2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:34 DOXA részére
Normál H1 szett megfelelő.
mazda-auto.hu | 2009-02-20 08:30 sance részére
30-as melegoldali jelzésű olaj, így a hidegoldali védelemre is figyelve 0w-30 vagy 5w-30-as motorolaj.
ragaszkodó | 2009-02-19 23:03
Tisztelt szakértő.Köszönöm előző kérdésemre a válaszát.Az autóm 626-os, 2000cm3 -es diesel,1988-as kiadású jmzgd alvázszámú.Lehet-e az akku feszültség üzem közben terhelés nélkül max 15-15,2V.teljes terheléssel 14,6V?Vagy vége a feszültségszabályznak?
DOXA | 2009-02-19 16:51
Tisztelt Szakértő!
Számomra igen kedves 2007, áprilisi mazda 6 mzr-cd 143 dpf-be szeretnék xenon világítást.
A kérdésem: az autómba simát,vagy CANBUS rendszerűt kell telepíteni? ( tudom, magasságállítás és fényszórómosó is kell)
Köszönettel: doxa
sance | 2009-02-19 16:26
Szakértö Ur.
Olajcsere elött áll 2003-as diesel mazda 6-om.
Melyik lenne a legalkalmasabb bele?
köszönöm válaszát
mazda-auto.hu | 2009-02-19 09:13 ragaszkodó részére
Az izzítógyertyák rendben vannak? A betolás, vagy behúzás egy dízel esetében igen kockázatos, mivel könnyen át tud ugrani vezérlés. Sajnos ehhez a típushoz nincs könyvünk, így látatlanban nem tudjuk megmondani az elektronika helyét.
ragaszkodó | 2009-02-18 11:15
Tisztelt szakértő.A saját autómról van szó.MAZDA 626 2000 cm3-es diesel.1988-as gyártmány jmzgd alvázszám.Nem volt jó a töltésem,az izzítóelektronika menet közben folyton kapcsolgatja a relait,índításkor néha csak felvillan az izzítást jelző lámpa és rögtön elalszik,ijenkor nem mozdul az indítómotor,és eltűnik a kijelzés.Tolásra beindul.A töltést már megjavítottam generátor szénkefecserével,az indítási gondnál kontakthibára gyanakszom,viszont az izzítóelektronikát nem találom,csak a relayt.Hol van ebben az autóban?Előre is köszönöm a segítségét.
mazda-auto.hu | 2009-02-11 07:31 Csabi626 részére
Minden bizonnyal a tankban lévő úszó jeladójával van a probléma, amely egyszerre emelhető ki a tankból az úszóval. A tartalékjelző lámpa is kapcsolatban áll vele, így arra sem lehet támaszkodni.
Valószínűleg mindenképpen ki kell venni az úszó egységet a tankból. Lehet, hogy csak oxidációs probléma van, vagy valami elszabadult.
Csabi626 | 2009-02-10 19:39
Ja,bocs, a típus 626, 2.5/v6, és 93-as kiadású
Csabi626 | 2009-02-10 19:31
Tisztelt szakértő!
Arra a jelenségre lettem figyelmes, hogy az üzemanyagszintjelző műszer mutatója időnként "önálló életre kel".
Pl. negyedig volt a tank, és egyszercsak elindult felfelé, kb. félnél megállt, ott volt vagy 15-20 percig, aztán visszament a helyére (kanyartól, lejtőtől függetlenül).
Kérdés :
Mitől lehet, esetlegesen hogyan javítható, van e összefüggés a tartalékjelző izzóval, vagy annak külön érzékelője van (ha véletlen a mutató nem jelzi e a kiürülést, akkor számíthatok e a lámpára)
Köszi