2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:34 DOXA részére

Normál H1 szett megfelelő.

mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:30 sance részére

30-as melegoldali jelzésű olaj, így a hidegoldali védelemre is figyelve 0w-30 vagy 5w-30-as motorolaj.

ragaszkodó | 2009-02-19 23:03

Tisztelt szakértő.Köszönöm előző kérdésemre a válaszát.Az autóm 626-os, 2000cm3 -es diesel,1988-as kiadású jmzgd alvázszámú.Lehet-e az akku feszültség üzem közben terhelés nélkül max 15-15,2V.teljes terheléssel 14,6V?Vagy vége a feszültségszabályznak?

DOXA | 2009-02-19 16:51

Tisztelt Szakértő!

Számomra igen kedves 2007, áprilisi mazda 6 mzr-cd 143 dpf-be szeretnék xenon világítást.
A kérdésem: az autómba simát,vagy CANBUS rendszerűt kell telepíteni? ( tudom, magasságállítás és fényszórómosó is kell)
Köszönettel: doxa

sance | 2009-02-19 16:26

Szakértö Ur.

Olajcsere elött áll 2003-as diesel mazda 6-om.
Melyik lenne a legalkalmasabb bele?

köszönöm válaszát

mazda-auto.hu | 2009-02-19 09:13 ragaszkodó részére

Az izzítógyertyák rendben vannak? A betolás, vagy behúzás egy dízel esetében igen kockázatos, mivel könnyen át tud ugrani vezérlés. Sajnos ehhez a típushoz nincs könyvünk, így látatlanban nem tudjuk megmondani az elektronika helyét.

ragaszkodó | 2009-02-18 11:15

Tisztelt szakértő.A saját autómról van szó.MAZDA 626 2000 cm3-es diesel.1988-as gyártmány jmzgd alvázszám.Nem volt jó a töltésem,az izzítóelektronika menet közben folyton kapcsolgatja a relait,índításkor néha csak felvillan az izzítást jelző lámpa és rögtön elalszik,ijenkor nem mozdul az indítómotor,és eltűnik a kijelzés.Tolásra beindul.A töltést már megjavítottam generátor szénkefecserével,az indítási gondnál kontakthibára gyanakszom,viszont az izzítóelektronikát nem találom,csak a relayt.Hol van ebben az autóban?Előre is köszönöm a segítségét.

mazda-auto.hu | 2009-02-11 07:31 Csabi626 részére

Minden bizonnyal a tankban lévő úszó jeladójával van a probléma, amely egyszerre emelhető ki a tankból az úszóval. A tartalékjelző lámpa is kapcsolatban áll vele, így arra sem lehet támaszkodni.

Valószínűleg mindenképpen ki kell venni az úszó egységet a tankból. Lehet, hogy csak oxidációs probléma van, vagy valami elszabadult.

Csabi626 | 2009-02-10 19:39

Ja,bocs, a típus 626, 2.5/v6, és 93-as kiadású

Csabi626 | 2009-02-10 19:31

Tisztelt szakértő!

Arra a jelenségre lettem figyelmes, hogy az üzemanyagszintjelző műszer mutatója időnként "önálló életre kel".
Pl. negyedig volt a tank, és egyszercsak elindult felfelé, kb. félnél megállt, ott volt vagy 15-20 percig, aztán visszament a helyére (kanyartól, lejtőtől függetlenül).
Kérdés :
Mitől lehet, esetlegesen hogyan javítható, van e összefüggés a tartalékjelző izzóval, vagy annak külön érzékelője van (ha véletlen a mutató nem jelzi e a kiürülést, akkor számíthatok e a lámpára)

Köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó