2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Digvid | 2008-09-11 15:27 mazda-auto.hu részére

És a szélső rácsok csak ködlámpás megoldással vannak,vagy van esetleg zárt rács,mert én nem akarok alulra ködlámpát rakni!!Nekem diesel a kocsi,hogy érted azt hogy bekácsozni??

mazda-auto.hu | 2008-09-11 14:30 Digvid részére

A középső 10e Ft körül van, a szélsők olyan 5e Ft körül. Ha dízel az autó, akkor az intercooler miatt érdemesebb legalább a szélső nyílásokat inkább berácsozni.

Digvid | 2008-09-11 10:07 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!!És még anyit hogy ebbe nincs semilyen rács,mennyi lenne ehhez az összes gyári ha kérnék bele???

Digvid | 2008-09-11 09:29 mazda-auto.hu részére

Elküldtem a képet!!

KÖszönöm

mazda-auto.hu | 2008-09-11 08:59

A "régi" GT első lökhárító jó az F/L előtti és az F/L utáni Mazda6 típusokra is. A sárvédő betét és a lökhárító között marad egy egészen kicsi nyílás a felszerelés után, de azt könnyedén le lehet fedni, mivel kívülről (esztétika)nem látható helyen van. varga@mazda-auto.hu

Digvid | 2008-09-11 08:29

Tisztelt szakértö!!

Egy olyan kérdéem lenne hogy van egy bontott mazda 6 lökháritö amit lehet hoghy megvennék csak nem tudom melyik fajta ez mert nem olyan mint a 2004-esé hanem lehet hogy GT(ami jo lenne)!!Esetleg ha lenne egy olyan email cim ahoya elküldeném a képet és megnézné hogy melyik is ez!!??

Sasad | 2008-09-09 19:44

Köszönöm a választ.Minden kötelező szervizen részt vettemés kb 2 évvel ezelőtt regiszráltak már rozsdásodást és a váltó garanciális cseréjére is sajnos sor került.

mazda-auto.hu | 2008-09-09 08:14 Sasad részére

Gyári utasítás szerint elvégzett javításra van lehetőség, amennyiben az eddigi kötelező szervizek, illetve karosszéria átvizsgálások megtörténtek. Javításon kívüli lehetőségekről nem tudunk.

Sasad | 2008-09-09 07:25

Mi a teendőm ha 6 év után kiderül, hogy nagyon sok rozsdásodás van a MAZDA 6 tip. kocsimon? Milyen lehetőségeim vannak a javításon kívül?

mazda-auto.hu | 2008-09-08 15:52 Anonymous részére

Hidegen a váltóolaj kevésbé folyós, így a részben "elfedi" a tengelykapcsoló nem kellő kiemelését. A tengelykapcsoló szerkezet kiemelése viszont nem lehet hőmérsékletfüggő. Látatlanban nem tudunk többet segíteni. Továbbra is a munkahengerek valamelyikére gyanakszunk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó