2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Llaci | 2008-11-13 21:33

Nemrég hozzászóltam a Bluetooth-kihangosítóval kapcsolatban. Az elmúlt egy hét tesztelése további siralmas eredményt hozott. A leggondosabb betanítás után is (alapból is elég jó a kiejtésem, tanultam Cambridge-ben is), ha több, mint 7 számot akarok a Phone bookban elhelyezni, rendre hamis számot "hall meg". Szóval katasztrofálisan gyenge. Ugyanakkor biztonsági szempontból kifejezetten hasznos lenne a hangtárcsázás: ez a "primitív" Bluetooth-os eszközökön úgy megy, hogy áttöltöm a telefonkönyvet a telefonból, és utána csak a nevet kell hangtárcsázással rögzíteni.
Ha tudjátok, jelezzétek a balfél fejlesztőknek.

Üdv: Llaci

Oszi | 2008-11-13 19:10 Pepi részére

no comment :) olvass vissza egy keveset ,kulonos tekintettel az en hozzaszolasaimra :) utanna nem valoszinu,hogy meglatogattad volna a mirait :))))

Legmennyiseg mero-nek hivjak a szenzort amirol beszelsz,de annak a hibaja inkabb a check engine - sarga auto kombinaciot szoktak produkalni,de errol pontosan mazda-auto tud nyilatkozni :)

mazda-auto.hu | 2008-11-13 16:50 szabimazda6 részére

Hibakódolvasást kell végeztetni egy hivatalos Mazda szervizben.

szabimazda6 | 2008-11-13 10:15

Sziasztok! Lenne egy kérdésem,ha tudtok segítsetek. Köszi. Mazda 6om van és világít a légzsák lámpám nem rég vettem a gépet és az szeretném zudni van - e valami megoldás, vagy szervíz. A lámpa általában mosás után jön elő és néhány indítás után megszűnik. De tegnap óta kb. 20x adtam rá a gyújtást de nem tűnt el azóta is jelez. Szóval ha volt valakinek hasonló probléma segítsen. Catlakozókat az ülés alatt megvizsgáltam már. Köszi.

Pepi | 2008-11-13 08:58

Tisztelt Szakértő,

Bár laikus vagyok az autószerelést illetően, meglehetősen megdöbbentem, amikor a Mazda-Mirainál egy kb. másfél órás tudományos megközelítés után (mocsári növény LAP-TOP nyomásmérő, motorvezérlő megközelítés) után cirka kétórás Mazda izgatás után óradíj cirka 20000, így mindösszesen csaknem 40000 ruppó kiszámlázása után amit balhé árán lealkudtam 14000-re a következő megállapítások történtek: A hiba a motorvezérlő egységből ered, árajánlat 575000 Ft + ÁFA. Nos ez a jelenlegi műszaki kultúra itt a balkáni feudalizmusban. Tulajdonképpen meg kellett pucolni a légszűrő tetőn lévő érzékelőt.
Technológiai leírás: Először széthúzzuk a hatpólusú csatlakozót 30 secundum, majd a két csillagcsavart kb. közepes bittel kicsavarjuk. 2.5 min. Óvatosan felfelé kihúzzuk az érzékelőt 30 sec. Alkohollal megpucoljuk óvatosan pl. ecsettel az elkormosodott szenzort. 3 min. Azután visszahelyezzük, és felcsavarozzuk, majd összedugjuk a csatlakozót 3 min. Ez összesen csodálkozással együtt 10 min.
Üdv. Pepi

mazda-auto.hu | 2008-11-12 12:06 Pepi részére

Mi kíváncsian várjuk!

Pepi | 2008-11-12 11:24

Kedves Szakértő,
egy áprilisban felvetett problémámmal kapcsolatban szeretném a megoldást leírni, hátha másnak is tudok vele segíteni.(izzítógyertya villogás) a napokban sikerült a problémát megoldanom. Kb.heti ciklusban jött elő ez a gond, és reszetelnem kellett a hibakódot. Unalmasnak találtam, senki nem tudott megoldást, így kénytelen voltam magam rászánni, hogy kisakkozzam az okot. Utólag már nevetségesen egyszerűnek tűnik, és 10 percig tartott a megoldás. Ha esetleg bárki kíváncsi rá, szívesen leírom. Üdv. Pepi.

mazda-auto.hu | 2008-11-05 16:26 aranymives részére

Sajnos nincs viszonyítási alapunk, de olyan határesetnek tűnik a fogyasztás.Elképzelhető, hogy valami miatt hatásfok vesztés van.

aranymives | 2008-11-05 12:23

Igen a guminyomás rendben ,klíma nem ment ,a szél oldalt és kissé hátulról fújt a külső hömérséklet kb:8-10 fok körüli lehetett.Forgalom nyugis volt nem kellett sokat lassítani majd ujra felgyorsítani a kamionok miatt sem .A kérdésekből azt gyanítom nem csak én sokallom a fogyasztást. Érdemes lenne esetleg elvinnem szervízbe megnézetni 111000 km van benne 108000-nál volt olajcsere .Köszönöm a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2008-11-05 08:21 aranymives részére

Guminyomás rendben van? Klíma ment, nem ment? Szélviszonyok milyenek voltak? Sok minden befolyásolja a fogyasztást, főleg egy ilyen kisebb motor esetében.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó