2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-09-08 15:52 Anonymous részére
Hidegen a váltóolaj kevésbé folyós, így a részben "elfedi" a tengelykapcsoló nem kellő kiemelését. A tengelykapcsoló szerkezet kiemelése viszont nem lehet hőmérsékletfüggő. Látatlanban nem tudunk többet segíteni. Továbbra is a munkahengerek valamelyikére gyanakszunk.
Anonymous | 2008-09-08 15:10 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése
Tisztelt Mazda szakértő!
Kb fél éve lett cserélve az olaj,és olyan 5000km mentünk vele azóta.Eddig nem volt vele semmi gond,nemrég jelentkezett ez a jelenség.
mazda-auto.hu | 2008-09-08 08:27 picipepe részére
Érdemes lenne egy váltóolaj cserét kipróbálni, azzal változik-e a jelenség. A motor kiszerelése nélkül is ki lehet szerelni a váltót.
mazda-auto.hu | 2008-09-08 08:21 Digvid részére
A Xenon egység ára 44560,-Ft. A varga@mazda-auto.hu címre írott emailben lehet megrendelni, alvázszámmal, címmel, telefonszámmal.
picipepe | 2008-09-07 13:55 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda szakértő!
Ellenőriztük a kuplungmunkahengereket,nem folyik sehol,és nem levegős.A kuplung mindig kemény.Hidegen mindig kiemel rendesen csak melegen nem lehet rendesen váltani.A tárcsa vagy a szerkezet lehet a gond ilyenkor?Elvileg csúszni nem csúszik a kuplung,de melegen nem emel ki.Esetleg fordult már elő ilyen gond a premancy-val A váltót csak a motorral együtt lehet kivenni?Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!
Digvid | 2008-09-06 15:39
Tisztel szakértö
Nekem egy gyári xenon trafo kéne mazda 6 hoz 2004 11 hvai 2.0 diesel!!Mennyibe kerül egy ilyen???Tudnék is rendelni innen,ha van??
mazda-auto.hu | 2008-09-05 11:07
A nyolcszelepesek ebből az időszakból még lehetnek megszakítós gyújtásúak.
Macsesz | 2008-09-05 10:43
z a gondom, hogy a szikra mint olyan teljesen eltünt. Az elosztót szétszedve kiderült, hogy az elektronika ment tönkre, a jeladó rész elméletileg jó. Viszont a trafó már régen villámlott felül, ezek együtt olyan 16000 Ft körül lennének minimum. Ha lenne. A Startautónál ami van is az meg 42e, a Bárdinál 35e de ez sem biztos.
Ezek után fontos lenne tudnom, hogy a 85-87 végéig gyártott 2000-es 8 szelepes Mazdához volt-e megszakítós elosztó? (A 82-es 323-ban olyan van.) Esetleg van -e ilyen eladó valakinek? Vagy bármiféle megoldás ami még kibírható árú?
Minden ötletet örömmel fogadok.
A bontóból ilyen elektronikát (osztófejet) dolgot kihagynám, mert egyrészt nem találtam, másrészt az is bármikor elhalhat ugyan így.
Autó megy szépen, leáll és nem lehet többet beindítani. Éllítólag volt amelyik csak melegen nem ment, hidegen beindult pár percre.
mazda-auto.hu | 2008-09-05 08:38 picipepe részére
Valószínűleg nem old rendesen a tengelykapcsoló. Azt kell kideríteni, hogy ez miért van. A munkahengerekkel van a gond, esetleg levegős, vagy a tengelykapcsolónál van gond.
picipepe | 2008-09-04 19:38
Tisztelt Mazda szakértő!
Egy Mazda Premacyröl lenne szó.2002-es évjárat 2.0-es turbó diesel.A problémám a váltóval van.Amikor elindulok a még hideg autóval akkor simán veszi a sebességeket,de ha megállok valahol,és meleg a motor akkor az 1-est meg a 2-est nehezen veszi,nem reccsen,de nehezen bírom betenni.A kuplung pedál lent fog.Ami még érdekes hogy ezt nem mindig csinálja,valamikor rendesen működik,simán vesz mindent,valamikor meg még a rükvercet sem akarja bevenni.Amúgy nem csúszik a tárcsa rendesen húz.Nem tudom mi lehet a gond.Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!