2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-01-29 12:42 pisti150 részére

A motortérben nézted a főbiztosítékokat?

pisti150 | 2009-01-29 09:47

Nekem mazda 626d 1985-ös van egyszerüen elment a tompitottam ,meg a fényszoróm is.néztem a biztiket is jók,de viszont feszültség nem megy le a világitásra. A parkir meg müködik.

mazda-auto.hu | 2009-01-28 08:38 petya83 részére

1.Amennyiben nem magyarországi az autó, akkor 2005.07 előtti gyártás esetén nem tudjuk leellenőrizni a futásteljesítményt. Ha Magyarországon vásárolt az autó, akkor elvileg lehet támpontokat szerezni a hiteles futásteljesítmény megállapításához akkor is, ha 2005,07 előtti az autó, de persze ehhez az kell, hogy korábban folyamatosan Mazda márkaszervizben szervizeltették. 2. A dízel Mazda6-ok esetében 120000km-nél esedékes a nagyszerviz, melyet ha teljesen szakszerűen végeznek, akkor kb.:230-250000Ft. Az autóban a gyári előírás szerint 20000km-enként kell motorolajat és szűrőt cserélni, 100e km-nél váltóolajat és fagyállót (v.4év), 60e-nél gázolajszűrőt. A levegő és pollenszűrő cseréje 20-40e km-enként esedékes.

petya83 | 2009-01-27 16:20

2003-2004-es évjáratú mazda 6 diesel (CD TE, CDH TE) sportkombi vásárlása előtt állok és érdeklődnék, hogy a hirdetésekben a futott km adatokat a mazda márkaszervízekben le tudják-e ellenőrizni és ennek kb. mennyi a költsége? A feltüntetett 80000- és 120000-km számomra nem tűnik hihetőnek egy ennyidős autónál. Melyek azok az kötelező ellenőrzések, valamint azok az alkatrészek,amelyeket 5-6 év körül, illetve a fenti futott km függvényében esedékesek(pl. vezérműszíj csere stb.) Szívesen fogadok bármilyen további hasznos tanácsot a használtautó autóvásárlással kapcsolatban.

Előre is köszönöm a választ.

Csabi626 | 2009-01-19 14:52 mazda-auto.hu részére

A két "normál" eret visszakötöttem a csatlakozóba, a kábelkötegből kijövő vezetékek közül az egyik árnyékolt vezeték, ennek árnyékolása ki is csengethető a testre, jelenlegi álláspontom szerint a "pucér" sodrott ér is árnyékolás lehet, de ezt nem kötöttem be sehová. A két "normál" ér egyébként a csatlakozó után bemegy a hengersorok közé a blokkba, amennyire utána lehet látni...
Így jelenleg "fülre-szemre" rendben van az autó, de úgy néz ki, hogy hamarosan tudok szerezni egy garnitúra gyári gyertyakábelt a toldottak helyett (merthogy azok is megrágatottak...).

mazda-auto.hu | 2009-01-19 08:31 Csabi626 részére

Meg kellene találnod a helyét, így látatlanban sajnos nem tudjuk megmondani.

Csabi626 | 2009-01-17 19:58 mazda-auto.hu részére

Jelenleg én vagyok a szerelő :)
De azért köszi.

mazda-auto.hu | 2009-01-17 09:21 szinyiviki részére

1.Szét lehet szedni a lámpát. Az angyalszem gyűrűk beszerelésénél is szét kell szedni a fényszórókat. 2. Egy xenonos első lámpatest 137592,-Ft.

szinyiviki | 2009-01-16 18:20

Mit javasolnátok a xenon búrával kapcsolatban(amit az előző cikkemben kérdeztem)? A lámpabúra levehet-e, ki lehet-e takarítani a benne keletkezett "füstrárát"? Milyen árba kapható a gyári xenon lámpabúra?

szinyiviki | 2009-01-15 17:40

Válaszodat köszönöm. Ha valaki tudna még valamit írni a kérdésemhez írjon.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó