2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-11-13 19:10 Pepi részére

no comment :) olvass vissza egy keveset ,kulonos tekintettel az en hozzaszolasaimra :) utanna nem valoszinu,hogy meglatogattad volna a mirait :))))

Legmennyiseg mero-nek hivjak a szenzort amirol beszelsz,de annak a hibaja inkabb a check engine - sarga auto kombinaciot szoktak produkalni,de errol pontosan mazda-auto tud nyilatkozni :)

mazda-auto.hu | 2008-11-13 16:50 szabimazda6 részére

Hibakódolvasást kell végeztetni egy hivatalos Mazda szervizben.

szabimazda6 | 2008-11-13 10:15

Sziasztok! Lenne egy kérdésem,ha tudtok segítsetek. Köszi. Mazda 6om van és világít a légzsák lámpám nem rég vettem a gépet és az szeretném zudni van - e valami megoldás, vagy szervíz. A lámpa általában mosás után jön elő és néhány indítás után megszűnik. De tegnap óta kb. 20x adtam rá a gyújtást de nem tűnt el azóta is jelez. Szóval ha volt valakinek hasonló probléma segítsen. Catlakozókat az ülés alatt megvizsgáltam már. Köszi.

Pepi | 2008-11-13 08:58

Tisztelt Szakértő,

Bár laikus vagyok az autószerelést illetően, meglehetősen megdöbbentem, amikor a Mazda-Mirainál egy kb. másfél órás tudományos megközelítés után (mocsári növény LAP-TOP nyomásmérő, motorvezérlő megközelítés) után cirka kétórás Mazda izgatás után óradíj cirka 20000, így mindösszesen csaknem 40000 ruppó kiszámlázása után amit balhé árán lealkudtam 14000-re a következő megállapítások történtek: A hiba a motorvezérlő egységből ered, árajánlat 575000 Ft + ÁFA. Nos ez a jelenlegi műszaki kultúra itt a balkáni feudalizmusban. Tulajdonképpen meg kellett pucolni a légszűrő tetőn lévő érzékelőt.
Technológiai leírás: Először széthúzzuk a hatpólusú csatlakozót 30 secundum, majd a két csillagcsavart kb. közepes bittel kicsavarjuk. 2.5 min. Óvatosan felfelé kihúzzuk az érzékelőt 30 sec. Alkohollal megpucoljuk óvatosan pl. ecsettel az elkormosodott szenzort. 3 min. Azután visszahelyezzük, és felcsavarozzuk, majd összedugjuk a csatlakozót 3 min. Ez összesen csodálkozással együtt 10 min.
Üdv. Pepi

mazda-auto.hu | 2008-11-12 12:06 Pepi részére

Mi kíváncsian várjuk!

Pepi | 2008-11-12 11:24

Kedves Szakértő,
egy áprilisban felvetett problémámmal kapcsolatban szeretném a megoldást leírni, hátha másnak is tudok vele segíteni.(izzítógyertya villogás) a napokban sikerült a problémát megoldanom. Kb.heti ciklusban jött elő ez a gond, és reszetelnem kellett a hibakódot. Unalmasnak találtam, senki nem tudott megoldást, így kénytelen voltam magam rászánni, hogy kisakkozzam az okot. Utólag már nevetségesen egyszerűnek tűnik, és 10 percig tartott a megoldás. Ha esetleg bárki kíváncsi rá, szívesen leírom. Üdv. Pepi.

mazda-auto.hu | 2008-11-05 16:26 aranymives részére

Sajnos nincs viszonyítási alapunk, de olyan határesetnek tűnik a fogyasztás.Elképzelhető, hogy valami miatt hatásfok vesztés van.

aranymives | 2008-11-05 12:23

Igen a guminyomás rendben ,klíma nem ment ,a szél oldalt és kissé hátulról fújt a külső hömérséklet kb:8-10 fok körüli lehetett.Forgalom nyugis volt nem kellett sokat lassítani majd ujra felgyorsítani a kamionok miatt sem .A kérdésekből azt gyanítom nem csak én sokallom a fogyasztást. Érdemes lenne esetleg elvinnem szervízbe megnézetni 111000 km van benne 108000-nál volt olajcsere .Köszönöm a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2008-11-05 08:21 aranymives részére

Guminyomás rendben van? Klíma ment, nem ment? Szélviszonyok milyenek voltak? Sok minden befolyásolja a fogyasztást, főleg egy ilyen kisebb motor esetében.

Llaci | 2008-11-05 06:27 mazda-auto.hu részére

Nagyon sajnálom, nem a magyart (ami persze sok vevőnek fog fejfájást okozni), hanem a telefonkönyv áttöltésének a hiányát. Ezt már a legprimitívebb kis Bluetooth-os kihangosítók is tudják, Nem akarjátok ezt javasolni a gyártónak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó