2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-12-22 10:11 norbi_85 részére

A korróziós problémákat megelőző javítás elvégzését elvileg fel kell tüntetni a szervízfüzetben.

Alvázszám alapján lehet megmondani, hogy melyik autó milyen mértékben érintett a javításban.

Főleg a törésmentes, vagy legalább szakszerűen, szépen megjavított múltra, a rendszeres szervizeltségre, valós adatokra kell figyelemmel lenni. Technikailag nem igazán van minden egyes autóra érvényes olyan megállapítás, amelyre előzetesen lehet figyelni.

mazda-auto.hu | 2008-12-22 09:35 Digvid részére

Minden bizonnyal vagy érintkezési hiba van, vagy a hangszóró hibásodott meg. Le kell venni az ajtóborítást, és ha esetleg ott minden rendben, akkor tovább kell indulni a hibakeresésben.

norbi_85 | 2008-12-21 17:41

Sziasztok!

hamarosan egy mazda 6 vásárlását tervezzük (diesel 2005 vagy ha lesz jó árban akkor 2006-os évjárat)
természetesen már körülnéztem már a neten mire kell figyelni.

valahol olvastam, hogy egy visszahíváson utólagos korrózióvédelmet kaptak ezek a gépek. Erről tudna valaki pontosabbat mondani? melyik évjárat, hol kell keresni a rá utaló jeleket, hogy el lett végezve stb.

Sokan írták a jobbra húzást mint problémát. Ezeken kívül mire kell figyelni?

Segytségeteket előre is köszönöm.

üdv, Norbi.

Digvid | 2008-12-21 08:15

Sziasztok!
Van egy 2004 es 6-os mazdám,Bose hifi mostanában furcsán viselkedi,mégpedig:mikor cd-t hallgatok,vmikor amikor rájön elkezdenek recsegni a jobb oldali hangszorok,és ki is kapcsolnak,és utána ha jobbra kanyarodok visszakapcsol vagy recsegve visszajön a hangja,balrafordulásnál ismét elhalllgat,megállok ujrainditoma kocsit,jo megint és ujból kezdi,mostanában egyre sürübben,viszont ha átkapcsolom rádióra ott tökéletesen szól minden...........!!!Mi lehet ez ,tapasztalt valaki ilyet már??Köszönöm elöre is!!

Kukac | 2008-12-17 12:12

Llaci: leírta TAP, hogy miért gáz. Mert egy garázsbaálláshoz is bekapcsol a xenon (1-2 percekről van szó), ami nem tesz jót a xenon izzóknak.

Llaci | 2008-12-11 06:31 mazda-auto.hu részére

Kösz a választ, sajnos csak most jöttem vissza a fórumra. A szervizt megnézem, érdekes, hogy a korábbi 6-osnál ezt gomnyomogatással próbálták módosítani (sikerült is eltalálni).
A fogyasztáshoz: Mazda 5 2,0I TX Plus(CD94 EAD kód), LF10662103 motorszám,a motor típusa 2,0L 107 kW, ha jól látom, ez 2,0 MZR motor. S tényleg kiugróan sokat eszik a korábbi 2,0 benzines Mazda 6/626 gépeimhez képest.

Köszi!

Llaci | 2008-12-11 06:24 TAP részére

Sziasztok! Néha nem értem ezt a világítás-problémát. Nekem új 5-ösöm van, ugyanígy müxik, és semmi bajom vele, ugyanis csak ráadott gyújtásnál éled fel a nappali világítás. Tehát, ha rádiózom a kertben, akkor nincs ilyen baj. Még a nyolcvanas évek elején örültünk annak, hogy a Volvo ezt bevezette, akkor közlekedésbiztonsági szenzáció volt, most pedig probléma? Így legalább soha nem felejtjük el bekapcsolni. Inkább még az az érdekes, hogy ez nem egy teljes értékű megoldás, mivel nem kapcsolja fel a műszerfal-világítást stb. Bár ez meg a háttérvilágítási izzók élettartama szempontjából nem baj, hiszen nappal ezekre semmi szükség. Szóval nekem tetxik....

Üdv. LL.

mazda-auto.hu | 2008-12-09 08:34

Körülbelül 2 óra, nagyságrendileg 20000,-Ft.

TAP | 2008-12-08 15:41 mazda-auto.hu részére

Még annyit kérdeznék, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülne és mennyi ideig tartana a kapcsoló beépítése?
TAP

mazda-auto.hu | 2008-12-06 09:02 TAP részére

Az eddig rendelkezésünkre álló infromációk és tapasztalatok alapján, sajnos csak egy külön kapcsoló beszerelésével kivitelezhető.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó