2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mpasztor85 | 2015-12-02 12:02

Tisztelt Mazda-autó!

Egy 2006-os Mazda6 2.3 vásárlása előtt állok. Az autó természetesen külföldről behozott. Kérdésem/kérésem az lenne, hogy tudnának bármilyen információval szolgálni az autóról (utolsó szervíz, akkori km, vezérlés volt-e, ha igen mikor volt cserélve, stb...)?

Alvázszám: JMZGY193671450491

Előre is köszönöm válaszukat!

galjano | 2015-12-01 16:48 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szépen köszönöm az információt.

Gál János

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:29 galjano részére

Első körben az üzemanyag szűrőt kellene kicserélni, ha attól nem lesz javulás, valószínű, hogy a nagynyomású szivattyú szelepe lesz cserés.

Nincs ilyen vezérlőelem.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:25 arsenaljee részére

Nem normális, a turbó se hidegen, se melegen nem adhatna hangot.

Szakemberrel meg kell nézetni, hogy honnan jön a hang.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:23 kacel részére

Meg kell nézni, hogy a termosztát, vagy a hőmérséklet jeladó a hibás.

Igen mindegyik Magyarországon forgalombahelyezett dízel Mazda 6-ban benne van a Webasto kályha, ami ha nem indul valószínű csak blokkolt.      A blokkolás törölhető.

balinnyu | 2015-11-30 19:06 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-autó!!

Nagyon szépen köszönöm, az izzóval kapcsolatos válaszukat :) !! Esetleg,ha megoldható, a folyadékokkal kapcsolatos kérdésemre is tudnának némi információval szolgálni ?? 

Köszönettel : Balázs

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:12 bali részére

Rizs izzó.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:11 barlang részére

Szakszervízbe kell vinni a fogyasztás miatt, mert magas.

A szervízkönyve rendelhető a benko@mazda-auto.hu címen.

Ára 3.200.-Ft+ÁFA + postaköltség.

A postaköltség utánvéttel 1.760.-Ft utalással 1.170.-Ft.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:06 SokadikZsolt részére

Igen reális.

arsenaljee | 2015-11-30 13:02

Tisztelt Mazda-Autó!

2011-es, 2.2 - 129 lóerős mazda 6-osom van. Észrevettem, hogy hideg motornál a turbó bitang hangos, természetesen nem használom magas fordulaton hidegben max 2000-es fordulat, de ugye a turbo bekapcsol már 1600-as fordulat körül. Kérdésem az lenne, hogy ez normális ez a hangosabb működés hidegben vagy a turbo kezd meghalni a kocsiban? most 210.000 km van benne, meleg motornál nem hallani semmi furcsa hangot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó