2025. November 9. - Tivadar
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda logó történelem.
Mazda 3 Sedan 2014.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










Anonymous | 2008-09-08 15:10 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése
Tisztelt Mazda szakértő!
Kb fél éve lett cserélve az olaj,és olyan 5000km mentünk vele azóta.Eddig nem volt vele semmi gond,nemrég jelentkezett ez a jelenség.
mazda-auto.hu | 2008-09-08 08:27 picipepe részére
Érdemes lenne egy váltóolaj cserét kipróbálni, azzal változik-e a jelenség. A motor kiszerelése nélkül is ki lehet szerelni a váltót.
mazda-auto.hu | 2008-09-08 08:21 Digvid részére
A Xenon egység ára 44560,-Ft. A varga@mazda-auto.hu címre írott emailben lehet megrendelni, alvázszámmal, címmel, telefonszámmal.
picipepe | 2008-09-07 13:55 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda szakértő!
Ellenőriztük a kuplungmunkahengereket,nem folyik sehol,és nem levegős.A kuplung mindig kemény.Hidegen mindig kiemel rendesen csak melegen nem lehet rendesen váltani.A tárcsa vagy a szerkezet lehet a gond ilyenkor?Elvileg csúszni nem csúszik a kuplung,de melegen nem emel ki.Esetleg fordult már elő ilyen gond a premancy-val A váltót csak a motorral együtt lehet kivenni?Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!
Digvid | 2008-09-06 15:39
Tisztel szakértö
Nekem egy gyári xenon trafo kéne mazda 6 hoz 2004 11 hvai 2.0 diesel!!Mennyibe kerül egy ilyen???Tudnék is rendelni innen,ha van??
mazda-auto.hu | 2008-09-05 11:07
A nyolcszelepesek ebből az időszakból még lehetnek megszakítós gyújtásúak.
Macsesz | 2008-09-05 10:43
z a gondom, hogy a szikra mint olyan teljesen eltünt. Az elosztót szétszedve kiderült, hogy az elektronika ment tönkre, a jeladó rész elméletileg jó. Viszont a trafó már régen villámlott felül, ezek együtt olyan 16000 Ft körül lennének minimum. Ha lenne. A Startautónál ami van is az meg 42e, a Bárdinál 35e de ez sem biztos.
Ezek után fontos lenne tudnom, hogy a 85-87 végéig gyártott 2000-es 8 szelepes Mazdához volt-e megszakítós elosztó? (A 82-es 323-ban olyan van.) Esetleg van -e ilyen eladó valakinek? Vagy bármiféle megoldás ami még kibírható árú?
Minden ötletet örömmel fogadok.
A bontóból ilyen elektronikát (osztófejet) dolgot kihagynám, mert egyrészt nem találtam, másrészt az is bármikor elhalhat ugyan így.
Autó megy szépen, leáll és nem lehet többet beindítani. Éllítólag volt amelyik csak melegen nem ment, hidegen beindult pár percre.
mazda-auto.hu | 2008-09-05 08:38 picipepe részére
Valószínűleg nem old rendesen a tengelykapcsoló. Azt kell kideríteni, hogy ez miért van. A munkahengerekkel van a gond, esetleg levegős, vagy a tengelykapcsolónál van gond.
picipepe | 2008-09-04 19:38
Tisztelt Mazda szakértő!
Egy Mazda Premacyröl lenne szó.2002-es évjárat 2.0-es turbó diesel.A problémám a váltóval van.Amikor elindulok a még hideg autóval akkor simán veszi a sebességeket,de ha megállok valahol,és meleg a motor akkor az 1-est meg a 2-est nehezen veszi,nem reccsen,de nehezen bírom betenni.A kuplung pedál lent fog.Ami még érdekes hogy ezt nem mindig csinálja,valamikor rendesen működik,simán vesz mindent,valamikor meg még a rükvercet sem akarja bevenni.Amúgy nem csúszik a tárcsa rendesen húz.Nem tudom mi lehet a gond.Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!
mazda-auto.hu | 2008-09-04 08:08 bal700 részére
Tönkre nem teszi az alkatrészeket, de ezzel az olajjal nincs kihasználva az elérhető maximális kenési hatásfok.