2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


man200 | 2009-04-23 12:14

Tisztelt Szakértő! Mazda 6 RF5C motoros autom kuplung benyomásakor,2-3 kattanás hallható a kuplungházból álló motornál.Olyan a hangja mit a körömcsipesznek.Járó motornál nem hallható.Fordulaton 2000-3000-nél kicsit remeg a pedál váltáskor hangj is van,néha erősebben is hallható menet közben. Mi lehet a gond? 2005.07.-i az autó 56000 KM van benne,kíméletesen használtam.Természetes dolog hogy a befecskendező hajtósabb menet után, alapjáraton szabályozza magát. Erősebb kopogósabb a járása 15-30 másodpercig utána visszaáll rendes diesel hangra.Üdvözlettel: MAN 200

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:23 picipepe részére

Elképzelhető, hogy csak a gázolajszűrő van eltömődve, de sok minden más is okozhatja a problémát. Látni kellene az autót, illetve a motorteret. A mai modern autók esetében egyébként célszerű egy hibakód olvasással kezdeni a probléma megoldását.

picipepe | 2009-04-18 08:16

Tisztelt Szakértő!
Egy Mazda Premacy 2.0td-röl lenne szó.2002-es.Olyan probléma van vele,hogy menet közben néha erőtlenné válik.Megy az autó,de ha a gázra lépek nincs semmilyen megszokott gyorsulás.Ezt néha csinálja,egy darabig aztán megy rendesen minden gond nélkül.Mi lehet a gond?Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2009-04-16 08:55 Csabi626 részére

A 2,5 V6-os motor kábeleinek 20C fokon 16 kOhm ellenálásúnak kell lenni méterenként. Ebből a gyári adatból ki lehet számolni az egyes kábelek optimális ellenállását.

A korábbi gyújtási rendszerek kb.: 12000V-os gyújtási feszültségéhez elegendőek voltak a réz, alumínium, acél vezetőjű kábelek. Viszont ha egy újabb generációs, lényegesen nagyobb feszültségű rendszerben ilyen kábeleket használunk, akkor azok gyakorlatilag rádió adóként működnek, zavarva a rádiót, esetlegesen az autó vezérlő elektronikáját, illetve előfordulhat, hogy nem a gyertya fog szikrázni, hanem a kábel és a motor között fog "ív" keletkezni. Ezért az új nagyfeszültségű rendszerekhez nagyobb ellenállású, például szénnel impregnált üvegszál kábeleket alkalmaznak. Ezek viszont jóval sérülékenyebbek lehetnek, mint a korábban alkalmazott társaik. Nem véletlen, hogy egyre gyakoribb a közvetlenül a gyertyákra szerelt gyújtótrafó.

Csabi626 | 2009-04-15 12:43

Tisztelt Szakértő!

93-as 626, 2.5/v6-os autó gyertyakábeleinek az ellenállására lennék kíváncsi, illetve arra, hogy mi a különbség a rézvezetékes, és a szénszálas kábel között (az esetleges ellenálláskülönbségen kívül).
A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-04-14 08:20 Pety részére

Sok minden lehet. Első körben kismértékű tömítetlenségre gondolnánk a légtömegmérő és a hengerfej közötti szakaszon valahol, de az is lehet, hogy csak a fojtószelep környékét meg kell takarítani.

Pety | 2009-04-13 18:23

Tisztelt szakértő!
Egy 98-as évjáratu,1,5 ös,323f-es Mazdám van. A kocsi alapjárata folyamatosan ingadozik miután a motor bemelegedett,néha még le is fullad az autó. Ha bekapcsolom a klímát,az alapjárat helyreáll. Egyszer már kicseréltem az alapjárati motort,mert az előzővel is ez volt a gond azzal a különbséggel,hogy a klíma bekapcsolásánál lefulladt. Nem értem mivel lehet a gond. Segítségét előre is köszönöm!

MPS Zo | 2009-03-30 19:55

Köszönöm szépen!

mazda-auto.hu | 2009-03-30 09:50 MPS Zo részére

Olajszűrő 3159,-Ft, pollenszűrő 10996,-, levegőszűrő 9732,-Ft, motorolaj 34900,-Ft, MES 4200,-Ft, munkadíj: 11880,-Ft.
A digitális szervizkönyv egyik lényege, hogy bizonyosságot ad arról, hogy az adott autó a megfelelő gyári Mazda alkatrészekkel van karbantartva. Az egyik lényegét vesztené el a DSR ha nem gyári alkatrészek cseréje is bejegyzésre kerülne.

mazda-auto.hu | 2009-03-30 09:41 vl részére

Sárfogó gumi, vagy sárvédő. Mindkettőt be lehet szerezni akár tőlünk is. Futárral tudunk szállítani. Árajánlat adásához alvázszám szükséges

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó