2025. Június 24. Kedd - Iván

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


petya83 | 2009-01-27 16:20

2003-2004-es évjáratú mazda 6 diesel (CD TE, CDH TE) sportkombi vásárlása előtt állok és érdeklődnék, hogy a hirdetésekben a futott km adatokat a mazda márkaszervízekben le tudják-e ellenőrizni és ennek kb. mennyi a költsége? A feltüntetett 80000- és 120000-km számomra nem tűnik hihetőnek egy ennyidős autónál. Melyek azok az kötelező ellenőrzések, valamint azok az alkatrészek,amelyeket 5-6 év körül, illetve a fenti futott km függvényében esedékesek(pl. vezérműszíj csere stb.) Szívesen fogadok bármilyen további hasznos tanácsot a használtautó autóvásárlással kapcsolatban.

Előre is köszönöm a választ.

Csabi626 | 2009-01-19 14:52 mazda-auto.hu részére

A két "normál" eret visszakötöttem a csatlakozóba, a kábelkötegből kijövő vezetékek közül az egyik árnyékolt vezeték, ennek árnyékolása ki is csengethető a testre, jelenlegi álláspontom szerint a "pucér" sodrott ér is árnyékolás lehet, de ezt nem kötöttem be sehová. A két "normál" ér egyébként a csatlakozó után bemegy a hengersorok közé a blokkba, amennyire utána lehet látni...
Így jelenleg "fülre-szemre" rendben van az autó, de úgy néz ki, hogy hamarosan tudok szerezni egy garnitúra gyári gyertyakábelt a toldottak helyett (merthogy azok is megrágatottak...).

mazda-auto.hu | 2009-01-19 08:31 Csabi626 részére

Meg kellene találnod a helyét, így látatlanban sajnos nem tudjuk megmondani.

Csabi626 | 2009-01-17 19:58 mazda-auto.hu részére

Jelenleg én vagyok a szerelő :)
De azért köszi.

mazda-auto.hu | 2009-01-17 09:21 szinyiviki részére

1.Szét lehet szedni a lámpát. Az angyalszem gyűrűk beszerelésénél is szét kell szedni a fényszórókat. 2. Egy xenonos első lámpatest 137592,-Ft.

szinyiviki | 2009-01-16 18:20

Mit javasolnátok a xenon búrával kapcsolatban(amit az előző cikkemben kérdeztem)? A lámpabúra levehet-e, ki lehet-e takarítani a benne keletkezett "füstrárát"? Milyen árba kapható a gyári xenon lámpabúra?

szinyiviki | 2009-01-15 17:40

Válaszodat köszönöm. Ha valaki tudna még valamit írni a kérdésemhez írjon.

mazda-auto.hu | 2009-01-15 15:53 szinyiviki részére

A xenon izzó hosszabban benyúlik a lámpatestbe, mint az eredeti H1-es izzó, ebből kifolyólag valószínűleg túl közel van valamihez, ami a hő hatására enyhe "füstpárát" bocsájt ki. Ez a füst pedig lerakódik a búrára. Vigasztalásul némi esélye lehet annak, hogy előbb utóbb megszűnik a füstölés, de nem biztos.

mazda-auto.hu | 2009-01-15 15:42 Csabi626 részére

A csupasz sodrott szál minden bizonnyal testelés lehet. Látatlanban megmondani, hogy mi hol volt, igen nehéz lenne. Egy szerelő valószínűleg gyorsan meg tudja oldani a problémát.

Csabi626 | 2009-01-15 15:03

Még annyit fűznék hozzá, amit azóta vettem észre, hogy a csatlakozó csak a rögzítés miatt van a blokkon, nem abból jön ki..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó