2025. Június 24. Kedd - Iván

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-08-05 15:35 didoapa részére

Nem igazán kellene, hogy visszavezethető legyen a tuningra, esetleg, ha nagyon félre van kalibrálva az üzemanyag mennyiség. Konkrétan megállapításra került, hogy megolvadt a dugattyú? Nem találkoztunk még dugattyú olvadásos Hatossal. Külön fúvókák spriccelik az olajat a dugattyúkra alulról, hogy hűtsék azokat. Lehet, hogy az olvadt dugattyú fúvókája nem adott olajat. Egyébként milyen olaj volt a motorban?

didoapa | 2009-08-05 13:46

Kérdezem a szakértőt, okozhatta-e az egyik dugattyú megolvadását az üzemanyagkörbe épített tuning. 1 perce mentem 195 körül amikor sűrű füstfelhő hátul kb4-5 másodpercig, és leállt a motor. A víz nem forrt fel, indulás előtt normális volt az olajszint, az utolsó másodpercig normálisan működött. A porlasztók utólag bevizsgálva- jók
2003-as 136 LEs diesel 150000km-el. Volt-e már ilyen?

mazda-auto.hu | 2009-07-24 15:54 rm250 részére

Teljesen reális feltételezés, hogy a porlasztócsúcsok alatti alátétek nem tömítenek 100%-osan, ezért nő a kartertér gáznyomása. Ettől függetlenül még lehet kopott a motor, vagy teljesen ismered az előéletét? Elég ha egyszer kevés olajjal volt használva.

mazda-auto.hu | 2009-07-24 15:51 man200 részére

Szórópisztolyos alkalmazásra van, 1 literes kiszerelésben. Az árára még visszatérünk.

rm250 | 2009-07-24 09:50

Tisztelt Mazda - Autó !

2003-as M6 CDH GT 136 LE , egy hihetetlennek tűnő hibát diagnosztizáltak. Az autóban ténylegesen 148E km van , állapotfelmérés után az óbudai márkaszervíz , mindent rendben talált , egy kivételével , nagyon magas a kartergáz ??!!! Ami normál esetben motorkopásra utal. DE ! Elmondásuk szerint ez nem biztos , állítólag a befecskendező alatt a 4 db réz alátét átéghet, ami nyomásvesztést eredményez és lehet a hiba okozója. Felhívtam az összes bp-i márkaszervízt , és vagy nem hallottak még ilyenről , vagy az volt a válasz , hogy igen tudják miről beszélek . Most lehet ez a hiba okozója vagy tényleg kopott a motor ennyi km-nél ???? Válaszukat előre is köszönöm !

man200 | 2009-07-23 17:23

Tisztelt Mazda-Autó!
Köszönöm a válaszokat. Speciális alvázvédő mennyibe kerül? Szórópisztolyra csavarható literes kiszerelésű?
Üdv.Mann200

mazda-auto.hu | 2009-07-22 11:53 man200 részére

Valamennyi kátrány valószínűleg mindegyikben van. Mi speciális, üzletekben nem kapható szert használunk. A garancia a teljes karosszériára érvényes. A mostani szervizakció a garanciális feltételeknek megfelelő (évente Mazda szerviz, máshol nem javított) autókra jár.

Garancián belüli alkatrészcsere esetén az eredeti 3 év 100000km a mérvadó, függetlenül a csere időpontjától. Fizetős csere esetén +1 év garancia van a cserélt alkatrészre.

A gyárból jönnek a javító készletek.

man200 | 2009-07-21 18:43

Tisztelt Mazda_autó!
Éves kötelező szervízen járt az autóm márkaszervízben Mazda 6 2005-ös évjáratu. Korróziót megnézték es azt javasolták festessem le az alvázat kátrányt nem tartalmazó festékkel. Kaucsukot és pvc-t tartalmazó festéket javasoltak.Sárvédőíveket és a küszöböt jónak találták. Garanciális javítás csak a sárvédőkre és a küszöbökre vonatkozik? Milyen alvázvédővel érdemes festeni? Interneten keresgélve kátrány tartalmúak vannak többségben. Még egy kérdés: Karosszéria javító szín eredeti,vagy itthon kevert?
Üdvözlettel: Man200

mazda-auto.hu | 2009-07-08 10:09 man200 részére

Nem veszti el, de ha a rücsi alatt kezdene rozsdásodni, akkor az nem kezelhető garancián belül.

man200 | 2009-07-07 18:58

Tisztelt Mazda-Autó!
Karoszéria korrózió garanciát elveszti-e MAZDA 6 2005 -ös,ha BODY 933 rücsivel alvázát nem szakszervíz lefesti? Vagy csak márkaszervíz festheti? Autófényező barátom csinálná. Évente 1-szer szakszervíz látta az autót.
Üdvözlettel: MAN200

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó