2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


burek | 2009-05-09 21:35

Tisztelt Mazdaszaki!

MOTUL 300 V CHRONO 10W40 motorolajat szeretném használni az alábbi autókhoz:
Mazda 626 2.0 12V 1989-es évjárat és
Mazda 323f 1.5 16V 1998-as évjárat.
Kitűnő állapotban van mindkettő. Használhatom e minden káros következmény nélkül a fent említett motorolajat?
Köszönöm figyelmét!

mazda-auto.hu | 2009-05-08 15:05 Csabi626 részére

A kipufogóöntvény utáni részben található. 3 vagy négy vezetékes, meg kell nézni.

Például a 323-as típus esetében már többször nem vált be a nem gyári szonda.

Csabi626 | 2009-05-08 09:23

Tisztelt Szakértő!

Autóm 93-as kiadású, 2.5/v6 (motorkód : KL306863)
Kérdéseim lambda szondával kapcsolatban a következők:
Hány vezetékes lambdaszonda van benne, hol található, és van e tapasztalatotok az univerzális szondákkal, vagy kizárólag gyárit érdemes bele tenni (ár/tudás alapján)

A választ előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-05-07 08:57 Élõati részére

A Mazda6 benzines kivitelekével megegyezik az MPS olajtartály és szivattyú.

Élõati | 2009-05-07 08:26

Tisztelt Maza-autó!
A Mazda 6 Mps-ben lévő szervókormányhoz tartozó olajtartály és szivattyú megegyezik-e , a sima Mazda 6 benzinesével?
Helyetesíthető-e vele?
Élő Attila

mazda-auto.hu | 2009-05-07 08:21 pogi részére

A 85 fok túl alacsony, gyakorlatilag ott épp csak elkezd nyitni a termosztát. A magasabb hőfokú gombát kell választani.
Kapcsolat:

http://www.mazda-auto.hu/kapcsolat.html

pogi | 2009-05-06 19:49

626 2D ,1991. RF-N. Klíma nincs,totál alap diesel.Facet gomba 90 fokon kapcsol és 85 fokon ki.Tudtommal a dieselek 90 fokot szeretik inkább.Én inkább a 97 fokos bekapcsolású gombát tenném bele ami 92 nél kapcsol ki. Nincs gyári adat erről? Hogyan lehet kapcsolatba lépmi a mazda-autoval a kontrol lámpa nullázással kapcsolatba? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-05-06 09:10 pogi részére

1.A 85 fok elég alacsony. Ha egy ventillátor van az autóban, akkor 90-91C fokos kell bele, ha két ventillátoros, akkor a klíma ventillátorának ennél magasabb kapcsolási hőfokú gombája van.
2. Kb.: 1500-2000 Ft.

pogi | 2009-05-05 20:53

Tisztelt szakértő!
Vezérlés cseréje saját kezűleg történt. Számlával tudom igazolni alkatrész listát meg saját magammal se cseszek ki hisz használni szeretném az autómat jó darabig. Jelenleg nincs izzó szíjcsere figyelmeztető kontrollba.Milyen összeget képez törlés? Köszönöm.

pogi | 2009-05-05 20:45

Tisztelt szakértő!
626 2D 91. ventilátoros az autó.Bárdi és az Unix program :ventilátornak hozza a 85-90 fok,ill a 92-97 fokot.Most a 85-90 fokos van benne de sűrűn megy a ventilátor de még nincs is hőség? Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó