2025. Június 24. Kedd - Iván

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pogi | 2009-05-05 20:45

Tisztelt szakértő!
626 2D 91. ventilátoros az autó.Bárdi és az Unix program :ventilátornak hozza a 85-90 fok,ill a 92-97 fokot.Most a 85-90 fokos van benne de sűrűn megy a ventilátor de még nincs is hőség? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:11 pogi részére

Amennyiben egy ventillátoros az autó akkor jó a 90C fokos, ha két ventillátoros, akkor az egyiknek 90-91C, a másiknak 97C fokos a kapcsoló gombája.

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:07 pogi részére

Sajnos erre a kérdésre itt a fórumon nem adhatom meg a választ, de személyesen, a szíjcsere egyértelmű igazolása esetén tudunk segíteni.

pogi | 2009-05-01 20:36

Tisztelt szakerto! 626 2D, 91. Huto ventilator gombat sikeresen letortem. Programokba dieselhez 85-90 fokot irnak. Letezik 92-97 fok. Melyik belevalo? Koszonom

pogi | 2009-05-01 20:31

Tisztelt szakerto! 626 2.0D, 91-es. Gyari kozpontizar kapcsolasi rajzra lenne szuksegem. Mostani allapot - csomagtarto ajtot vezerli,ajtokat nem. Koszonom

pogi | 2009-05-01 20:26

Tisztelt szakerto! Mazda 626 2.0D, 1991. Hogyan lehet kinullazni vezermuszij csere figyelmezteto kontrol lampat? Koszonom

mazda-auto.hu | 2009-04-28 08:09 Dergi részére

Ennél az évjáratnál már egyáltalán nem jellemző a henger repedés. Ezért elsősorban hengerfej tömítésre, vagy a hengerfejre gondolunk mi is. Egy ötlet: Gyári tömítés lett alkalmazva?

Dergi | 2009-04-27 16:46

Mazda E2200. Válasz
Semmit nem emelkedik a víznek a hőmérséklete, csak akkor ugrik meg, ha már kevés benne a víz. Ha sík terepen megyünk, akkor többezer km-t is el lehet menni vele és nem megy el belőle a víz
Egyébként az autó 1999-es és nem szervókormányos.
Válaszát előre is köszönöm:
Dergi

mazda-auto.hu | 2009-04-27 15:18

Kérdés, hogy drasztikusan emelkedik-e ilyenkor a vízhőmérséklet, vagy nem annyira jelentős a hőmérséklet emelkedés, csak egyszerűen nyomja ki a vizet a rendszer.
Amennyiben a második eset áll fenn, akkor valószínűleg hajszálrepedés van valamelyik henger hüvelyen. Persze ez csak 1997 előtti évjáratú autó esetében lehet igaz.

Dergi | 2009-04-27 14:57

Tisztelt Szakértő!
E2200-as mazdámon most lett a hengerfej felújítva, síkba köszörülve, stb., de most is tolja ki a kiegyenlítő tartálynál a vizet, de csak akkor, ha emelkedőn megyünk fel. sík úton ezt nem csinálja. A hengerfejet megnézték nyomás alatt is és nem találtak repedést.
Kérem segítsen, hogy mi lehet a probléma.
Köszönettel: Dergi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó