2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-09-08 15:52 Anonymous részére

Hidegen a váltóolaj kevésbé folyós, így a részben "elfedi" a tengelykapcsoló nem kellő kiemelését. A tengelykapcsoló szerkezet kiemelése viszont nem lehet hőmérsékletfüggő. Látatlanban nem tudunk többet segíteni. Továbbra is a munkahengerek valamelyikére gyanakszunk.

Anonymous | 2008-09-08 15:10 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése

Tisztelt Mazda szakértő!
Kb fél éve lett cserélve az olaj,és olyan 5000km mentünk vele azóta.Eddig nem volt vele semmi gond,nemrég jelentkezett ez a jelenség.

mazda-auto.hu | 2008-09-08 08:27 picipepe részére

Érdemes lenne egy váltóolaj cserét kipróbálni, azzal változik-e a jelenség. A motor kiszerelése nélkül is ki lehet szerelni a váltót.

mazda-auto.hu | 2008-09-08 08:21 Digvid részére

A Xenon egység ára 44560,-Ft. A varga@mazda-auto.hu címre írott emailben lehet megrendelni, alvázszámmal, címmel, telefonszámmal.

picipepe | 2008-09-07 13:55 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda szakértő!
Ellenőriztük a kuplungmunkahengereket,nem folyik sehol,és nem levegős.A kuplung mindig kemény.Hidegen mindig kiemel rendesen csak melegen nem lehet rendesen váltani.A tárcsa vagy a szerkezet lehet a gond ilyenkor?Elvileg csúszni nem csúszik a kuplung,de melegen nem emel ki.Esetleg fordult már elő ilyen gond a premancy-val A váltót csak a motorral együtt lehet kivenni?Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!

Digvid | 2008-09-06 15:39

Tisztel szakértö

Nekem egy gyári xenon trafo kéne mazda 6 hoz 2004 11 hvai 2.0 diesel!!Mennyibe kerül egy ilyen???Tudnék is rendelni innen,ha van??

mazda-auto.hu | 2008-09-05 11:07

A nyolcszelepesek ebből az időszakból még lehetnek megszakítós gyújtásúak.

Macsesz | 2008-09-05 10:43

z a gondom, hogy a szikra mint olyan teljesen eltünt. Az elosztót szétszedve kiderült, hogy az elektronika ment tönkre, a jeladó rész elméletileg jó. Viszont a trafó már régen villámlott felül, ezek együtt olyan 16000 Ft körül lennének minimum. Ha lenne. A Startautónál ami van is az meg 42e, a Bárdinál 35e de ez sem biztos.

Ezek után fontos lenne tudnom, hogy a 85-87 végéig gyártott 2000-es 8 szelepes Mazdához volt-e megszakítós elosztó? (A 82-es 323-ban olyan van.) Esetleg van -e ilyen eladó valakinek? Vagy bármiféle megoldás ami még kibírható árú?

Minden ötletet örömmel fogadok.

A bontóból ilyen elektronikát (osztófejet) dolgot kihagynám, mert egyrészt nem találtam, másrészt az is bármikor elhalhat ugyan így.
Autó megy szépen, leáll és nem lehet többet beindítani. Éllítólag volt amelyik csak melegen nem ment, hidegen beindult pár percre.

mazda-auto.hu | 2008-09-05 08:38 picipepe részére

Valószínűleg nem old rendesen a tengelykapcsoló. Azt kell kideríteni, hogy ez miért van. A munkahengerekkel van a gond, esetleg levegős, vagy a tengelykapcsolónál van gond.

picipepe | 2008-09-04 19:38

Tisztelt Mazda szakértő!
Egy Mazda Premacyröl lenne szó.2002-es évjárat 2.0-es turbó diesel.A problémám a váltóval van.Amikor elindulok a még hideg autóval akkor simán veszi a sebességeket,de ha megállok valahol,és meleg a motor akkor az 1-est meg a 2-est nehezen veszi,nem reccsen,de nehezen bírom betenni.A kuplung pedál lent fog.Ami még érdekes hogy ezt nem mindig csinálja,valamikor rendesen működik,simán vesz mindent,valamikor meg még a rükvercet sem akarja bevenni.Amúgy nem csúszik a tárcsa rendesen húz.Nem tudom mi lehet a gond.Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó