2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Jani84 | 2015-12-14 11:17

Tisztelt Mazda Autó! Van egy 2004-es 136 lovas Mazda 6-osom aminél nem megy a webasto. amikor világított a mil lámpa a P0401 mellett B2548-as hibát is írt. Erre aztmondták, hogy a kályha vezérlőjét kellene cserélni. A kérdésem az lenne, hogy mennyibe kerülne ennek a cseréje/javítása?

ali53 | 2015-12-13 22:05 bezeke részére

Most ajánlottak nemrég vásárolt autómhoz alufelnit, ha pár napot tudsz várni, akkor a lemezfelnijeim eladók lesznek.

kos19880409 | 2015-12-11 20:28

Kedves Fórumozók!

egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy milyen hiba okozhatja a 2006 os gyártású 2.0 -es diesel mazda 6-nál azt hogy ha indítani akarom sokat kell indítózni hogy beinduljon de csak akkor marad ugy ha adok rá gázt .... köztben a motor is furcsa hangot ad ki , de 10-20 másodperc után beáll és normálisan indul!

Luddo | 2015-12-09 14:46

Kedves Mazda autó!

2005 mazda 6 diesel 2.0 136 le a Klíma csapágynak illetve tárcsának lehet e bizonyos fordulatszámtól rezgése ami fura hangot ad illetve rezonanciát okoz? kb 2000 től kezdi el.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 14:21 Wirthg részére

Valószínű, hogy a Webasto kályha szaga, ami 7 fok alatt indul be.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 14:18 bereznyak részére

A turbó szabályozó vákumkört kellene végignézni, illetve a turbónyomás érzékelőt ellenörizni.

A tempomat nem opkoz ilyet.

Wirthg | 2015-12-08 22:28

Tisztelt Mazda Auto!

A tulajdonomban van egy Mazda 6 2006 os évjárat Diesel Sportkombi 143le.

A kérdésem a következő lenne

A motor beinditása után a légtérben lehet enyhén koromszagot érezni.

Tudna valaki segiteni mi lehet egyáltalán?honnan jön?

Köszönöm a segítséget előre is.

bereznyak | 2015-12-06 20:03

Tisztelt Mazda Autó, Kedves mindenki.

Mazda 6-om és én az alábbi problémákkal küzdünk. (2006-os 2.0 D, 121 le, DPF)

Autopályán 130-al tempomattal haladva, az autóból elfogy az "erő".

Korábban hibajelzéssel. (Nyíregyházi Mazda szalonban légtömegmérő hibát állapítotak meg, melyet cseréltünk is), de a mai nap újra "élvezhettem", de most hibáajelzés nélkül. Az autó leállítása és újraindítása után az erő visszatér. 

Több szakember is a turbófeltöltőre gyanakodott korábban, de ezt kitakarították, és beállították. Másik "ötlet" az E.G.R, szelep elkoszolódása volt, de az is tisztítva. DPF szürő értékei is rendben. 

Kérdésem, hogy valaki járt már hasonló cipőben és ha igen mi volt a megoldás, valamint a tempomat okozhat-e hasonló hibajelenséget? (Tempomat nélkül nem fordul elő a hiba... )

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv mindenkinek!

nazso1 | 2015-12-05 08:24

Hi! M6 143d 2006-os sportlinehoz mennyiért lehet injektort szerezni? Köszi.

Fecó | 2015-12-04 12:50

Csupán csak jelezném,Varga úr bizonyára emlékszik.

Vettem bontott,de gyári,és jó BCM modult,Pesten,a Dél utcában, 2006-os,F/L M6-hoz,és szerencsémre kaptam is rögtön,egy akkor bontott Hatosból,35.000ft +áfa volt,(így nem kelett az újjat venni 100.000ft környékén),és még 43.000ft volt a javítás,és kiépítek az árban,1 védelmet is,nehogy leégessem megint,1 hibás utánfutóval,esetleg rosszabb történjen..! :)

Eddig ok a Hatos..! :)

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó