2025. Július 26. Szombat - Anna, Anikó

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-09-22 15:22 Atti77 részére

Érdemes tankolásonként "lenullázni" a computer nullázható adatait, általában ezzel meg is oldódik a probléma.

Atti77 | 2008-09-22 15:09

Az elöbb nem írtam hogy Mazda 6-om van 2004 12 hó.
Vagy mi lehet a bibi,hogy ennyire megtévesztő adatokat ir ki a fed.computer?

Atti77 | 2008-09-22 15:02

Érdeklődnék,hogy normális az amikor kigyulad az üzemanyag színt jelzöm hogy tankoljak,én megnézem hogy meddig tudok még vele elmenni erre kiirja hogy még 250 km-t tudok autózni.Már többször elöfordult és mikor megnéztem a fed.computert midig ilyen "sok" km-t irt ki.
Vagy mi lehet a hiba,nem jó méri az üzemanyagszintet a gép???

mazda-auto.hu | 2008-09-22 11:35 Csabi626 részére

A lambda értéke túl szegény keveréket mutat. Maximum 1,03-as érték lenne ami még elmegy. Ez is utalhat a bajra, de a fehéres kipufogógáz füst, vagy az édeskés szag is. Nem feltétlenül olajos a víz.

Csabi626 | 2008-09-22 09:53 mazda-auto.hu részére

Egy durvább szivárgást már megszüntettünk, ami a bal oldalon lent egy gumicső elöregedése miatt volt, jelenleg kifelé nem tapasztalható ilyesmi.
Ha belső szivárgás van, akkor viszont nem lenne olajos a hűtővíz?
Mi utalhat még arra ha belső szivárgás van?
A lambda értéket elronthatja pl?
Mert jelenleg az is 1,2 körül van, a CO viszont jó.

Üdv : Csabi626

mazda-auto.hu | 2008-09-22 09:13 Csabi626 részére

Valószínűleg a termosztát azért nem nyit, mert levegős a rendszer. Levegőssé pedig azért válhat, mert vízszivárgás van valahol. Nincsenek erre utaló nyomok az autó alatt, esetleg az utastérben? Az is lehet, hogy a motor "eszi" meg a vizet, azaz belső szivárgás van.

Csabi626 | 2008-09-20 12:48

Tisztelt Szakértő!

A típus : 93-as, 626, 2.5/v6
A kérdés :
Van a motor felett 2 nyílása a hűtőrendszernek, ha szembe állok vele, akkor a baloldali (kicsit hátrébb), a kupakot lecsavarva, 20-30 km megtétele után üresnek látszik, a jobboldaliban (a túlfolyós) is elég kevés folyadék van, hiába öntöm fel őket a túlfolyó cső szintjéig.
Az autó nem forralja a vizet, van fűtés is benne, tehát a rendszer valamilyen szinten működik, üzem közben a hőmérő mutatója a függőlegestől kissé jobbra, de még bőven a piros előtt áll be.
A hűtő bal oldali felső vastag vízcsöve forró, a jobb alsó viszont nem túl meleg.
Utal e rendellenességre ez a dolog, lehet hogy a termosztát nem nyit ki rendesen?
Ja, és hosszabb folyamatos haladás után lassítva hallom hogy megy a ventillátor is, aminek szerintem inkább a városi araszolgatás közben kellene bekapcsolnia.

Üdv : Csabi626

mazda-auto.hu | 2008-09-18 09:07 TAP részére

Egy adott autó metál típusú fényezéséhez alkalmazott, a lakkban található szemcsék alakja egyforma, míg a mica fényezéskor használt szemcsék alakja nem egységes, így teljesen más a kétfajta fényezés fényvisszaverése.

TAP | 2008-09-17 16:39

Tisztelt Mazda-Auto!

Mi a lényegi különbség a Mica és a Metál festés között?

Üdvözlettel: TAP

mazda-auto.hu | 2008-09-12 11:38 Digvid részére

A GTA löklap nyílásaiba való betéteken hátulról kicsavarozható a ködlámpák nyílását takaró fedél. Viszont dízel esetén a bal oldali fedélből érdemes kicsavarozni ezt a fedlapot, hogy az intercooler több levegőhöz jusson.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó