2025. Május 4. - Mónika

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


wolf179 | 2009-02-20 21:06

hali.van egy MX-3 v6 os mazdám 1992-es. Az a baj,hogy ugrál az alpjáratom és mostanában menetközben leál és ujrakel inditani a lápa elött álok és lefulad. nemtudom milehet a baja!

DOXA | 2009-02-20 19:18 mazda-auto.hu részére

T.mazda-auto.hu!
Köszönöm szépen a válaszukat. :)doxa

ragaszkodó | 2009-02-20 10:38

Köszi szépen a választ,most olvastam el.

mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:59 ragaszkodó részére

A 15V feletti értékek nem nevezhetőek ideálisnak, de még nem teszik tönkre az akkumulátort.

mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:34 DOXA részére

Normál H1 szett megfelelő.

mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:30 sance részére

30-as melegoldali jelzésű olaj, így a hidegoldali védelemre is figyelve 0w-30 vagy 5w-30-as motorolaj.

ragaszkodó | 2009-02-19 23:03

Tisztelt szakértő.Köszönöm előző kérdésemre a válaszát.Az autóm 626-os, 2000cm3 -es diesel,1988-as kiadású jmzgd alvázszámú.Lehet-e az akku feszültség üzem közben terhelés nélkül max 15-15,2V.teljes terheléssel 14,6V?Vagy vége a feszültségszabályznak?

DOXA | 2009-02-19 16:51

Tisztelt Szakértő!

Számomra igen kedves 2007, áprilisi mazda 6 mzr-cd 143 dpf-be szeretnék xenon világítást.
A kérdésem: az autómba simát,vagy CANBUS rendszerűt kell telepíteni? ( tudom, magasságállítás és fényszórómosó is kell)
Köszönettel: doxa

sance | 2009-02-19 16:26

Szakértö Ur.

Olajcsere elött áll 2003-as diesel mazda 6-om.
Melyik lenne a legalkalmasabb bele?

köszönöm válaszát

mazda-auto.hu | 2009-02-19 09:13 ragaszkodó részére

Az izzítógyertyák rendben vannak? A betolás, vagy behúzás egy dízel esetében igen kockázatos, mivel könnyen át tud ugrani vezérlés. Sajnos ehhez a típushoz nincs könyvünk, így látatlanban nem tudjuk megmondani az elektronika helyét.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó