2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:11 pogi részére

Amennyiben egy ventillátoros az autó akkor jó a 90C fokos, ha két ventillátoros, akkor az egyiknek 90-91C, a másiknak 97C fokos a kapcsoló gombája.

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:07 pogi részére

Sajnos erre a kérdésre itt a fórumon nem adhatom meg a választ, de személyesen, a szíjcsere egyértelmű igazolása esetén tudunk segíteni.

pogi | 2009-05-01 20:36

Tisztelt szakerto! 626 2D, 91. Huto ventilator gombat sikeresen letortem. Programokba dieselhez 85-90 fokot irnak. Letezik 92-97 fok. Melyik belevalo? Koszonom

pogi | 2009-05-01 20:31

Tisztelt szakerto! 626 2.0D, 91-es. Gyari kozpontizar kapcsolasi rajzra lenne szuksegem. Mostani allapot - csomagtarto ajtot vezerli,ajtokat nem. Koszonom

pogi | 2009-05-01 20:26

Tisztelt szakerto! Mazda 626 2.0D, 1991. Hogyan lehet kinullazni vezermuszij csere figyelmezteto kontrol lampat? Koszonom

mazda-auto.hu | 2009-04-28 08:09 Dergi részére

Ennél az évjáratnál már egyáltalán nem jellemző a henger repedés. Ezért elsősorban hengerfej tömítésre, vagy a hengerfejre gondolunk mi is. Egy ötlet: Gyári tömítés lett alkalmazva?

Dergi | 2009-04-27 16:46

Mazda E2200. Válasz
Semmit nem emelkedik a víznek a hőmérséklete, csak akkor ugrik meg, ha már kevés benne a víz. Ha sík terepen megyünk, akkor többezer km-t is el lehet menni vele és nem megy el belőle a víz
Egyébként az autó 1999-es és nem szervókormányos.
Válaszát előre is köszönöm:
Dergi

mazda-auto.hu | 2009-04-27 15:18

Kérdés, hogy drasztikusan emelkedik-e ilyenkor a vízhőmérséklet, vagy nem annyira jelentős a hőmérséklet emelkedés, csak egyszerűen nyomja ki a vizet a rendszer.
Amennyiben a második eset áll fenn, akkor valószínűleg hajszálrepedés van valamelyik henger hüvelyen. Persze ez csak 1997 előtti évjáratú autó esetében lehet igaz.

Dergi | 2009-04-27 14:57

Tisztelt Szakértő!
E2200-as mazdámon most lett a hengerfej felújítva, síkba köszörülve, stb., de most is tolja ki a kiegyenlítő tartálynál a vizet, de csak akkor, ha emelkedőn megyünk fel. sík úton ezt nem csinálja. A hengerfejet megnézték nyomás alatt is és nem találtak repedést.
Kérem segítsen, hogy mi lehet a probléma.
Köszönettel: Dergi

mazda-auto.hu | 2009-04-23 14:51 man200 részére

1.Egy kis zsír hiányzik a kuplung munkahehger tüskéje és a kinyomócsapágy karja közül.
2.Elképzelhető, hogy a kettős tömegű lendkerék már nem az igazi.
3. A hűtőventillátor kapcsolásától, klímától függően lehetséges.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó