2025. Június 24. Kedd - Iván
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-02-02 09:52 acedece részére
Mazda6 F/l 1.8i 20000km: olajszűrő-2950,-Ft, motorolaj-22080,-, levegőszűrő-8670,-, munkadíj-11880,-Ft, MES:4200,- ft
acedece | 2009-02-02 09:38
Bár innen nem sikerült választ kapnom a Mazda6 1.8.i 20 000km-es szerviz költéseit illetően.Más szerviz azonban tájékoztatott. Miután itt a fórumban olvastam mások érdeklődését is efelől, ezért leírom,hogy br.65 000 ft.
mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:24 ceruza részére
A Mazda 323 fórumban válaszoltunk.
ceruza | 2009-01-31 18:05
Sziasztok!Nemrégiben vásároltam egy 323 91 es 1.6 os 16v karburátoros mazdát,és olyan problémám van vele hogy ha jobban odalápek neik akkor ledadog és valamikor le is áll!De ezt inkább csak terhelés alatt csinálja szóval üresbe csak ritkán!
Erre lennék kiváncsi hogy ennek mi lehet az oka??Pl:gyújtás,benzin,vagy valami vákumos szirszarral lehet a gond esetleg összedolgozik a viz meg az olaj vhol nagyobb fordulatnál és nem tudja elrobbantani a dolgokat ?vagy mi lehet a gond vele?Válaszotokat is elöre köszönöm!Üdv
acedece | 2009-01-31 17:25
Köszönöm a választ!
És megkérdezném még egyszer:A 20 000-es szervíz költségei felől. Az autó júliusban volt egy éves.Sajnos a hagyaték lezárásáig nem volt lehetőség az ügyeket intézni.
mazda-auto.hu | 2009-01-31 11:32 acedece részére
Az autóra 3 év vagy 100000 km a garancia. Ha nem túl régen volt egy éves, akkor még érvényes maradhat a garancia. Egyébként a garancián túl is érdemes az autót márkaszervizben szervizeltetni. Ennek több oka is van: 1. A Mazda új nyilvántartó rendszerében minden egyes szervizeléskor ellenőrizni tudjuk alvázszám alapján, hogy milyen, a gyárból érkező utasítások, szervizakciók vonatkoznak az autójára. Ezt egy márkától független szerviz nem teheti meg. Ráadásul ezek az akciók az esetek 99%-ban csak akkor térítésmentesek, ha az autót minden kötelez szervizét Mazda szervizben végeztette. 2. A Mazda szerelők évente többször továbbképzésen vesznek részt, hogy naprakész információkkal rendelkezzenek a Mazda típusok ismeretében. Ugyanez igaz a szinte napi rendszerességgel frissített Mazda szerviz számítógépre, mely a javítások "jobb keze." 3. A vezetett szervizkönyvnek egyre nagyobb jelentősége van az autó újraeladásakor. Ráadásul az Ön autója már ún. digitális szervizkönyvvel rendelkezik, melyet csak hivatalos Mazda márkaszervizben lehet kezelni. 4. A digitális szervizkönyvben csak a bizonyítottan kiváló minőségű gyári alaktrészekkel elvégzett javításokat tudjuk rögzíteni. 5. Csak a Mazda szervizben lehet meghosszabbítani a ún. MES segélyszolgálati kártyát, mely éjjel-nappal, itthon-külföldön segítséget garantál baj esetén.
Honlapunk indulása óta ragaszkodunk hozzá, hogy sem jót, sem rosszat nem írunk más szervizekről. Ilyen kérdésekben a fórumtagok tudnak inkább segíteni.
acedece | 2009-01-30 19:31
Kedves Mazda-auto!
Örököltem egy 2007-es Mazda6 1.8. Active típusú autót.Még nem volt szervizelve.Jelenleg 20201 km van benne.A kérdésem a következő volna:Mivel elmúlt egy éves az autó, azt hiszem már nem garanciális.Így is kötelező a márka szervízbe vinni a 20 000-es re?A másik kérdésem a 20 000km es szervíz költségeire vonatkozik.Sajnos elég sok rossz tapasztalat van a "márka"szervizek árai és megbízhatóságát illetően.Nem ritka fórum bejegyzés, hogy sok ezer forinttal olcsóbban lehet beszerezni egyéb üzletekből a szükséges szűrőket és az olajat is.Sajnos arról is olvastam, hogy vagy egyáltalán nem cserélték, vagy csak részben tették a drága olajat a motorba. Őn melyik szervízet javasolná. Budapestiek vagyunk.
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-01-29 12:42 pisti150 részére
A motortérben nézted a főbiztosítékokat?
pisti150 | 2009-01-29 09:47
Nekem mazda 626d 1985-ös van egyszerüen elment a tompitottam ,meg a fényszoróm is.néztem a biztiket is jók,de viszont feszültség nem megy le a világitásra. A parkir meg müködik.
mazda-auto.hu | 2009-01-28 08:38 petya83 részére
1.Amennyiben nem magyarországi az autó, akkor 2005.07 előtti gyártás esetén nem tudjuk leellenőrizni a futásteljesítményt. Ha Magyarországon vásárolt az autó, akkor elvileg lehet támpontokat szerezni a hiteles futásteljesítmény megállapításához akkor is, ha 2005,07 előtti az autó, de persze ehhez az kell, hogy korábban folyamatosan Mazda márkaszervizben szervizeltették. 2. A dízel Mazda6-ok esetében 120000km-nél esedékes a nagyszerviz, melyet ha teljesen szakszerűen végeznek, akkor kb.:230-250000Ft. Az autóban a gyári előírás szerint 20000km-enként kell motorolajat és szűrőt cserélni, 100e km-nél váltóolajat és fagyállót (v.4év), 60e-nél gázolajszűrőt. A levegő és pollenszűrő cseréje 20-40e km-enként esedékes.