2025. Június 24. Kedd - Iván
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
petya83 | 2009-01-27 16:20
2003-2004-es évjáratú mazda 6 diesel (CD TE, CDH TE) sportkombi vásárlása előtt állok és érdeklődnék, hogy a hirdetésekben a futott km adatokat a mazda márkaszervízekben le tudják-e ellenőrizni és ennek kb. mennyi a költsége? A feltüntetett 80000- és 120000-km számomra nem tűnik hihetőnek egy ennyidős autónál. Melyek azok az kötelező ellenőrzések, valamint azok az alkatrészek,amelyeket 5-6 év körül, illetve a fenti futott km függvényében esedékesek(pl. vezérműszíj csere stb.) Szívesen fogadok bármilyen további hasznos tanácsot a használtautó autóvásárlással kapcsolatban.
Előre is köszönöm a választ.
Csabi626 | 2009-01-19 14:52 mazda-auto.hu részére
A két "normál" eret visszakötöttem a csatlakozóba, a kábelkötegből kijövő vezetékek közül az egyik árnyékolt vezeték, ennek árnyékolása ki is csengethető a testre, jelenlegi álláspontom szerint a "pucér" sodrott ér is árnyékolás lehet, de ezt nem kötöttem be sehová. A két "normál" ér egyébként a csatlakozó után bemegy a hengersorok közé a blokkba, amennyire utána lehet látni...
Így jelenleg "fülre-szemre" rendben van az autó, de úgy néz ki, hogy hamarosan tudok szerezni egy garnitúra gyári gyertyakábelt a toldottak helyett (merthogy azok is megrágatottak...).
mazda-auto.hu | 2009-01-19 08:31 Csabi626 részére
Meg kellene találnod a helyét, így látatlanban sajnos nem tudjuk megmondani.
Csabi626 | 2009-01-17 19:58 mazda-auto.hu részére
Jelenleg én vagyok a szerelő :)
De azért köszi.
mazda-auto.hu | 2009-01-17 09:21 szinyiviki részére
1.Szét lehet szedni a lámpát. Az angyalszem gyűrűk beszerelésénél is szét kell szedni a fényszórókat. 2. Egy xenonos első lámpatest 137592,-Ft.
szinyiviki | 2009-01-16 18:20
Mit javasolnátok a xenon búrával kapcsolatban(amit az előző cikkemben kérdeztem)? A lámpabúra levehet-e, ki lehet-e takarítani a benne keletkezett "füstrárát"? Milyen árba kapható a gyári xenon lámpabúra?
szinyiviki | 2009-01-15 17:40
Válaszodat köszönöm. Ha valaki tudna még valamit írni a kérdésemhez írjon.
mazda-auto.hu | 2009-01-15 15:53 szinyiviki részére
A xenon izzó hosszabban benyúlik a lámpatestbe, mint az eredeti H1-es izzó, ebből kifolyólag valószínűleg túl közel van valamihez, ami a hő hatására enyhe "füstpárát" bocsájt ki. Ez a füst pedig lerakódik a búrára. Vigasztalásul némi esélye lehet annak, hogy előbb utóbb megszűnik a füstölés, de nem biztos.
mazda-auto.hu | 2009-01-15 15:42 Csabi626 részére
A csupasz sodrott szál minden bizonnyal testelés lehet. Látatlanban megmondani, hogy mi hol volt, igen nehéz lenne. Egy szerelő valószínűleg gyorsan meg tudja oldani a problémát.
Csabi626 | 2009-01-15 15:03
Még annyit fűznék hozzá, amit azóta vettem észre, hogy a csatlakozó csak a rögzítés miatt van a blokkon, nem abból jön ki..