2025. Június 24. Kedd - Iván

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:30 sance részére

30-as melegoldali jelzésű olaj, így a hidegoldali védelemre is figyelve 0w-30 vagy 5w-30-as motorolaj.

ragaszkodó | 2009-02-19 23:03

Tisztelt szakértő.Köszönöm előző kérdésemre a válaszát.Az autóm 626-os, 2000cm3 -es diesel,1988-as kiadású jmzgd alvázszámú.Lehet-e az akku feszültség üzem közben terhelés nélkül max 15-15,2V.teljes terheléssel 14,6V?Vagy vége a feszültségszabályznak?

DOXA | 2009-02-19 16:51

Tisztelt Szakértő!

Számomra igen kedves 2007, áprilisi mazda 6 mzr-cd 143 dpf-be szeretnék xenon világítást.
A kérdésem: az autómba simát,vagy CANBUS rendszerűt kell telepíteni? ( tudom, magasságállítás és fényszórómosó is kell)
Köszönettel: doxa

sance | 2009-02-19 16:26

Szakértö Ur.

Olajcsere elött áll 2003-as diesel mazda 6-om.
Melyik lenne a legalkalmasabb bele?

köszönöm válaszát

mazda-auto.hu | 2009-02-19 09:13 ragaszkodó részére

Az izzítógyertyák rendben vannak? A betolás, vagy behúzás egy dízel esetében igen kockázatos, mivel könnyen át tud ugrani vezérlés. Sajnos ehhez a típushoz nincs könyvünk, így látatlanban nem tudjuk megmondani az elektronika helyét.

ragaszkodó | 2009-02-18 11:15

Tisztelt szakértő.A saját autómról van szó.MAZDA 626 2000 cm3-es diesel.1988-as gyártmány jmzgd alvázszám.Nem volt jó a töltésem,az izzítóelektronika menet közben folyton kapcsolgatja a relait,índításkor néha csak felvillan az izzítást jelző lámpa és rögtön elalszik,ijenkor nem mozdul az indítómotor,és eltűnik a kijelzés.Tolásra beindul.A töltést már megjavítottam generátor szénkefecserével,az indítási gondnál kontakthibára gyanakszom,viszont az izzítóelektronikát nem találom,csak a relayt.Hol van ebben az autóban?Előre is köszönöm a segítségét.

mazda-auto.hu | 2009-02-11 07:31 Csabi626 részére

Minden bizonnyal a tankban lévő úszó jeladójával van a probléma, amely egyszerre emelhető ki a tankból az úszóval. A tartalékjelző lámpa is kapcsolatban áll vele, így arra sem lehet támaszkodni.

Valószínűleg mindenképpen ki kell venni az úszó egységet a tankból. Lehet, hogy csak oxidációs probléma van, vagy valami elszabadult.

Csabi626 | 2009-02-10 19:39

Ja,bocs, a típus 626, 2.5/v6, és 93-as kiadású

Csabi626 | 2009-02-10 19:31

Tisztelt szakértő!

Arra a jelenségre lettem figyelmes, hogy az üzemanyagszintjelző műszer mutatója időnként "önálló életre kel".
Pl. negyedig volt a tank, és egyszercsak elindult felfelé, kb. félnél megállt, ott volt vagy 15-20 percig, aztán visszament a helyére (kanyartól, lejtőtől függetlenül).
Kérdés :
Mitől lehet, esetlegesen hogyan javítható, van e összefüggés a tartalékjelző izzóval, vagy annak külön érzékelője van (ha véletlen a mutató nem jelzi e a kiürülést, akkor számíthatok e a lámpára)

Köszi

mazda-auto.hu | 2009-02-02 11:31 acedece részére

Köszönjük az információt! A legtöbb fórumtagunk egyébként tisztában van vele, hogy hivatalos Mazda szalonként a legtöbb eseten nem áll módunkban hétvégén válaszolni a kérdésekre. Az is általánosan elfogadott(már több,mint három éve), hogy bár a honlapunk kiemelten fontos számunkra, a napi elfoglaltságaink mellett mégsem tudom garantálni minden esetben a válaszadások gyorsaságát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó