy ezzel lehet probléma.
Kérem írjanak E-Mailt, ha további részletekere van szükségük.
Köszönettel
Gál János
Sopron