2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


galjano | 2015-12-01 16:48 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szépen köszönöm az információt.

Gál János

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:29 galjano részére

Első körben az üzemanyag szűrőt kellene kicserélni, ha attól nem lesz javulás, valószínű, hogy a nagynyomású szivattyú szelepe lesz cserés.

Nincs ilyen vezérlőelem.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:25 arsenaljee részére

Nem normális, a turbó se hidegen, se melegen nem adhatna hangot.

Szakemberrel meg kell nézetni, hogy honnan jön a hang.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:23 kacel részére

Meg kell nézni, hogy a termosztát, vagy a hőmérséklet jeladó a hibás.

Igen mindegyik Magyarországon forgalombahelyezett dízel Mazda 6-ban benne van a Webasto kályha, ami ha nem indul valószínű csak blokkolt.      A blokkolás törölhető.

balinnyu | 2015-11-30 19:06 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-autó!!

Nagyon szépen köszönöm, az izzóval kapcsolatos válaszukat :) !! Esetleg,ha megoldható, a folyadékokkal kapcsolatos kérdésemre is tudnának némi információval szolgálni ?? 

Köszönettel : Balázs

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:12 bali részére

Rizs izzó.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:11 barlang részére

Szakszervízbe kell vinni a fogyasztás miatt, mert magas.

A szervízkönyve rendelhető a benko@mazda-auto.hu címen.

Ára 3.200.-Ft+ÁFA + postaköltség.

A postaköltség utánvéttel 1.760.-Ft utalással 1.170.-Ft.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:06 SokadikZsolt részére

Igen reális.

arsenaljee | 2015-11-30 13:02

Tisztelt Mazda-Autó!

2011-es, 2.2 - 129 lóerős mazda 6-osom van. Észrevettem, hogy hideg motornál a turbó bitang hangos, természetesen nem használom magas fordulaton hidegben max 2000-es fordulat, de ugye a turbo bekapcsol már 1600-as fordulat körül. Kérdésem az lenne, hogy ez normális ez a hangosabb működés hidegben vagy a turbo kezd meghalni a kocsiban? most 210.000 km van benne, meleg motornál nem hallani semmi furcsa hangot.

galjano | 2015-11-30 12:07

Tisztelt Mazda_Autó!

Nagyon érdekes dolgot produkál 2004-es Mazda 6 2.0 cd sport te autóm. Az alapjárattal már régebb óta voltak apróbb gondjaim, de amí meleg volt ez nem okozott komolyabb gondot. Az alapjárat hidegen nem colt egyenletes, de a motor nem állt le.

Most hogy bejött a hideg (tegnapelőtt 0 fok körüli hőmérséklet) a motor leállt indítás után, lehetett vele menni, de nem volt ereje, alacsonyabb fordulatnál leállt, hosszas indítózásra indult újra. Hazafelé jövet sikerült beállítani kb 1500-as fordulatot, úgy elment, de megállásoknál leállt. 

Amint a külső hömérséklet kissé melegedett a hibe enyhült, de az autó nem volt tökéletes, de azért sikerült hazajönni vele.

Ma reggel a garázsban idítva, és a külső melegben (14 fok) működik rendesen, az apróbb hideindítási problémákkal.

Kérdésem az lenne, hogy van-e olyan vezérlőelem az elektronikában, amely a külső hőmérsékletet érzékeli, és befolyásolja a rendszer üzemanyag ellátását, a gyanúm az, hogy ezzel lehet probléma.

Kérem írjanak E-Mailt, ha további részletekere van szükségük.

Köszönettel

Gál János

Sopron

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó